Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhemmat ihmiset, ehkä n.+55v ovat aina niin pahantuulisia kyylääjiä?

Vierailija
06.08.2019 |

Siinähän se otsikossa jo tulikin. Erityisesti vanhemmat naiset, mikä risoo? Vituttaako kun oma nuoruus on muisto vain? Ei se tuijottamalla takaisin tule.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sua nyt on kyylänny? En usko, että kukaan.

Vierailija
2/37 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyyttä on mukava kyylätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on sellaista säälinsekaista, otan osaa- katsetta. Tarkoittaen, että olen elänyt tuon ajan ja tiedän, että p*siilleen menee:)

Vierailija
4/37 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

55+

Vierailija
5/37 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näkee nuorempia, sitä ajattelee, että onneksi toikin aika on jo ohi. Ainakin minä ajattelen usein niin. 

Ei nuoruus niin helppoa ja kivaa aina ole. Kauhasti haasteita ja vaatimuksia ja tehtävää ja sosiaalisen menestymisen paine. Nuoruutta ei siis voi kadehtia. Ainakaan minä en voi. Mitä siitä, jos otsalla on joku ryppy enemmän kun tietää, että lapset on kasvatettu ja nyt voi levätä laakereillaan vaan.

Vierailija
6/37 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä aloituksia. Jotkut itsekeskeiset "nuoret" tulkitsevat iän myötä valahtaneet kasvonpiirteet itseensä kohdistuvaksi kannanotoksi. Vanhempia ihmisiä yleensä kiinnostaa kyylätä sinua vähemmän kuin kuvittelet.

Vierailija
7/37 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 35, mutta jo vain on alkanut ottaa päähän monet nuoremmat naiset. Veetuttaa se pissistely ja huomionkipeä kiherrys heti kun joku teinikolli tai setämies vähän päin vilkaisee. Veetuttaa se "naisellisten konstien" käyttö eli vähissä vaatteissa tyrkyllä hilluminen, tukan kieputtelu, "ostax mulle siiderin" -kiemurtelu. Vielä kun tuohon yhdistyy se vanhempia naisia kohtaan tunnettu perusteeton ylenkatse (kommentit tyyliin "siis saanx mä hei kysyy et siis minkä ikäsii te ootte hei, siis iha siistii et yli kolmekymppisetki siis viel käy ulkoon hei") niin yyh..

Veetuttaa siis se, että kaivavat kuoppaa muille naisille (ja 5 vuotta vanhemmalle itselleen siinä samassa) tuolla perseilyllä ja bimboilulla. Käykää koulut ja menkää töihin niin on varaa itse ostaa ne 6 euron siiderit eikä tarvitse antaa kenenkään kähmiä juomaa vastaan. Älkää olko kihertävä kanalauma vaan fiksuja ja ylpeitä ihmisiä. Älkää taantuko lapsiksi kun paikalle tulee mies vaan olkaa omia itsejänne (Nuoret naiset monesti makeilevat ja kihnaavat ja sitten miehen selän takana tekevät näitä sormet kurkkuun yök -eleitä ja kuiskivat että miksi tuo ei tajua häipyä, miksi? Ei haluta tuottaa miehelle pettymystä, halutaan miellyttää? Ei tohdita sanoa "kiitos mutta mulla on nyt kaverin kanssa juttu kesken, moi", pelätään että mies ei sitten pidäkään viehättävänä?).

Menopaussi-iässä olen varmaan ihan hirviö kun nyt jo nyppii.

Vierailija
8/37 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta 35, mutta jo vain on alkanut ottaa päähän monet nuoremmat naiset. Veetuttaa se pissistely ja huomionkipeä kiherrys heti kun joku teinikolli tai setämies vähän päin vilkaisee. Veetuttaa se "naisellisten konstien" käyttö eli vähissä vaatteissa tyrkyllä hilluminen, tukan kieputtelu, "ostax mulle siiderin" -kiemurtelu. Vielä kun tuohon yhdistyy se vanhempia naisia kohtaan tunnettu perusteeton ylenkatse (kommentit tyyliin "siis saanx mä hei kysyy et siis minkä ikäsii te ootte hei, siis iha siistii et yli kolmekymppisetki siis viel käy ulkoon hei") niin yyh..

Veetuttaa siis se, että kaivavat kuoppaa muille naisille (ja 5 vuotta vanhemmalle itselleen siinä samassa) tuolla perseilyllä ja bimboilulla. Käykää koulut ja menkää töihin niin on varaa itse ostaa ne 6 euron siiderit eikä tarvitse antaa kenenkään kähmiä juomaa vastaan. Älkää olko kihertävä kanalauma vaan fiksuja ja ylpeitä ihmisiä. Älkää taantuko lapsiksi kun paikalle tulee mies vaan olkaa omia itsejänne (Nuoret naiset monesti makeilevat ja kihnaavat ja sitten miehen selän takana tekevät näitä sormet kurkkuun yök -eleitä ja kuiskivat että miksi tuo ei tajua häipyä, miksi? Ei haluta tuottaa miehelle pettymystä, halutaan miellyttää? Ei tohdita sanoa "kiitos mutta mulla on nyt kaverin kanssa juttu kesken, moi", pelätään että mies ei sitten pidäkään viehättävänä?).

No minusta (N57) tuntuu, että ne tiukkapipoisimmat ja pahantuulisimmat ihmiset ovat kyllä noita selvästi itseäni nuorempia. Aika usein ikä tuo mukanaan suhteellisuudentajua, ei jaksa närkästyä tai hermostua ihan pienistä kun elämässä on ollut jo ihan oikeita suuria suruja. Ja tuo kyylääminen, jos silmät on oman elämän lisäksi vanhusikäisissä vanhemmissa ja itsenäistyvissä lapsissa, niin ei siinä kyllä aivan hirveästi jaksa ihan ulkopuolisia "kyylätä". Työssäkin se oma rooli on jo löytynyt, kokemusta ja näkemystä kertynyt eikä tarvitse kilpailla nuorten kanssa. Ja noihin hyvin nuoriin naisiin ja miehiin suhtautuu äidillisesti, ne kun ovat omien lasten ikäisiä.

Vierailija
9/37 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin 20 veenä olevani maailman keskipiste, joten ymmärrän että useimmat muutkin sen ikäiset luulee sitä olevansa, mutta onhan se nyt hiton ärsyttävää kuunneltavaa.

Vierailija
10/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuppukylillä ne näyttää olevan kyllä 15-30v pahimmat kyylääjät, liekö sivistyksen parissa sitten eri systeemi.

Vierailija
11/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun kuivuu umpeen jää vain kyttääminen ja muiden arvostelu.

Vierailija
12/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. 55+ ikäiset naiset osaa olla hirveitä.

Kaikista vaikeimpia asiakkaita, kohtaan heitä päivittäin töissä joten kokemusta on.

T. Myyjä 44v

Vierailija
13/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet ilman hormonikorvaushoitoa

Vierailija
14/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. 55+ ikäiset naiset osaa olla hirveitä.

Kaikista vaikeimpia asiakkaita, kohtaan heitä päivittäin töissä joten kokemusta on.

T. Myyjä 44v

Voi rähmä, enää 11 vuotta ja sustakin tulee hirvee ja vaikee  :(

Vierailija
15/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta vaikutat pelottavan kyyniseltä. Kyllä ne parikymppiset pissikset siitä aikuistuu ja hankkii koulutuksen (ainakin suurin osa). Aikansa kutakin, älä ole niin nuttura kireällä:)

Vierailija
16/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se ahdistaa, kun alkaa sekä fyysinen että älyllinen ote irrota elämästä pikkuhiljaa. Pelottaa kun ei enää pysy mukana tekniikassa ja uusissa jutuissa. Sitten pitää äimistellä ihmisiä, puuttua heidän tekemisiinsä ja mennä kauppojen kassoille kiusaamaan puolustuskyvyttömiä asiakaspalvelijoita. Tai puhelimessa uhotaan, että poikani on juristina Tukholmassa, eikö tätä asiaa nyt saa järjestettyä minulle eri tavalla kuin kaikille muille.

Vierailija
17/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki autot ovat punaisia? Miksi?

Vierailija
18/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän rajallisuus pelottaa joka purkautuu ikäihmisten (+55) uhitteluna.

Vierailija
19/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla 55 plus naisihmisillä on kaikki liian hyvin.

Pitää keksiä valituksen aiheita, kyyläillä, arvostella, moittia ja haukkua muita.

Ollaan aina niin osaavia ja tietäviä, vaikka suuri osa on pudonnut tämän ajan kehityksestä jo ajat sitten.

Työpaikoilla kohkataan ja ollaan suuna päänä, mutta todellista osaamista verrattuna nuorempiin työntekijöihin, ei ole olemassa.

Kyllä joskus kyllästyttää ja rajusti, mutta onneksi on niitä mukavia ja rennompiakin "mummotyyppejä", joiden kanssa hommat sujuu ja arki tuntuu kivalta.

Vierailija
20/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään nuorista ihmisistä. Sääli, että osa heistä suhtautuu niin pelokkaasti keski-ikäisiin. Silti: nuorissa on tuoreutta ja elämänhalua, jonka katseleminenkin tekee hyvää. Onneksi tuttavapiiriin kuuluu myös näitä parikymppisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä