Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisin tuhota erään perheen

Vierailija
06.08.2019 |

Jos haluaisin. Perheen iskän kanssa ollut suhde jo useamman vuoden. Vaimo tyytyväisenä kotona odottaa miestään töistä. Ei vaan tiedä että käy luonani purkamassa miehisiä paineitaan ja muutenkin juttelemassa. Ollaan ystäviä ja minulle sopii hyvin tällainen suhde. Säälittää vaan vaimo, ku ei tiedä mitään, ja luulee olevansa hyvässä suhteessa.

Kommentit (347)

Vierailija
1/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimo työtön kun on aikaa odotella miestä töistä? Anna palaa vaan.

Vierailija
2/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mikä mua säälittää? Sinä. Et saa kuin muiden rippeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kun perheen isukki jättää sit sinut eikä käykkään enää luonasi? Potuttaisko?

Vierailija
4/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen tuhoaisit? Jos he jatkaisivat kuitenkin entisellään.

Vierailija
5/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähänkin olet rehellinen itsellesi niin kerro vaimolle mitä mies on puuhastellut. On kamala juttu jos joutuu vuosien ajan elämään valheessa.

Uskon että miehelle on myös helpompaa kun ei enää tarvitse valehdella ja piilotella.

Vierailija
6/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, jota käy sääliksi olet sinä. Vaikka kerrot, että järjestely käy sinulle hyvin, paistaa kirjoituksestasi läpi se, että haluat mieheltä enemmän. Miksi muuten edes miettisit voivasi rikkoa perheen?

Ihan vinkkinä vaan, ei se mies sua silti luultavasti huolis, haikka kertoisitkin vaimolle.

Vierailija
7/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiassa on hyvä elää. Pistä seuraavaan AV-aloitukseen kuitenkin vähän enemmän paukkuja, nyt oli vähän liian epäuskottava, sori :(

Vierailija
8/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle se luu jää käteen loppupeleissä. Mies rakastaa vaimoaan ja sä olet vaan pan o puu...mieti sitä.

Vierailija
9/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta sillä miehellä on?

Vierailija
10/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Hyvinkää? Keltainen urheiluauto?

Vierailija
11/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii! Mä voisin avioerossa tuhota mieheni rahapussin 🤣

Vierailija
12/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että te naiset olette yksinkertaisia. Tarkoitin aloituksellani että ihan kuka tahansa voi pettää. Hänkin, jonka kanssa minulla seksi- ja ystävyyssuhde elelee ihan normaalia perhe-elämää. Tästä syystä en ryhdy enää parisuhteeseen. On perus rutiinit vaimon kanssa, mutta silti on ruoho vihreämpää 15v. nuoremmalla nurmella

Ap

Vierailija
13/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos niillä onkin avoin suhde, naisella on ihan omat jutut. Sua tässä kusetetaan.

Vierailija
14/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle se luu jää käteen loppupeleissä. Mies rakastaa vaimoaan ja sä olet vaan pan o puu...mieti sitä.

Ei sellainen ole tosirakkautta, jos pidetään salasuhdetta ja paneskellaan muita :D Mutta uskottele toki itsellesi.

Vierailija
15/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H u o r a

Ei ap siitä vissiin laskuta?

Saan sen mitä haluan

Ap

Vierailija
16/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaimo tyytyväisenä kotona odottaa miestään töistä. Ei vaan tiedä että käy luonani purkamassa miehisiä paineitaan ja muutenkin juttelemassa. Ollaan ystäviä ja minulle sopii hyvin tällainen suhde. Säälittää vaan vaimo, ku ei tiedä mitään, ja luulee olevansa hyvässä suhteessa."

Mitä ilmeisimmin vaimo on hyvässä suhteessa, kun hän tyytyväisenä odottaa miestään. Hän on onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä - toisin kuin sinä. Sinua. Ja sen sinä haluaisit häneltä viedä, säälistä ei todellakaan ole kysymys. Suosittelen, että jatkat omassa roolissasi eli tyydyt olemaan se, jonka luona käydään purkamassa paineita.

Vierailija
17/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerroin miehen vaimolle, kun mies valehteli minulle olevansa sinkku. Käytiin muutaman kerran treffeilläkin ihan julkisella paikalla enkä osannut aavistaa mitään. Vaimo ei kivittänyt viestintuojaa eli minua, vaan kiitti tiedosta ja minä poistuin takavasemmalle koko kuviosta ja pistin miehen estolistalle, kun alkoi uhkailemaan.

Vierailija
18/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei näissä aloituksissa IKINÄ syytetä sitä miestä :D?

Vierailija
19/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani oli ihan vastaava tilanne, ja keksi paljastaa suhteen miehen vaimolle. Siinä vaan kävi niin, että mies päätti suhteen kaverini kanssa ja ovat edelleen vaimon kanssa yhdessä. Vaikka täällä AV:lla kaikki vannoo että heti erotaan jos toinen pettää, niin todellisuudessa monet parit ei ainakaan heti eroa, vaikka salasuhde tulisikin ilmi. 

Vierailija
20/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan. Tuskin se mies sinua käy enää tuollaiseen mustasukkaiseen hulluun purkamassa paineitaan tuonkaan vertaa. Menetät siis järjestelysi, joka ei siis olekaan riittävä/mieleinen? Mutta vaimohan siinä voittaa. Kelpaa vielä rehellisellekin miehelle ja voi rakentaa hyvän elämän itselleen. Sinähän et ole kelvannut oikeaan suhteeseen koskaan eikä sinuun ole kukaan rakastunut. Sekin voi vielä muuttua kun alat arvostaa itseäsi ja lopetat patoumiesi purkamisen vihana muihin. Sitten voi joku oikeasti sinuunkin rakadtua rikä vain purkaa sperman pakottavaa painetta halpoihin reikiisi. Tosin en uslo, että tässä elämäss ehdit kasvaa. Yllätä mut!

Yllättävän monet naiset on helvetin yksinkertaisia. Kannattaa katsoa myös sen oman ukkomurusen perään😜