Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Varakkuus" ja "status"

Vierailija
06.08.2019 |

Joku eilen kitisi täällä miten joillain lääkäreillä on aina vientiä, koska raha ja status on jokaisen naisen parinvalintaprioriiteetti #1.

Rohkenen esittää eriävän näkemyksen:

Naisiin vetoaa statuksen sijaan se, että mies pystyy huolehtimaan omista asioistaan.
Rahan määrä ei ole tärkeintä, jos rahaa osaa käsitellä. Ammatti on myös sivuseikka, jos hoitaa hommansa ja on osaansa tyytyväinen. Työttömyyskään ei ole ratkaisevaa, jos käyttää aikansa hyvin eikä muiden syyttelyyn ongelmistaan.

Nainen haluaa miehen, joka on aikuinen, eikä kaipaa holhoajaa. Oli sitten lääkäri tai laitoshuoltaja, asenne ratkaisee tässäkin.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin jokunen vuosi sitten selvän eron tapaamieni naisten suhtautumisessa, kun olin muuttanut kehyskunnasta Helsingin keskustaan asumaan. Järvenpäässä asuva eronnut mies ei oikein sytyttänyt, mutta sama mies Kaartinkaupungissa saikin yhtäkkiä naiset soittelemaan perään ja ehdottelemaan toisia treffejä, kolmansia treffejä jne. Tässä ei ollut edes kyse mistään instabeibeistä, vaan koulutetuista, fiksuista naisista. Useimmat naiset kyllä ymmärtävät, että varakkaan miehen kanssa elämä voisi olla helpompaa… edellyttäen tietenkin ettei se varakas mies ole sen enempää psykopaatti-narsisti-mulkero kuin köyhäkään mies.

Vierailija
22/63 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan tämän osittain.

Mies oli yrittäjä/toimitusjohtaja, ei tienannut ihan yhtä paljon kuin kirurgi mutta tienasi kuitenkin. Myönnän, että ihastuin ensimmäisenä hänen ”statukseensa”.

Mutta todellisuudessa siellä statuksen alla piileksikin kammottava mieslapsi ja hälläväliä-asenne. Työmoraali oli surkea, rahan arvoa ei ymmärtänyt ollenkaan (osteli koko palkallaan pleikkaripelejä ja muita heräteotoksia) ja elämänarvot poikkesivat täysin omistani, vaikka luulin, että kunnianhimo meitä yhdistää.

Hänen jälkeensä en ole enää ihastunut vain lääkäreihin ja toimitusjohtajiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudenkodista lähdin persaukisena opiskelemaan, mutta nyt kymmenisen vuotta myöhemmin taloudellinen tilanne on jo varsin hyvä. Tästä kokemuksesta voin kertoa, että rahan puute on karmaisevalla tavalla elämänlaatua nakertava asia. En ole kuluttajatyyppiä, mutta velaton kämppä, kohtuullinen arvopaperisalkku ja hyvin menestyvä oma firma tuovat sellaista huolettomuutta ja turvallisuutta, että oksat pois.

Varakas ja muuten menestynyt ihminen on yleensä myös mm. fiksu, pitkäjänteinen, luotettava ja sosiaalisesti taitava. Kaikki tämä kielii todennäköisyydestä laadukkaampaan ja kiinnostavampaan parisuhteeseen.

Toisin sanoen: varakkuuden ja statuksen suosiminen parinvalinnassa on vain ja ainoastaan järkevää, vaikka persoona ja arvot ovatkin ehdottomasti tärkein juttu. Typerintä taas on ulkonäön korostaminen.

Juuri tämä, elämänhallintataidot ovat se ratkaiseva tekijä, eivät miljoonapalatsit ja huvijahdit.

Sekä että, sanoisin.

Raha itsessään on myös iso juttu elämässä. Vaikka miljoonapalatsia ei havittelisikaan, niin kyllä tilava kämppä hyvällä paikalla on useimpien mielestä parempi kuin vuokraluukku pahamaineisessa lähiössä.

"Raha ei tuo onnea, mutta itken mieluummin bemarissa kuin bussipysäkillä".

Totta, mutta kurjaa luonnetta tai ääliömäistä käytöstä ei kompensoi minkään valtakunnan mammonat (paitsi ehkä instakanoille, mutta hehän eivät kaikkia naisia edusta).

Vierailija
24/63 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudenkodista lähdin persaukisena opiskelemaan, mutta nyt kymmenisen vuotta myöhemmin taloudellinen tilanne on jo varsin hyvä. Tästä kokemuksesta voin kertoa, että rahan puute on karmaisevalla tavalla elämänlaatua nakertava asia. En ole kuluttajatyyppiä, mutta velaton kämppä, kohtuullinen arvopaperisalkku ja hyvin menestyvä oma firma tuovat sellaista huolettomuutta ja turvallisuutta, että oksat pois.

Varakas ja muuten menestynyt ihminen on yleensä myös mm. fiksu, pitkäjänteinen, luotettava ja sosiaalisesti taitava. Kaikki tämä kielii todennäköisyydestä laadukkaampaan ja kiinnostavampaan parisuhteeseen.

Toisin sanoen: varakkuuden ja statuksen suosiminen parinvalinnassa on vain ja ainoastaan järkevää, vaikka persoona ja arvot ovatkin ehdottomasti tärkein juttu. Typerintä taas on ulkonäön korostaminen.

Juuri tämä, elämänhallintataidot ovat se ratkaiseva tekijä, eivät miljoonapalatsit ja huvijahdit.

Sekä että, sanoisin.

Raha itsessään on myös iso juttu elämässä. Vaikka miljoonapalatsia ei havittelisikaan, niin kyllä tilava kämppä hyvällä paikalla on useimpien mielestä parempi kuin vuokraluukku pahamaineisessa lähiössä.

"Raha ei tuo onnea, mutta itken mieluummin bemarissa kuin bussipysäkillä".

Totta, mutta kurjaa luonnetta tai ääliömäistä käytöstä ei kompensoi minkään valtakunnan mammonat (paitsi ehkä instakanoille, mutta hehän eivät kaikkia naisia edusta).

Väärin. Kyllä raha ihan oikeasti tekee onnellisemmaksi.

Jälkimmäinen väite toki on totta.

https://www.talouselama.fi/uutiset/nyt-se-on-tutkittu-raha-tuo-onnea-ja…

Vierailija
25/63 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin jokunen vuosi sitten selvän eron tapaamieni naisten suhtautumisessa, kun olin muuttanut kehyskunnasta Helsingin keskustaan asumaan. Järvenpäässä asuva eronnut mies ei oikein sytyttänyt, mutta sama mies Kaartinkaupungissa saikin yhtäkkiä naiset soittelemaan perään ja ehdottelemaan toisia treffejä, kolmansia treffejä jne. Tässä ei ollut edes kyse mistään instabeibeistä, vaan koulutetuista, fiksuista naisista. Useimmat naiset kyllä ymmärtävät, että varakkaan miehen kanssa elämä voisi olla helpompaa… edellyttäen tietenkin ettei se varakas mies ole sen enempää psykopaatti-narsisti-mulkero kuin köyhäkään mies.

Niin? Jos naisista 1/10000 on kiinnostunut olemaan miehen kanssa rahan takia niin Järvenpäässtä ei löydy yhtään ja Helsingistä löytyy useita. Mutta jos yksikin löytyy se yksi = naiset ja aijaijai on makeaa kieriä itsesäälissä ja syyttää naisia hypergamiasta.

Vierailija
26/63 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Jos naisista 1/10000 on kiinnostunut olemaan miehen kanssa rahan takia niin Järvenpäässtä ei löydy yhtään ja Helsingistä löytyy useita. Mutta jos yksikin löytyy se yksi = naiset ja aijaijai on makeaa kieriä itsesäälissä ja syyttää naisia hypergamiasta.

Outo ajatusmaailma näillä hypergamiasta syyttelijöillä. Enemmänkin "syyttelisin" nimenomaan niitä, jotka eivät pyri parhaan mahdollisen kumppanin saamiseen.

Vierailija
27/63 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa ole mitään syyttelyä. Parisuhdekiinnostukseen vaikuttaa moni tekijä ja on täysin naiivia kuvitella, etteivät varakkuus ja status olisi yksi näistä tekijöistä.  Yhtä lailla kiinnostavuus voi lisääntyä laihtumisen myötä, jos on ollut kovin ylipainoinen ja laihtuu "normaalivartaloiseksi". Kiinnostavuus voi lisääntyä vaikkapa ihon parantumisen myötä, jos finnejä kukkiva naama rauhoittuu sileäksi ihoksi. Varmasti kiinnostavuus voi lisääntyä myös henkisten ominaisuuksien jalostuessa, mutta ulkoisetkin tekijät vaikuttavat.

Vierailija
28/63 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että tunnenko yhtäkään miestä jolla on statusta ja varakkuutta ja ehkä yhden yrittäjäperheen isää ja poikaa voi sanoa varakkaiksi. Kaikilla muilla on lähinnä asuntolainaa. Yhden tuttavaperheen miehellä vois sanoa olevan statusta siinä mielessä että on maalaiskunnassa "silmäätekevänä" kunnan viranhaltijana. Vaimokin on korkean statuksen duunissa lähikaupungissa. Tapasivat kun vaimo opiskeli yliopistossa ja mies oli yläkoulu-drop-outtina hanttihommissa.

Vierailija
29/63 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että tunnenko yhtäkään miestä jolla on statusta ja varakkuutta ja ehkä yhden yrittäjäperheen isää ja poikaa voi sanoa varakkaiksi. Kaikilla muilla on lähinnä asuntolainaa. Yhden tuttavaperheen miehellä vois sanoa olevan statusta siinä mielessä että on maalaiskunnassa "silmäätekevänä" kunnan viranhaltijana. Vaimokin on korkean statuksen duunissa lähikaupungissa. Tapasivat kun vaimo opiskeli yliopistossa ja mies oli yläkoulu-drop-outtina hanttihommissa.

Ja siis kaikki muut tutut ja sukulaiset on onnistuneet pariutumaan vaikkei ole tietoakaan varakkuudesta eikä statuksesta. Prismasta ostetaan hankinnat halvalla. Mutta eihän naisilla tarkoitetakaan näissä ketjuissa tavallisia naisia vaan kaunottaria.

Vierailija
30/63 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisiin vetoaa statuksen sijaan se, että mies pystyy huolehtimaan omista asioistaan."

Tämä on aivan tuubaa. Jos saisin euron joka kerrasta, kun olen hävinnyt kiinnostavan naisen jollekin pikavippipatelle, päihdeääliölle tai pitkäaikaistyöttömälle pilviveikolle, voisin itkeä velattomassa bemarissani

Vierailija
31/63 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisiin vetoaa statuksen sijaan se, että mies pystyy huolehtimaan omista asioistaan."

Tämä on aivan tuubaa. Jos saisin euron joka kerrasta, kun olen hävinnyt kiinnostavan naisen jollekin pikavippipatelle, päihdeääliölle tai pitkäaikaistyöttömälle pilviveikolle, voisin itkeä velattomassa bemarissani

Jos oot tylsä/häijy/ylimielinen, siinä ei paljoa bemarit paina.

Vierailija
32/63 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut useampi sata naista ja varmin keino saada nainen, on esittää varakasta, tai statukseltaan sellaista millä voi olettaa olevan rahaa. Tämä ei päde kaikkiin naisiin, mutta rahalla kyllä saa kaikkien naisten huomion. Tömä nyt on fakta jota on myös ihan tutkittu. Miksi muuten niin moni nainen vastustaa avioehtoa?

Vierailija
33/63 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mä sitten olen tylsä, kun en pysty luomaan samanlaista jännitystä kuin nuo päihdejampat

Vierailija
34/63 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut useampi sata naista ja varmin keino saada nainen, on esittää varakasta, tai statukseltaan sellaista millä voi olettaa olevan rahaa. Tämä ei päde kaikkiin naisiin, mutta rahalla kyllä saa kaikkien naisten huomion. Tömä nyt on fakta jota on myös ihan tutkittu. Miksi muuten niin moni nainen vastustaa avioehtoa?

Useampi sata naista on antanut sulle pakit. No on saavutus tosiaan. Joku olisi voinutkin kiinnostua ilman tuota valehtelua.

Vierailija
35/63 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mä sitten olen tylsä, kun en pysty luomaan samanlaista jännitystä kuin nuo päihdejampat

Kertoo eniten sinusta. - eri

Vierailija
36/63 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useampi sata naista on antanut sulle pakit. No on saavutus tosiaan. Joku olisi voinutkin kiinnostua ilman tuota valehtelua.

Ei tuokaan poista sitä ettö ns "varakkaampana" saan enemmä naisia.

Vierailija
37/63 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuokaan poista sitä ettö ns "varakkaampana" saan enemmä naisia.

No tottakai kun luulevat että olet kunnon mies kun luuserit kuten sinä ei koskaan varakkaiksi päädy.

Vierailija
38/63 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vakuuttaa, että naisia saa kun esiintyy varakkaana ja toinen valittaa, kun naiset kiinnostuvat vain pikavippi-pateista ja päihdejampoista :'-DDD

Vierailija
39/63 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin nyt viikonloppuna hyvin mielenkiintoisen miehen. Juttu lähti luistamaan ja valitettavasti keskustelu jäi pahasti kesken. Mutta tämä mies on velkasaneerauksessa. Tekee teatterissa duunia, ei edes omista autoa, elää kuin vapaa sielu. Minä taas olen se että rahaa on oltava tilillä. On oltava omaisuutta ja vene.. muo ei voi tippaakaan kiinnostaa mitä toinen edustaa JOS ajatukset kohtaa ja juttu luistaa. Aikoihin en ole käynyt niin hyvää keskustelua kun hänen kanssa. Kunhan miehellä ei ole rikollistausta tai ole mummoja potkiva mulkku..

olkoot vaikka kakkakuski tai Posteljooni. Aivot. Se on seksikästä! Mä toivon että tästä syntyy hyvä ystävyyssuhde ja henkilö kenen kanssa voisi joskus jonkun reissunkin tehdä. Suuresti ärsyttää ja ottaa päähän nämä statukset. MIKSI??!! Oletko sinä itse niin saalis ja unelma ? Tuskin. Ei meistä kukaan ole. Realiteetit on monilla hukassa.

Vierailija
40/63 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa tutkimuksia asiasta että ei tarvitse mutuilla. Ei kaikki juokse rahan perässä, mutta huomattava määrä naisia arvottaa rahan ja varallisuuden korkealle. Miksi rikkailla, mutta rumilla miehillä on aina vetävä nainen kainalossa, mutta normaalilla rumalla peruspenalla ei? Mistä tämä johtuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän