Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kalan syöminen vaikuttaa näin paljon näin nopeasti?

Vierailija
07.08.2019 |

Viime viikolla sain pitkästä aikaa lohta. Olen monta kuukautta miehelle jankuttanut, kuinka haluan syödä enemmän kalaa. Kalaa olen syönyt siis lähiaikoina lähinnä töissä, enkä sitäkään kovin usein. Sitten hän osti meille lohta, jota syötiin se kaksi päivää. Samalla viikolla söin yllättäen sushia ja nyt anoppilassa tehtiin iso saavillinen lohikeittoa, jota olisi tarkoitus syödä tänäänkin. Aloitin myös pari kolme päivää sitten monivitamiinikuurin väsymykseen. Eilen harjasin tukkaani, josta oli tullut ihanan limainen. Ero viime viikkoon on valtava. Myös ihoni tuntuu terveen limaiselta. Mietin hetken, ettei se monivitamiini kai voi niin nopeasti vaikuttaa. Sitten aloin miettiä, että voiko kala olla se vaikuttava tekijä, vai onko tuo vitamiini tehnyt jotain???

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin aamu-uinnillakin ja tuntui jotenkin niin elähdyttävältä. En ole koskaan nauttinut niin paljon uimisesta. Olen vain suorittanut sen, koska pitäähän ka.. ihmisen liikkua. Näin aikuisena ei ole tapanani ollut sukellella ja nyt tuntuu, että olen menettänyt kokonaisen maailman polskiessani pintaa pitkin. Näenkin jotenkin paremmin veden alla kuin ennen. Tai sitten meidän järven vesi on kirkastunut. 

Vierailija
2/15 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenkaikkiaan olo tuntuu jotenkin uudestisyntyneeltä. Kummalliselta, mutta oikealta. Katsoin äsken vielä ihoani peilistä ja huomasi, että molemmille puolille kaulaa oli kasvanut kuin pitkät pystysuorat haavat. Jokin minussa sanoo, että se on järjetöntä ja minun pitäisi mennä lääkäriin, mutta minua ei satu mihinkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenellekään muulle käynyt näin?

Vierailija
4/15 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 2 samaa ketjua?

Vierailija
5/15 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenellekään muulle käynyt näin?

Ei, eikä käykään.

Vierailija
6/15 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi 2 samaa ketjua?

Tekee mieli kertoa jollekin. En jotenkin uskalla kertoa miehelle, koska jotenkin se tuntuu niin uskomattomalta. Kaivoin just poolopaidankin kaapista, onhan nyt syksy kuitenkin. 

Vierailija
7/15 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy miettiä pari päivää ihan kunnolla, että mitä tää on. 

Vierailija
8/15 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenellekään ole käynyt mitään vastaavaa? Mietin sitäkin vaihtoehtoa, että jos anoppi olikin jotenkin "säätänyt" sitä soppaa. Mä oon ajatellut, että meillä on aika hyvät välit, mutta tietty etäisyys on pysynyt ja joskus tulee siltä vähän outoja kommentteja. 

Vierailija
9/15 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kenellekään ole käynyt mitään vastaavaa? Mietin sitäkin vaihtoehtoa, että jos anoppi olikin jotenkin "säätänyt" sitä soppaa. Mä oon ajatellut, että meillä on aika hyvät välit, mutta tietty etäisyys on pysynyt ja joskus tulee siltä vähän outoja kommentteja. 

Anteeksi, mutta mistä "haavoista" puhut molemmin puolin kaulaa, ja poolopaidasta...? Ehkä siinä sopassa tosiaan oli mausteena vaikka taikasieniä....tai LSDtä, tai vaikka jossain juomassa tai muussa tajottavassa...? Kalan syöminen ei aiheuta kuitenkaan hallusinaatioita (tai yhtäkkisiä voimakkaita tuntemuksien ja aistien muutoksia.) Ei ole normaalia.

Kuinka kauan aikaa sitten olosi muuttui ja aloit huomaamaan näitä asioita? Onko anoppi puhunut siis jotakin "outoa" eli huu meisiin viittavaa?

Joka tapauksessa puhu miehellesi! ei ole normaalia hallusionaatiot yhtäkkisesti! Jos ei johdu huumeesta, voikohan olla vaikka aivoinfarktinkin oireita, jolloin äkkiä lääkäriin. (En tiedä, voikohan voimakkan auramigreenikohtaus alkaa näin. Ei välttämättä liity ollenkaan päänsärkyä.)

Vierailija
10/15 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ajatellut ryhtyä kirjailijaksi? Vähän kuin Franz Kafka?

Vierailija
11/15 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei kuulosta normaalilta! Voit tarvita nopeasti lääkäriä, koska hallusionaatioita (jos ei oikeasti haavoja kaulassa) ja poikkeuksellisia tuntemuksia ja jopa tajunnan muutoksia. Puhu heti miehellesi! (aivoissa jotain häiriötä?)

Mitä tarkoitat haavoilla molemmin puolin kaulaa?

Ja onko sulla ollut joskus ennenkin vastaavia tuntemuksia? Onko tuntemukset todella epätavallisia? Jos on, niin heti lääkäriin.

Vierailija
12/15 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveen limainen??? Jo on.

Vierailija
13/15 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä kova Shape of Water-larppaus :D

Vierailija
14/15 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Ap! :) Muutos on jo alkanut, kyllä se siitä. Moikataan, kun uidaan vastakkain. XD

PS: Varo niitä kolmiväkäisiä koukkuja!!!

Vierailija
15/15 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö retiisiä, ne saa olon tuntumaan elinvoimaiselta. Tuntuu, että tunkkaisuus sisuskaluista häviää.

Ap. mitä tulee tuohon limaisuuden kokemukseen, niin ainakin maitotuotteet aiheuttavat limaisuutta kehossa. Ne ovat ns. mucus forming food...