Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi sisustustrendi värikkyys

Vierailija
07.08.2019 |

Lehdestä poimittua: "Kodissa saa olla nyt väriä."
Oi oikein saa olla? Oi kiitos luvanantajille! Nyt ei tarvikaan enää vetää kaikkea valkoiseksi, nyt voidaan raahata ne valkoiset (ripauksella harmaata ja hiekansävyjä) matot, sohvat, verhot, pöydät, tuolit ja hyllyt jonnekin kierrätykseen (kuka niitä haluaa?) ja oikein luvan kanssa tehdä kodista boheemin värikäs rento hippipaikka. No niin, hihat heilumaan, te viimeisetkin!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä. Olenkin vähän pelännyt, kun tohdin laittaa punaista väripilkkua olkkariin jo aiemmin.

Vierailija
2/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos luvasta! Tulipahan minustakin vihdoin kunnon kansalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, naisillehan pitää erikseen antaa lupa pistää omaan kotiin haluamiaan värejä. Unohdin tämän.

Vierailija
4/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, naisillehan pitää erikseen antaa lupa pistää omaan kotiin haluamiaan värejä. Unohdin tämän.

Implikoit, että vain naiset sisutavat ja myös päättävät jokaisen talouden sisustuksen yksin miehenkin mielipiteistä välittämättä?

Vierailija
5/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi voi jehna!!! Mulla on ollut värikäs koti jo 11 vuotta ja just kun ajattelin laittaa pitkästä aikaa taas kaiken valkoiseksi, ei saakaan tehdä niin :( 

Vierailija
6/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun ajattelin vasta seuraavan remontin yhteydessä muuttaa kodin vaaleaksi ja valkovoittoiseksi.

Vierailija
7/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kun ajattelin vasta seuraavan remontin yhteydessä muuttaa kodin vaaleaksi ja valkovoittoiseksi.

Tee jos kestät ylenkatsetta, hymähtelyä ja tuhahtelua. Ei edes marokkolaisia kaakeleita mihinkään? Ei edes keltaista kuviollista tapettia olkkariin?

Vierailija
8/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Pääsenpähän vihdoin haukkumaan värikkäiden kotien omistajia trendipelleiksi ja olemaan itse se uniikki lumihiutale, jota he ovat saaneet kaikki viime vuosikaudet esittää. Hienoa!

t. valkoinen koti jo 30 vuotta

Vierailija
9/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin, että ruma on nyt kaunista. Hei, paranee vaan :D

Mun isovanhempien 70-luvun tasakattoinen tiiliomakotitalo, paneeloiduin seinin ja vakosamettisohvin ym herkuin on nytkin sitä hoteinta hottia. Jee! Ap

Vierailija
10/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin barokki tulee muotiin? Olen ollut vanhanaikainen niin kauan, että voisi välillä olla muodikas tai suorastaan edelläkävijä.

Vierailija
11/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän sisustus on, muotia. Nyt "saa"olla värejä, joten laitetaan värejä. Ennen oli kulttuurikoteja (on toki vieläkin), talonpoikaistyyliä maalla (vähentyy ja häviää, nyt maalaiskotien halutaan olla samanlaisia kuin kaupungissakin), on ollut nousukkaiden mauttomia luksuskoteja kautta aikain ja sitten lähiöiden tavallisten tallaajien standardihuonekalut. Jo 70-luvulla oli se sohva, nojatuoli, sohvapöytä ja tv-taso ja kirjahylly jossa matkamuistoja. Nykyään puhutaan trendeistä, silloin ei puhuttu, mutta samaahan se oli: kaikilla samanlaista.

Vierailija
12/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan naurettavaksi mennyt sisustustrendit, jatkuvasti aaltoillaan täysin päinvastaisissa tyyleissä ja kaikki muu on auttamattoman vanhaa ja noloa. Muodissa sentään on jo tultu järkevämmälle tasolle ja pikamuotiketjut kärvistelee myyntien tippuessa kun ihmiset ostavat vähemmän ja tarkemmin valikoitua. Sama saisi tulla sisustukseenkin, jokainen laittakoon kotiaan miten tykkää ja tärkeintä että harkitsee tarkkaan eikä ryntää trendien perässä. Minä sisustan kuten haluan ja toivon että kaikki muutkin rohkaistuvat tekemään valintoja omien tarpeiden ja maun mukaan. Kaikesta saa kaunista ja viihtyisää kun malttaa mielensä eikä lähde trendeihin mukaan.