Kuka enää haluaa matkustaa Kreikan saarille kun kaikki siellä maksaa ihan älyttömän paljon.
Ruoka-annokset pienentyneet, ei enää leipää alkupalaksi (ilman lisähintaa), pikkumarkettien hinnat myös nousseet. Onhan siellä kivat rannat ja ihan jees miljöö, mutta kun rahaa menee sairaasti eikä sitä oo mitään tolkuttomasti. Vai oletteko samaa mieltä tuosta hintatasosta?
Mikä olis edullisempi vielä suht. nuori paikka, kun kaikki nuo tutuimmat alkaa olla jo kierretty?
Kommentit (13)
No jos lopettaisit sen lentämisen vähäksi aikaa? Aika irvokasta, että pilaat lasten tulevaisuutta ja samaan aikaan meuhkaat liian pienistä ruoka-annoksista. Oot meat lover arvatenkin...
Vierailija kirjoitti:
Olkiluodossa on merivesi lämmintä talvellakin.
Yritinkin ehdottaa niille ananaksen kasvattamista, että ois kotipizzoille tarjolla kotimaista ananasta.
Höpönlöpöä. Edulliset on hinnat Kreikassa.
En kyllä huomannut että olisi mitenkään kallista kun lomalla kävin. Ei kyllä hinta mulle pääasia kohteissa ole muutenkaan, ei sitä rahaa paljoa mene kun yksin reissaa vaikka ei hintoja katselisikaan.
Kreikan saarilla on kyllä edulliset hinnat verrattuna esimerkiksi Kroatiaan, jossa oltiin tänä kesänä. Siellä on oikeasti ravintolat Suomen hinnoissa (turistialueilla).
Ja vastaus kysymykseen on varmaankin myös se, että ei halpa hintataso ole syy matkustaa. En ainakaan itse lähde minnekään siksi, että siellä on halpaa. Toki se on kiva plussa jos näin on.
Eikös nuo Kroatiat ja muut siellä suunnalla ole halpoja vielä. Hienoja maisemia ainakin, olen googlaillut kun matkaa suunnittelen.
Vierailija kirjoitti:
Eikös nuo Kroatiat ja muut siellä suunnalla ole halpoja vielä. Hienoja maisemia ainakin, olen googlaillut kun matkaa suunnittelen.
No ei todellakaan ole halpoja.
Vierailija kirjoitti:
Kroatia ja Slovenia ainakin on selvästi Kreikkaa kalliimpia. Jos pelkkää halpaa hinkuu niin Bulgaria ja Romania...
Kesällä olimme Kreetalla ja hinnat oli mukavia. Paikallinen olutpullo 3 euroa ravintolassa, meillä Suomessa maksaa noin 5.90 ravintolassa ostettuna. Paikallisessa tavernassa ihanaa " kotiruokaa " päivällisenä, alkuruuat sekä pääruoka kahdelle, niin hinta juomineen (iso vesipullo ja viinikannu) noin 40 euroa.
Paikalliset viinit alkaen 4 euroa pullo kaupoissa. Ainakin tuolla Agio Nikolaoksessa oli hinnat kohdillaan. Tosin siinä lähistöllä oli Elunda ja Hersonissos jotka olikin mainittu hinnakkaiksi paikoiksi. Meillähän on jokaisella oma taso mistä hintoja arvioimme. Ota lomahuoneisto ja osta kaupoista ruokaa tai ota all inclusive-paketti.
Serbia on aika halpa, ainakin jos tuntee paikallisen ja lähtee tämän matkaan. Tuttu maalasi autoja yhden kesän 60c tuntliksalla. Joka joo oli alhainen paikallisestikkin mutta silläkin elää sillai melkein.
Olkiluodossa on merivesi lämmintä talvellakin.