Olemme varakas yrittäjäperhe ja tyttäreni on alkanut töissä katselemaan yhtä työntekijöistämme!
Minä yrityksen toimitusjohtajana ja tyttäreni isänä en todellakaan hyväksy sitä, että tyttäreni, joka myös työskentelee hyvässä asemassa yrityksessämme, on alkanut katselemaan yhtä meillä töissä olevaa nuorta miestä! Tämä mies on rivityöläisen asemassa, eikä sellainen mies ole sopiva tyttärelleni. Jouduin jo kerran antamaan tyttärelleni sanallista kurinpalautusta siitä hyvästä, että hän kävi mm. lounastamassa tämän miehen kanssa. Tytär ei ottanut asiaa hyvällä, vaan kiukutteli minulle ja väitti, ettei asia kuulu minulle.
Yksi hyvä kaverini johtaa toista menestyvää yritystä ja hänellä on pari vuotta tytärtäni vanhempi poika. Siinä olisi kaikin puoli hyvä nuori mies tyttärelleni miesystäväksi, mutta tytär näyttää hapanta naamaa jos yritän maintakaan asiasta.
Viimeisin riitamme taas oli suurin koskaan. Sanoin tyttärellemme, että jos sinä jatkat vehtaamista tämän miehen kanssa, niin kohta ei jää muuta vaihtoehtoa kuin irtisanoa se mies. Mutta tytär uhkasi lähteä yrityksestä itsekin, jos mies joutuu ulos. Sitä hän ei voi tehdä! Tyttärellä on niin tärkeä asema ja vastuulliset työtehtävät yrityksessämme, että hän ei voi jättää työntänsä!
Miten saisin tyttäreni ymmärtämään oman parhaansa? En vain voi isänä katsoa vierestä, kun tytär pilaa elämäänsä! Vanhempien velvollisuus on sellaisissa tilanteissa auttaa ja tukea lastaan.
Kommentit (22)
Välillä sitä oikein ihmettelee että tehdäänkö suomalaisissa firmoissa ollenkaan töitä, kun tuntuu että ainoastaan romansseja ja muuta sutinaa puidaan kahvipöydissä :O
Nyt meni vähän vikaan. Tämä on av eikä saippuasarjojen tuotantoyhtiö.
Jaahas, että tällainen viihderomaanin aloitus tänään.
Palstan helposti tunnistettavissa oleva trolli paljastaa itsestään enemmän kuin tajuaakaan.
Todella surkea kirjoitelma kyhätty kokoon
en jaksa lukea kun näin tekstiseinämän, mutta voin kertoa ettei se jäänyt katsomiseen.
Kettu on jo käynyt kolossa ja maksoit minulle palkkaa siltä ajalta.
-10/5 alkaa olla jo niin vanha vitsi.
Kerro nyt kuitenkin vielä tyttären ikä.
Vierailija kirjoitti:
Porvoon Kauniissa ja Rohkeissa sattuu ja tapahtuu. Kannattaa varoa, seuraavan kauden juonenkäänne on se, että sinä, perheen äiti! rakastut tuohon työntekijäpoikaan. Poika muuten polttelee vähän laittomia aineita ja on muutenkin ongelmissa poliisin kanssa :(
Nyt on jännää, isästä tuleekin kesken sarjan äiti!
lopputili miekkoselle ja tytär perinnöttömäksi. kyllä se siitä helpottaa.
Palkkaa se poika johtokuntaan niin sitten kelpaa asemansa puolesta.
Sori iskä, on jo koitettukin. Ps: kannattaa pestä neukkarin pöytä
Minä yrityksen toimitusjohtajana ja tyttäreni isänä
Oletko nyt aivan varma? Jos tytön äitikin on käynyt vähän varaston puolella?
Moi mäkin on tj-audimies. Mäkin kirjottelen ja lueskelen täällä kaiken vapaa- ja työaikani. Ongelmaasi en osaa sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porvoon Kauniissa ja Rohkeissa sattuu ja tapahtuu. Kannattaa varoa, seuraavan kauden juonenkäänne on se, että sinä, perheen äiti! rakastut tuohon työntekijäpoikaan. Poika muuten polttelee vähän laittomia aineita ja on muutenkin ongelmissa poliisin kanssa :(
Nyt on jännää, isästä tuleekin kesken sarjan äiti!
Eipä nyt siellä arvostella toisen sukupuolenkorjausleikkausta!
Noin pitkän tekstin rustasit noin huonolla mielikuvituksella ja täysin turhaan.
Yrittäisit edes- Tälle ei voi edes trolliasteikolla antaa minkäänlaisia pisteitä, niin surkea räpellys tuo oli
Että sellasta tälläkertaa.
0,00/5.