Onko teillä rapujuhlia tai saatteko kutsun juhliin?
Minusta ihan vuoden parhaimmat juhlat. Pidämme itse yhdet ja saimme kutsun toisiin.
Kommentit (14)
Yleensä mennään appivanhemmille rapujuhliin
Ei. Meillä on kuitenkin Muinaistulien yön-juhla ja Kekrijuhlat syyskuussa.
Olisi kyllä hauska järjestää. En ole koskaan syönyt rapuja. Mitä juhlissanne tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Meillä on kuitenkin Muinaistulien yön-juhla ja Kekrijuhlat syyskuussa.
Olisi kyllä hauska järjestää. En ole koskaan syönyt rapuja. Mitä juhlissanne tehdään?
Siis ei mitään erityistä muuta kuin istutaan syömässä rapuja, rupatellaan mukavia kaverien kanssa. Siinä menee pari kolme tuntia helposti.
Aah... rapujuhlahatut, kaulurit, valaistus jne
En ole pitkään aikaan ollut, exän vanhemmat järjesti. Ihanat juhlat.
En ole koskaan järjestänyt enkä saanut kutsua rapujuhliin.
Kuullostaa aika ruåtsalaiselta touhulta tuo. Onko purjehdushatut päässä myös?
Vierailija kirjoitti:
Kuullostaa aika ruåtsalaiselta touhulta tuo. Onko purjehdushatut päässä myös?
Sellaiset pahvista taitellut kartionmalliset lakit tietysti.
Kuuluuko rapujuhliin ristin mallinen kokko ja hassut huput?
Vierailija kirjoitti:
nope
Kahdet nyt tiedossa. Toiset järjestämme itse ja toisiin meidät on kutsuttu. Appivanhemmat todennäköisesti järkkäävät myös, mutta vielä ei ole kutsua tullut.
On joka vuosi, yleensä useammat. Yhtenä kesänä oli neljät rapujuhlat, se oli kyllä ennätys. Enkä edes syö rapuja.
-suomenruotsalainen
Ei, meillä ei edes kukaan syö rapuja. Enkä taida henk. koht. edes tuntea ketään rapujuhlia harrastavia ihmisiä. Sen verran junttipiireistä olen että rapujen syömistäkin pidetään järin arveluttavana ,saati jotain rantaruottalaisten rapujuhlia.
Vierailija kirjoitti:
Ne on meidän bileitä. Emme syö rapuja.
T. Suurvisiiri
Pidetään yleensä itse noin kuuden hengen porukalle. Meillä on parhaat tilat juhlille. Yleensä nyyttäri periaatteella, niin ei kustannukset kaadu pelkästään meille.
Koristelu on ihan parasta rapujuhlissa