Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ihmisiä karsastat?

Vierailija
07.08.2019 |

Minä sellaisia vanhempia naisihmisiä, jotka kiukustuessa raivoavat täyttä kurkkua ja ovat yleensäkin jo valmiiksi tylyjä. Joskus ne vaikuttaa päällisin puolin iloisilta, mutta tulee sellaiset vibat että pinnan alla kytee jatkuvasti ja kohta saa huutia jos tekee yhdenkään virheliikkeen.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humblebrag-ihmisiä. Mitenköhän tuo kääntyisi suomeksi, nöyrät kerskailijat? :D

"Kävin VaaaaaAn 10km lenkillä sunnuntaina ja heräsin vasta kuudelta aamulla, yhyh!"

"Voi ei, söin pitsan, en siis ikinä syö pitsaa, hyi hyi!"

Tähän kastiin kuuluvat myös USA:ssa ehkä enemmän suosiossa olevat "Ostin kodittomalle ruokaa/kengät/-katsokaa-minua" Facebook-päivittelijät. 

Vierailija
2/45 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi onkin ap:n karsastaa,  niin ei aiheuta ikänsä toistenkin asioista huolehtimaan joutuneille lisää vaivaa. Tuollaiset vanhat naisihmiset voisivat luopua paikalleen sitovasta materiasta, muuttaa yksin erakoiksi ja välillä kiertää maailmaa, niin piristyisivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humblebrag-ihmisiä. Mitenköhän tuo kääntyisi suomeksi, nöyrät kerskailijat? :D

"Kävin VaaaaaAn 10km lenkillä sunnuntaina ja heräsin vasta kuudelta aamulla, yhyh!"

"Voi ei, söin pitsan, en siis ikinä syö pitsaa, hyi hyi!"

Tähän kastiin kuuluvat myös USA:ssa ehkä enemmän suosiossa olevat "Ostin kodittomalle ruokaa/kengät/-katsokaa-minua" Facebook-päivittelijät. 

Nää on kyllä karseita. Varsinkin jotkut pienet hoikat ja timmit naiset, jotka kovaan ääneen selittää miten paljon he syövät koko ajan ja kuinka "aina mahtuu vielä yks pulla". Samaan aikaan valittaa kun mistään ei löydy tarpeeksi pieniä vaatteita ja voi voi kun minä olen niin pikkuinen. Oikeasti syö tietenkin pikkuisia annoksia terveellistä ruokaa, eikä syö koko ajan kuin hevonen ja mässää herkkuja kuten mainostaa.

Vierailija
4/45 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä jotka marisee kaikesta,ihan pienistäkin asioista.Miksi kaikesta pitää tehdä niin iso "kärsimys"?

Vierailija
5/45 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku humblebrag hermostui kun kävi alapeukuttamassa kommentit.

Vierailija
6/45 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsastan ilkeitä ja kateellisia ihmisiä.

Laumasieluja, jotka eivät ajattele omilla aivoillaan.

Ihmisiä jotka uskovat kaikkea muka tieteellisesti todistettua pskaa. Kaikki mitä yliopistoissa tutkitaan ei ole tieteellisesti todistettua faktaa... tulokset saadaan näyttämään miltä tahansa kun tarpeeksi kääntelee ja tutkimuspohja ei ole vahva...

Vierailija
7/45 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverina karsastan ihmisiä, joilla on koko ajan tarve tehdä jotain ja heillä on tylsää, jos ei mitään erikoista tapahdu. Vingutaan koko ajan jotain tekemistä, ja minun vielä pitäisi ratkaista, vaikka olen ihan tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen.

Sellaisten kanssa en halua olla, eivätkä he varmaan minun kanssani. 

Vierailija
8/45 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäisesti rumia.

Vierailija
9/45 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiä

Vierailija
10/45 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä jotka uskovat kaikkea muka tieteellisesti todistettua pskaa. Kaikki mitä yliopistoissa tutkitaan ei ole tieteellisesti todistettua faktaa... tulokset saadaan näyttämään miltä tahansa kun tarpeeksi kääntelee ja tutkimuspohja ei ole vahva...

Voitko kertoa esimerkin laumasieluisesta ja esimerkin tieteellisesti todistetusta pskasta? Ihan vain tarkennuksena.

Vierailija
11/45 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaatio banaani kirjoitti:

Ihmisiä jotka marisee kaikesta,ihan pienistäkin asioista.Miksi kaikesta pitää tehdä niin iso "kärsimys"?

Masennus lamaannuttaa ihmisen ja saa näkemään kaiken vähän liian negatiivisesti.

Kannattaa googlata aiheesta lisää.

Vierailija
12/45 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverina karsastan ihmisiä, joilla on koko ajan tarve tehdä jotain ja heillä on tylsää, jos ei mitään erikoista tapahdu. Vingutaan koko ajan jotain tekemistä, ja minun vielä pitäisi ratkaista, vaikka olen ihan tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen.

Sellaisten kanssa en halua olla, eivätkä he varmaan minun kanssani. 

Tuo on yksi syistä, miksi minäkin nautin olla enimmäkseen yksin. Introvertin luonteeni lisäksi. Pidän kyllä kavereidenkin seurasta, jos he osaavat myös nauttia vallitsevasta tilanteesta, mutta tuo on rasittavaa, että joku ei ole koskaan tyytyväinen. 

Vierailija
13/45 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä joiden mielipide vaihtuu seuran mukaan, jatkuvasti.

Vierailija
14/45 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruajia ja tyhjänpuhujia.

Vierailija
15/45 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Motivaatio banaani kirjoitti:

Masennus lamaannuttaa ihmisen ja saa näkemään kaiken vähän liian negatiivisesti.

Kannattaa googlata aiheesta lisää.

Elä pelkää,olen sairastanut ja sairastan masennusta sekä paniikkihäiriötä. Ehkäpä siksi muiden marina ärsyttää niin paljon.

Vierailija
16/45 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko kertoa esimerkin laumasieluisesta ja esimerkin tieteellisesti todistetusta pskasta? Ihan vain tarkennuksena.

Esimerkiksi yhteiskuntatieteet ovat jo joskus 60-luvulla osoittaneet, että Neuvostoliitto on yhteiskunnista ylivoimaisin.

Vierailija
17/45 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laumasieluisuus on sitä että kiinnostutaan asioista suureksi osaksi tai pelkästään muiden kautta. Koska kaverilla on tietynlainen sisustus, mullakin on... Koska joku merkki on muotia, on pakko maksaa itsensä kipeäksi siitä... Onhan tästä tehty tutkimuksia paljon. Kun johtohahmojen mielipiteet laitetaan anonyymiksi tulee epäsuositusta suosittu ja päinvastoin... 

Tieteellisisä tutkimuksia samasta aiheesta selatessa tällaisia huonoja tutkimuksia tulee aika ajoin vastaan. 

Miksi sulle tarvitsee antaa esimerkkejä tästä... onhan niitä maailmanhistoria pullollaan. Yksinkertainen esimerkki on lobotomia. Sen uskottiin olevan joskus hyödyllinen ja varmasti sekin on pohjattu tieteelliselle tutkimukselle. Miten niin haitallinen leikkaus on joskus saatu tutkimusten valossa näyttämään hyödylliseltä?

Vierailija
18/45 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laumasieluisuus on sitä että kiinnostutaan asioista suureksi osaksi tai pelkästään muiden kautta. Koska kaverilla on tietynlainen sisustus, mullakin on... Koska joku merkki on muotia, on pakko maksaa itsensä kipeäksi siitä... Onhan tästä tehty tutkimuksia paljon. Kun johtohahmojen mielipiteet laitetaan anonyymiksi tulee epäsuositusta suosittu ja päinvastoin... 

Tieteellisisä tutkimuksia samasta aiheesta selatessa tällaisia huonoja tutkimuksia tulee aika ajoin vastaan. 

Miksi sulle tarvitsee antaa esimerkkejä tästä... onhan niitä maailmanhistoria pullollaan. Yksinkertainen esimerkki on lobotomia. Sen uskottiin olevan joskus hyödyllinen ja varmasti sekin on pohjattu tieteelliselle tutkimukselle. Miten niin haitallinen leikkaus on joskus saatu tutkimusten valossa näyttämään hyödylliseltä?

Halusin esimerkkejä siksi, että monesti on sekä puolesta että vastaan.. Esim. ilmastokysymyksissä itse ajattelen, että ilmaston lämpenemistä pelkäävät ovat laumasieluja. Joku toinen voi ajatella, että ilmaston lämpenemisestä piittaamattomat ovat laumasieluja. Itse olen siinä välissä. Haluan faktoja puolesta ja vastaan sekä erittäin kriittistä ajattelua, mistä asiat johtuvat oikeasti. Kumpaankaan suuntaan hypettäminen ei ole oikein.

Sama koskee maa-han-muuttokeskustelua, kasvissyöntiä ja monia muita ilmiöitä. Järki aina mukaan.

Vierailija
19/45 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö karsastus tarkoita kieroon katsomista? Ihmisten välttely on karttamista eikö?

Vierailija
20/45 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia jotka pyytävät anteeksi vaikkei tarkoita sitä ja sitten taas tilaisuuden tullen kaivellaan vanhoja. Ei osata käsitellä asioita niin ettei ne jää vaivaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi