Olen saamassa intiimiä kanssakäymistä pitkästä aikaa, mitä valmisteluita kannattaa tehdä?
En voinut laittaa ”sitä sanaa” ettei tämä päädy s-palstalle. Eli mitä kannattaa tehdä sheivailujen lisäksi? Jännittää aika paljon ja ehkä stressaan vähän liikaa tästä.
Kommentit (46)
Riippuu tietysti siitä, oletko nainen vai mies, mutta putsaat ja puunaat niin että itsellä on hyvä ja freesi olo. Naisena itse laittaisin nätin mutta kevyehkön meikin – ei huulipunaa tai mitään leviävää/tahmaavaa! Ehkä kynsilakkaakin voisi laittaa, tuskin se kumppani sellaisia huomaa mutta itselle tulee sellainen olo että on panostettu vähän 'ekstraa'. :) Hajuvettä jos käytät niin älä laita liikaa äläkä paljaalle iholle niin ettei maistu pahalta esim. jos toinen suutelee kaulaa. Itse saattaisin myös "unohtaa" pukea pikkarit hameen alle, mutta se nyt on ihan henkilökohtaisista mieltymyksistä (ja säästä!) kiinni.
Osta kortsuja ja laita johonkin sänkyä lähellä olevaan paikkaan josta ne saa helposti otettua. Mitä vähemmän alkoholia juot, sen parempi (pysyt skarppina ja nautit enemmän). Ja ennen kaikkea: kun pääset itse intiimiin aktiin, niin unohda ihan kaikki nämä asiat ja keskity nauttimaan!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletatte etten tajuaisi käydä suihkussa? :D En kai minä nyt kuiviltaankaan sheivaa ja samalla siinä kait ittensäkin pesee. Suuhygienia myös kunnossa. Kiitos kuiteskin. Ja sheivaan koska haluan niin itse. Kaipasin lähinnä semmoisia vinkkejä mitkä ei välttämättä tule mieleen tai voi unohtua. Ap
Itse toivoisin muistavani, että minä -tässä sinä- riität sellaisena kuin olet, omana kokonaisena itsenäsi; sinun tehtäväsi ei ole kuin olla oma itsesi.
Kannattaa silti muistaa harva näkee kenenkään pään sisälle. Tällä palstalla toisinaan toistuu sen mielikuvan ylläpitäminen, että kokeneet ja eriyisesti kokeneemmat osaisivat, jotenkin eriyisesi tyydyttää ja antaa iloa ja nautintoa paremmin kenelle tahansa ja näin opettamaan ja neuvomaan kokemattomia.
Nyt näillä kokeneilla ja kaiken osaavilla olisi "taas" tilaisuus kertoa se tai ne keinot, jolla voi tuottaa iloa ja nautintoa kenelle tahansa.
Omasta kokeineisuudestani tai paremmin kokemattomuudestani kertonee se, että en vielä toistaiseksi ole kahta samanlaista ole kohdannut tai tavannut.
Enkä toisaalta ole halunnut alkaa esittämään vertailuja ääneen, että mahtaisiko ny kumppanini ykää ja pitää tästä ai tuosta kun A piti mutta B:n kanssa ei asia käyny edes mielessä ja C ei tykänny alkuunkaan....
Mutta mikäpä minä neuvomaan enempää, koska olen niin vähän kokenu tällä saralla, enkä kumppanin kanssa kertaakaan useaan vuoteen. Silti uskon, että pieni jännitys ja kihelmöinti kuuluneva asiaan aina, eikä vain minun laisillani vähemmän kokeneilla.
Lässyn lässyn
Vierailija kirjoitti:
No jos noin paljon jännittää että teit aloituksen tänne, niin ehkä kannattaa vielä miettiä onko nyt kyseessä sopiva hetki tai ihminen intiimille kanssakäymiselle. Muita valmisteluja etukäteen ei tarvita.
Miksei saisi jännittää, jos edelliskerrasta on pitkä aika ja kyseessä ensimmäinen "kanssakäyminen" uuden ihmisen kanssa? Itse ainakin huolestuisin, jos vatsanpohjassa ei olisi yhtään perhosia kun päästän jonkun toisen ensimmäistä kertaa iholleni ja sänkyyni. Kannattaako ryhtyäkään, jos ei yhtään innostu.
Edellinen sanoi 'kondomit lähelle' ja lopuksi 'unohda nämä kaikki asiat' hahah😅
Kun kyselet täällä noin yksinkertaisia, saat sitten vastauksia "Käy suihkussa, pese hampaat."
Suutut näistä vastauksista. Mitä odotit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos noin paljon jännittää että teit aloituksen tänne, niin ehkä kannattaa vielä miettiä onko nyt kyseessä sopiva hetki tai ihminen intiimille kanssakäymiselle. Muita valmisteluja etukäteen ei tarvita.
On niin kovat halut, että en mieti enää yhtään. Jännittää vain kun siitä on piiitkä aika kun viimeksi saanut. Ap
Jaa, oletkin mies. No, käy suihkussa ja laita dödöö.
Tuli mieleen näin yksinkeraisena miehenä, että miksi niin usein katsotaan, että nainen antaa ja mies saa? - kyllä minä ainakin iloitsen ja nautin erinomaisen paljon, jos onnistun antamaan, enkä "vain" saamaan... Itse asiassa olisi suuri harmi, jos jäisi tunne, että ei toinen saanut..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletatte etten tajuaisi käydä suihkussa? :D En kai minä nyt kuiviltaankaan sheivaa ja samalla siinä kait ittensäkin pesee. Suuhygienia myös kunnossa. Kiitos kuiteskin. Ja sheivaan koska haluan niin itse. Kaipasin lähinnä semmoisia vinkkejä mitkä ei välttämättä tule mieleen tai voi unohtua. Ap
Itse toivoisin muistavani, että minä -tässä sinä- riität sellaisena kuin olet, omana kokonaisena itsenäsi; sinun tehtäväsi ei ole kuin olla oma itsesi.
Kannattaa silti muistaa harva näkee kenenkään pään sisälle. Tällä palstalla toisinaan toistuu sen mielikuvan ylläpitäminen, että kokeneet ja eriyisesti kokeneemmat osaisivat, jotenkin eriyisesi tyydyttää ja antaa iloa ja nautintoa paremmin kenelle tahansa ja näin opettamaan ja neuvomaan kokemattomia.
Nyt näillä kokeneilla ja kaiken osaavilla olisi "taas" tilaisuus kertoa se tai ne keinot, jolla voi tuottaa iloa ja nautintoa kenelle tahansa.
Omasta kokeineisuudestani tai paremmin kokemattomuudestani kertonee se, että en vielä toistaiseksi ole kahta samanlaista ole kohdannut tai tavannut.
Enkä toisaalta ole halunnut alkaa esittämään vertailuja ääneen, että mahtaisiko ny kumppanini ykää ja pitää tästä ai tuosta kun A piti mutta B:n kanssa ei asia käyny edes mielessä ja C ei tykänny alkuunkaan....
Mutta mikäpä minä neuvomaan enempää, koska olen niin vähän kokenu tällä saralla, enkä kumppanin kanssa kertaakaan useaan vuoteen. Silti uskon, että pieni jännitys ja kihelmöinti kuuluneva asiaan aina, eikä vain minun laisillani vähemmän kokeneilla.
Lässyn lässyn
Oliko sinulla enemmänkin rakenavia ja hyödyllisiä ohjeita ai edes niksipirkan vinkkejä asian tiimoilta?
Käy hammaslääkärissä. Haiseva suu on yökötys.
Harjaa hiuksesi ja hampaasi. Alushousut kannattaa vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Käy hammaslääkärissä. Haiseva suu on yökötys.
Heh, luin että haiseva suu on hökötys.
Eikö ihmiset osaa nykyään edes nu**ia?
Meni heti reisille ja yliyrittämiseksi tuon sheivailun kohdalla. Ei mies halua nähdä tuntemattoman toosaa nypykkäänä, punakkana ja tyrkyllä kuin horolla.
Vierailija kirjoitti:
Meni heti reisille ja yliyrittämiseksi tuon sheivailun kohdalla. Ei mies halua nähdä tuntemattoman toosaa nypykkäänä, punakkana ja tyrkyllä kuin horolla.
Monet kylläkin haluaa :)
Oletko siis mies vai nainen? Jos mies, niin pitäisikö olla joku tarkempi suunnitelma siihen, että jännitetty intiimi kohtaus ylipäätään toteutuu? Miten sen olisi tarkoitus tapahtua tänään? Kuka tekee aloitteen ja millaisen aloitteen? Miten etenet?
Älä päästä imemään. Pahanhajuinen valkovuotosi panee oksentamaan. Vai äiteen kanssako taas meinaat?
Vierailija kirjoitti:
Älä päästä imemään. Pahanhajuinen valkovuotosi panee oksentamaan. Vai äiteen kanssako taas meinaat?
Minä taas luulin ap:ta mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai haluaa. Ja jos sinä et osaa ajella ihokarvoja, se ei suinkaan tarkoita etteikö ap osaisi.
Vai että oikein valmisteluja 😆 tee lista, miten homma etenee. Käytte sen läpi ennen ja vaikka kesken yhdynnänkin 😌