Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsisin opiskelemaan

Vierailija
07.08.2019 |

Aikuisten puolelle erityisoppilaitokseen. Mies vaan ei tykkää. Lähtisitkö?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se sille miehelle kuuluu,ei yhtään mitään. Onko sun tahto sen miehen taskussa.

Vierailija
2/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävää kirjoitti:

mitä se sille miehelle kuuluu,ei yhtään mitään. Onko sun tahto sen miehen taskussa.

Se oppilaitos olisi kaukana ja asuisin viikot siellä. Mies kävisi töissä ja olisi loppuajat kaksin lapsen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tarkemmin. Missä on aikuisten erityisoppilaitos? Mitä opiskelisit? Miksi valinta on tehty vasta nyt? Missä asuisit?

Vierailija
4/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi näitä keksittyjä juttuja.

Vierailija
5/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro tarkemmin. Missä on aikuisten erityisoppilaitos? Mitä opiskelisit? Miksi valinta on tehty vasta nyt? Missä asuisit?

Siellä on asuntola. Olen nuorenakin asunut sellaisessa mutta en silloin pärjännyt opinnoissa. Nyt kuitenkin haluaisin yrittää uudestaan.

Vierailija
6/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on asuntola. Olen nuorenakin asunut sellaisessa mutta en silloin pärjännyt opinnoissa. Nyt kuitenkin haluaisin yrittää uudestaan.

Höpö höpö

Vierailija
7/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö

Lue kiipula.

Vierailija
8/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kerta aiemminkaan pärjännyt niin miksi luulet pärjääväsi nyt? Vanhempana ja perheellisenä ajatukset eivät varmasti kanavoidu ainakaan tehokkaammin opiskeluun kuin nuorempana. Taidat haluta vain pakoilla perheelämän vastuuta lähtemällä opiskelemaan aivan kuin nuorena. Opiskeluun kuuluu toki iltatapahtumat ja opiskelijbileet, joissa voi tavata ihania opiskelijamiehiä. Opiskelukämpässä sitten voi näiden miesten kanssa ihan pikaisesti kiksauttaa ja tuntea olevansa taas nuori.

Samalla mies hoitaa lapsen ja talouden kunnes jaksat taas palata normaaliarkeen irtiottosi jälkeen. Kuulostaa huonolta diiliktä miehesi kannalta.

Vierailija
9/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et kerta aiemminkaan pärjännyt niin miksi luulet pärjääväsi nyt? Vanhempana ja perheellisenä ajatukset eivät varmasti kanavoidu ainakaan tehokkaammin opiskeluun kuin nuorempana. Taidat haluta vain pakoilla perheelämän vastuuta lähtemällä opiskelemaan aivan kuin nuorena. Opiskeluun kuuluu toki iltatapahtumat ja opiskelijbileet, joissa voi tavata ihania opiskelijamiehiä. Opiskelukämpässä sitten voi näiden miesten kanssa ihan pikaisesti kiksauttaa ja tuntea olevansa taas nuori.

Samalla mies hoitaa lapsen ja talouden kunnes jaksat taas palata normaaliarkeen irtiottosi jälkeen. Kuulostaa huonolta diiliktä miehesi kannalta.

En halua että joudun koko elämän ns pokkuroimaan miestä kun hän on ainoa joka tienaa. Haluan elämässä eteenpäin.

Vierailija
10/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies on saanut opiskella parisuhteemme aikana kun olen yksin hoitanut lasta kun hän kävi usean vuoden ajan kursseilla. Oli aina viikon kerrallaan pois kotoa. Ne kurssit loppuivat kun lapsi oli 6v. En mä jaksa olla kotona mieheni elätettävänä.

Vierailija
11/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ikävää kirjoitti:

Se oppilaitos olisi kaukana ja asuisin viikot siellä. Mies kävisi töissä ja olisi loppuajat kaksin lapsen kanssa

no kai se mieskin osaa asiat ja jos ei osaa,niin opettelee!

ja voithan kysyä,voiko joitain juttuja tehdä kotona etänä,nykyisin sekin on mahdollista.

Vierailija
12/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muita ole jotka on olleet erityisoppilaitoksessa?

Vierailija
13/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisesta erityisoppilaitoksesta tässä puhutaan?

Vierailija
14/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on oppimisvaikeuksia, skolioosi, jalkavamma ja muita sairauksia. Lue tuosta kiipulasta.

Vierailija
15/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on oppimisvaikeuksia, skolioosi, jalkavamma ja muita sairauksia. Lue tuosta kiipulasta.

Ai sinne oot menossa. Tiedän kyllä sen porukan :)

Vierailija
16/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei tällä hetkellä ole työtä tai koulutusta ja mies elättää sinut, niin TOTTAKAI menet ja hommaat itsellesi ammatin vaikka väkisin. Se on koko perheen etu lopulta.

Vierailija
17/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakko Parkkali on käynyt. Voithan yrittää etsiä YouTubesta aihetta käsittelevän videon.

Vierailija
18/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sinne oot menossa. Tiedän kyllä sen porukan :)

Olen minä siellä nuorena ollut. Ei ole mitään pahaa sanottavaa paikasta. Vammaisia ihmisiä siellä me kaikki oltiin.

Vierailija
19/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua että joudun koko elämän ns pokkuroimaan miestä kun hän on ainoa joka tienaa. Haluan elämässä eteenpäin.

Toki työllistymisessä kaikki koulutus on tyhjää parempi, mutta jotenkin tuntuu jännältä ajatukselta, että erityisammattikoulu auttaisi merkittävästi elämässä eteenpäin. Sellaiseen oppilaitokseen ei taideta nykyään ottaa muita kuin sellaisia ihmisiä, joilla on aika vakavia vaikeuksia elämässään ja jotka eivät pärjäisi tavallisessa amiksessa. Tällaiset ihmiset eivät välttämättä ole kovin kysyttyjä avoimilla työmarkkinoilla. Jotain tuettua pätkää voi toki irrota. Vai onko minulla totaalisen väärä kuva näistä asioista?

Vierailija
20/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kiva, että opiskelu kiinnostaa. Mutta eikö opiskelu onnistuisi lähempänä kotia? Kyllähän tavallisessakin amiksessa voidaan huomioida jotain erityistarpeita. "Tukiopetusta" saa.

Pidän vähän huonona ratkaisuna sitä, että toinen vanhemmista on suurimman osan ajasta pois, ellei puhuta jo isommasta (12v) lapsesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän