Budjetin hääjuhla, tarjoilu, ohjelma ym.
Hääjuhlat on suunnitteilla, joten kiinnostais tietää vähän muiden omia hääjuhlia. Montako vierasta, paljo oli budjettina ja miten toteutui? :) Mitä budjetti piti sisällään? Teittekö tarjoulut itse, vai käytittekö mahdollisesti pitopalveliaa tjsp?
Meillä vierasmääränä tällä hetkellä 30hlöä, ei haluta mitään isompia juhlia, vaan paikalle sukulaiset ja lähimmät kaverit. Koristelut ajateltiin pääpainotteisesti myös tehdä itse.
Mitä mieltä ootte kylmäruokailusta häissä? Tämä myös siis suunnitteilla ja tarkoitus toteuttaa itse, monipuolisesti (ja riittävästi) tarjolle erilaisia kylmäruokia.
Kommentit (8)
Meillä 42 vierasta,budjetti oli n.3500. Itse koristeltiin myös. Meillä oli avotulipizzaa ja siihen salaatteja,maksoi 22€ henki. Tähän kuului myös kokit ja 1 tarjoilija. Lisäksi palkkasin erikseen 1 tarjoilijan. Kakku tuli eri paikasta, maksoi kuljetuksineen paikalle 7€/henki. Bändi maksoi 750€(oli verrattaen halpa) ja Dj:n halusi äitini maksaa häälahjaksi. Valokuvaaja oli kaverin sisko,joka halusi tulla,pyysi vain 100€. On siis harrastelija,ei ammattilainen. Lisäksi otimme kuljetuksen ja kuskin,se maksoi muistaakseni 150€(Tuttu pikkubussilla)ja yöruoan tein itse valmiiksi kotona,maksoi 100€. Paikka oli työväentalo(aivan ihana)ja se oli superhalpa,vaan 300€ ja siihen kuului pöytäliinoista asti kaikki,astioineen päivineen. Sitten siihen vielä juomat,puvut ja kampaukset. Sitten ollaan siellä n.3500€. Ja kaasolta saimme amerikanrautaa lainata hää-autoksi. Eli kavereiden avulla säästimme pitkän pennin ja sillä,että itse teimme koristeluja sun muita... toivottavasti antoi mitään osviittaa. Meillä oli toki vähän erilainen ruoka,pitopalvelut on kalliimmat,jos haluaa buffetin.
2 vierasta, n.150e meni kun kävimme nelistään ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainenhan voi järjestää juuri sellaiset hääjuhlat kuin haluaa.
Etkö itse tiedä, millaiset juhlat ja tarjottavat haluat omiin häihisi?
tähän minä kysyinki. 😁
Tee käsin kirjottaen hääkutsutut vaikka joillai kivala kortila personallista se.
Säästää ku laittaa paljo pottua ja kaalta tarjoiluun. Ja vaikka possunniskaa nyhtöspossusta sallaattiin
Joo kasleri ei niin paljo maksa ja sillä ruokkii ison sakin. Sitte joku kasvishässäkkä jos joku ei syö possuu
Hernekeittoa ja pannukakkuja.
Ohjelmana kuka pelkää mustaamiestä.
Jokainenhan voi järjestää juuri sellaiset hääjuhlat kuin haluaa.
Etkö itse tiedä, millaiset juhlat ja tarjottavat haluat omiin häihisi?