Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemme varakas yrittäjäperhe ja tyttäreni on alkanut töissä katselemaan yhtä työntekijöistämme!

Vierailija
06.08.2019 |

Minä yrityksen toimitusjohtajana ja tyttäreni isänä en todellakaan hyväksy sitä, että tyttäreni, joka myös työskentelee hyvässä asemassa yrityksessämme, on alkanut katselemaan yhtä meillä töissä olevaa nuorta miestä! Tämä mies on rivityöläisen asemassa, eikä sellainen mies ole sopiva tyttärelleni. Jouduin jo kerran antamaan tyttärelleni sanallista kurinpalautusta siitä hyvästä, että hän kävi mm. lounastamassa tämän miehen kanssa. Tytär ei ottanut asiaa hyvällä, vaan kiukutteli minulle ja väitti, ettei asia kuulu minulle.

Yksi hyvä kaverini johtaa toista menestyvää yritystä ja hänellä on pari vuotta tytärtäni vanhempi poika. Siinä olisi kaikin puoli hyvä nuori mies tyttärelleni miesystäväksi, mutta tytär näyttää hapanta naamaa jos yritän maintakaan asiasta.

Viimeisin riitamme taas oli suurin koskaan. Sanoin tyttärellemme, että jos sinä jatkat vehtaamista tämän miehen kanssa, niin kohta ei jää muuta vaihtoehtoa kuin irtisanoa se mies. Mutta tytär uhkasi lähteä yrityksestä itsekin, jos mies joutuu ulos. Sitä hän ei voi tehdä! Tyttärellä on niin tärkeä asema ja vastuulliset työtehtävät yrityksessämme, että hän ei voi jättää työntänsä!

Miten saisin tyttäreni ymmärtämään oman parhaansa? En vain voi isänä katsoa vierestä, kun tytär pilaa elämäänsä! Vanhempien velvollisuus on sellaisissa tilanteissa auttaa ja tukea lastaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorineuvosten Aihe vapaa 1960?

Vierailija
22/22 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä yrityksen toimitusjohtajana ja tyttäreni isänä

Oletko nyt aivan varma? Jos tytön äitikin on käynyt vähän varaston puolella?

Eli tytär katselee sillä silmällä omaa isäänsä? Vai onko nykyinen varastomies varastomies jo toisessa polvessa, eli tytär onkin iskenyt silmänsä omaan veljeensä?

Tämähän alkaakin käymään jännäksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme