Kostin
Miesystävälle. Tuskin palstailet, mutta jos satut lukemaan niin ei ollut vahinko. Sain tietää miesystäväni pettäneen. Järkytyin tottakai. Odotin kaksi viikkoa hänen syntymäpäiviään samalla vuokraten asunnon itselleni. Sitten leivoin srirachalla ja tabaskolla maustetun suklaakakun "onneksi olkoon rakas!" ja tarjoilin. Väkivaltaa tiedän. Hänen järkytyksestään ja kyyneleistään nauttien muutin pois.
Muita suloisia kostotarinoita, kiitos. Vedän nyt pään täyteen viiniä ja huomenna tulen lukemaan av:ta. Iltapäivällä varmaan.. sitten ryhdistäydyn ja jatkan elämää. Mukavaa illan jatkoa teille myös, onneksi on edes AV! <3
Kommentit (12)
Tulinen suklaakakku = kyyneleitä? :D Taitaa olla joku kostofantasia tämä.
Vierailija kirjoitti:
Tulinen suklaakakku = kyyneleitä? :D Taitaa olla joku kostofantasia tämä.
Kyllä. Sinkulta joka ei ole koskaan seurustellut ja haluaisi äksöniä elämäänsä.
Olipa "suloinen kostotarina".
Kakara.
No voihan hitsi, ei mitään vastauksia. :(
Tein siis tällaisen kakun
https://www.anninuunissa.fi/taydellinen-suklaakakku/
Tuohon kuorrutteeseen noita kastikkeita läträsin, mies ei onneksi haistanut kovin hyvin. Johtuu ehkä tupakoinnista? Eipä kai sitä muutenkaan osaa epäillä tuollaista ihmiseltä, johon luottaa..
Kuulkaas - häiriintynyt kakarahan tämä mies oli. Sanoinhan odotelleeni pari viikkoa, ei tunnustusta. Tiedon pettämisestä sain siis ystävättäreltäni, joka on töissä hotellissa, jossa pettäminen tapahtui. Hän oli nähnyt miehen toisen naisensa kanssa BRUNSSILLA. Aivan sama naivatko vai eivät (todennäköisesti naivat), mutta suhde oli kiistaton. Miehen piti olla töissä.
Kaiken lisäksi arvatkaapa mitä vielä?! Olimme kihloissa, emme tietenkään enää ja tämän "odotusajan" aikana mies ehdotti, että "jätettäisiinkö ehkäisy pois?" No ei todellakaan! Tai siis, "ei ihan vielä".
TÄMÄ SIKA siis yritti vielä k.usettaa minut nalkkiin lapsen kanssa. Että maha pystyssä ja sitten vauhaan kahlittuna äitinä olisin niin riippuvainen miehestä, että joutuisin katsomaan hänen pettämistään läpi sormien.
Kyllä, olisinhan voinut ottaa kissan pöydälle heti. Halusin kuitenkin katsoa kertooko mies itse ja mitä hirveämmäksi mies osoittautui sitä enemmän ajattelin, että hän ansaitsee kyllä yhtälailla "näpäytyksen" ja jos hänen on mahdollista hävetä niin "nöyryyteksen".
Siitäpä olenkin äärimmäisen onnellinen, että sain tietää juuri oikealla hetkellä enkä ole tässä innoissani tikuttamassa ovista. Olen vielä shokissa, kyllä, mutta huh.. jos jotain positiivista niin se, että totuus paljastui ja olen vapaa. Enkä ole krapulassakaan kun itkin itseni uneen.
Kiitos kun luit tämän. Mukavaa arkipäivää myös sinulle!
Ap.
Kuulostaa siltä, että mies väisti melkoisen luodin...
Haluaisin naisen, joka loihtii tuollaisia herkkuja, kuin ap:n tulinen chilisuklaakakku. Chili ja suklaa sopivat valtavan hyvin yhteen.
Minun mielestäni pikkulusikallinen pahanmakuista kakkua ei ole kovin voimakas kosto. Vai pakotitko miehen syömään koko kakun?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin naisen, joka loihtii tuollaisia herkkuja, kuin ap:n tulinen chilisuklaakakku. Chili ja suklaa sopivat valtavan hyvin yhteen.
No minähän olen vapaana taas, varokaa pojat! :D tosin taidan parannella haavojani jonkin aikaa ennen uuden rakkauden etsimistä. Sydän on särkynyt, mutta pakkohan tästä on selvitä.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni pikkulusikallinen pahanmakuista kakkua ei ole kovin voimakas kosto. Vai pakotitko miehen syömään koko kakun?
Kastikkeita oli n. 1/3 kuorrutteesta ja kyllä mies pari palaa ehti ahmia.
Jos haluat tarkemman kuvauksen tapahtuneesta niin mies tuli kotiin, istuin iloisena ja laittautuneena pöydässä leipomani kakun kanssa. Hieroin miehen hartioita, kuten usein hänen kotiin tullessaan/istuessaan valmiiseen pöytään. Sanoin "Onneksi olkoon rakas!", mies otti palan kakkua, tuumi hetken ja alkoi yskiä (ei sentään tukehtunut, olisin kyllä soittanut apua), sanoin "Tiedän, että petät" ja kävelin ovesta ulos enkä koskaan palannut.
Kaiken lisäksi kakku on syömäkelvoton eli hän ei voi mässyttää sitä yksinään tai sen toisen kanssa.
Tähän mennessä puhelimeeni on tullut 62 vastaamatonta puhelua, ilmeisesti ahdistaa.
Ap.
3/5
+Juoni on virkistävä, uusi
+Kerronta on johdonmukaista
+Kielenkäytön rikkaus
-Puutteellinen kielioppi ja mielivaltaiset kappalejaot
-Ei ottanut tuulta alleen
Varsin keskinkertainen provo, mikä vastaa av:lla jopa kiitettävää.
Pettäminen on väärin, mutta niin on tuokin. Mikseivät aikuiset ihmiset osaa olla aikuisia...