Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sen tietää varmasti, että kumppani rakastaa?

Vierailija
06.08.2019 |

Kaksi vuotta olemme seurustelleet. Itse rakastuin jo muutamassa viikossa ja kerroinkin miehelle tunteeni puolen vuoden yhdessä olon jälkeen. Mies epäröi tuon jälkeen kuukausia ja sanoi, että sana "rakastaa" on liian vahva sana.

Nyt mies sanoo rakastavansa, mutta minusta hän sanoo sen vain minun mieliksi. Niin monta sellaista tilannetta on ollut, että olen jäänyt toiseksi, kun miehellä on ollut jotain muuta mielenkiintoisempaa. Tuntuu pahalta. Olen yrittänyt puhua asiasta, mutta mies ei ymmärrä yhtään. Ihan aikuisia, keski-ikäisiä ollaan. Perheet molemmilla jo ennestään. Miehen mielestä en kuulu hänen perheeseen. Hänen aikuisia lapsiaan en ole tavannut. Hölmö olo minulla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi rakastaa sinua, minusta sinun pitäisi olla selvästi havaittavasti keskeinen tai jopa keskeisin huomioon otettava asia hänen elämässään.   Jos olette suunnitelleet kahdenkeskistä ruoanlaitto- ja viininmaisteluiltaa lauantaille, mutta miehesi ilmoittaakin perjantaina lähtevänsä kavereiden kanssa lauantai-iltana jääkiekko-otteluun suostumatta keskustelemaan asiasta kanssasi, eivät asiat ehkä ole toivomallasi tolalla.  Tällaisen useasti tapahtuvan hopealle jäämisen oppii kyllä pian panemaan merkille,  ja siitä voi sitten tehdä tarvittavat johtopäätökset. 

Vierailija
2/14 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieree salailematta sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanot hänelle haista v*ttu, niin hän vastaa sinulle "rakastan sinua".

Vierailija
4/14 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppani suostuu lipittämään persesilmääsi niin 100% rakastaa sinua.

Vierailija
5/14 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, onpa vastaajiksi taas löytynyt älykköjä. 

Rakkaus on halua ottaa toinen huomioon. Kannetaan toistemme kuormia, niin meillä, keski-ikäisellä parilla rakkaus näkyy- ja tietenkin myös intohimona, toisen ilkikurinen hymy saa vieläkin syttymään.

Vierailija
6/14 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ällö, että ärsyttää tuollainen nainen, joka roikkuu ja riippuu miehessä. Eikö sinulla ole mitään kunnioitusta itseäsi kohtaan?

Nyt lopetat tuollaisen itsesäälisen volinan ja ryhdistäydyt. Olet oma itsesi ja elät juuri niin kuin mielestäsi hyvä on, mutta et itke koko ajan miehelle sitä rakastaako hän sinua vai ei.

Olisi ihan kamalan painostavaa, jos minun pitäisi tauotta vakuutella miehelleni rakastavani häntä ja odottaa suurinpiirtein elokuvatyylisiä rakkaudenosoituksia varmuudeksi hänen rakkaudestaan. Eihän siinä pystyisi muihin asioihin enää keskittyykään ja elämä menisi täydellisen hukkaan asiaa arvuutellessa. Joten av:n tapaan sanon, että hanki elämä nainen. Vain siten saat miehesi kunnioituksen, jos se on enää edes saatavilla, sillä niin noloa mielestäni tuollainen sairaalloinen ripustautuminen toiseen tuntuu.

N45

Vierailija
7/14 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin mistään varmaksi. Sitä paitsi eiköhän jokaisen tunneskaalalla ole miedompia ja voimakkaampia fiiliksiä puolisoaan kohtaan tilanteesta riippuen. Sinuna keskittyisin vähän konkreettiseempiin asioihin teidän suhteessa, riippuen tietenkin siitä mitä itse tarvitset ja odotat suhteelta.

Vierailija
8/14 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, että mies pistäisi koko jutun poikki ja etsisi itselleen jonkun ihanan aikuisen naisen.

Tosin voi olla, että hän on saanut niin tarpeekseen naisista ap:n takia, että hän ei halua aikoihin yhtään ketään sotkemaan elämäänsä.

Vierailija
9/14 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on halua ottaa toinen huomioon. Kannetaan toistemme kuormia, niin meillä, keski-ikäisellä parilla rakkaus näkyy- ja tietenkin myös intohimona, toisen ilkikurinen hymy saa vieläkin syttymään.

Ei rakkaus vaadi älykkyyttä, se on tunne.

Vierailija
10/14 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa ettet ole 2 vuodessa tavannut hänen lapsiaan.

Vierailija
11/14 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/14 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellstenin mukaan rakkaus on sitä, että tahtoo toiselle pelkkää hyvää, antaa toiselle täyden vapauden ja kunnioittaa toista. Itse lisään siihen vielä hyväksymisen, eli hyväksyy toisen sellaisena kuin on.

Täyttyvätkö nämä kriteerit?

Vierailija
13/14 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa ettet ole 2 vuodessa tavannut hänen lapsiaan.

Miksiköhän mies on ap:n kanssa? Vakipilden takia varmaan?

Jos mies ei luota ap:n ystävyyteen ja suhteen jatkuvuuteen edes sen vertaa, että olisi esitellyt lapsensa, niin en tiedä muutakaan syytä tapailuun kuin helppo pilde.

Vierailija
14/14 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rakkaus vaadi älykkyyttä, se on tunne.

Nimenomaan sitä se vaatii. Tunnepohjalta menevillä eroprosentti on noin 90%.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä