Nyt muuten loppui palstan käyttö ja kerron miksi.
Ennen täällä oli hyviä ketjuja jotka sivusivat jopa filosofisia aiheita.
Parhaimmat ketjut olen tallentanut selaimeen.
Kun palaan niihin, vastauksena on vain: hakemaasi sivua ei voi näyttää.
En jaksa enää.
Heihei.
Kommentit (28)
Onhan se hankala keskustella kun hakemaasi sivua ei voi näyttää, viestisi julkaistaan hyväksymisen jälkeen jne, jne.
Samaa kokenut. Parhaista tai ns mielenkiintoisimmista aiheista ei saa keskustella, ja jos keskustelu saadaan aikaiseksi niin kokoajan pitää olla varpaillaan että milloin ketju poistetaan.
Pitää avata se ketju moneen eri ikkunaan ja päivitellä jatkuvasti, koska ketju poistetaan minä hetkenä hyvänsä.
Et voi enää vain jättää keskustelua ja tulla huomenna päivittämään lukien koko ketjun läpi, koska on lähes 100% todennäköisyys että huomenna kun päivität ketjun niin sitä ei enää ole.
Koska ennen? Olen olut palstalla 18,5 vuotta.
Sitä se on kun kuitenkin tärkeintä on saada kirjoittaa asiattomasti. Se on tärkeämpää kuin keskustelun aihe kun sitä ei kerran lopeteta. Eikä sanota samaa mieltä oleville että lopeta se gee nerin hokeminen.
Tämä aloitus oli kuitenkin vielä pakko tehdä? Et voinut vain lähteä?
Käsittämätöntä, että tietyt täysin normaaliin elämään kuuluvat asiat ovat estolistalla. Mielivaltaista sennsurointia.
Ja kaikkein parhaimpia ovat ne taulapäät jotka ilmiantavat omia aloituksiaan, jos keskustelun kulku ei juuri itseä miellytä. Keskustelupalsta kun on keskustelua varten.
Vierailija kirjoitti:
18,5 vuotta? Mikä on elämäsi tarkoitus?
Nähdään huomenna, kun olet rauhoittunut!
Et ole ainoa. Moni muukin siirtynyt muille foorumeille.
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikkein parhaimpia ovat ne taulapäät jotka ilmiantavat omia aloituksiaan, jos keskustelun kulku ei juuri itseä miellytä. Keskustelupalsta kun on keskustelua varten.
Tai ne, jotka työntävät nokkansa joka ketjuun ja ilmiantavat, jos ei itseä aihe kiinnosta/miellytä.
Ap, hyvä että lähdet ja toivottavasti pysyt poissa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hankala keskustella kun hakemaasi sivua ei voi näyttää, viestisi julkaistaan hyväksymisen jälkeen jne, jne.
Julkaistaan hyväksymisen jälkeen. Onko tämmöistä viestiä ikinä julkaistu? Itse en muista niin käyneen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut palstalla 90-luvulta alkaen ja kyllä viimeisimpien vuosien aikana taso on laskenut roimasti. Täällä esiintyy some loukkaamista, mennään henk.kohtaisuuksiin, jopa somekiusaamista jne.
Hyvät käytöstavat ja hienotunteisuus ovat vähentyneet.
Minusta kommentit ja aiheet pitäisi julkaista vasta hyvåksymisen jäljeen, näin palsta siisteytyisi provoista.
Ja joo, olen vähentänyt täällä käymistä ja lähinnä tapan aikaani, kun sattuu sellainen hetki. Eikä täällä enää ole mielenkiintoisia keskusteluja, vaan lähinnä toisten syyllistämistå ja panettelua.
Ja paljon naisia syyllistäviä keskusteluja
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus oli järkevin pitkään aikaan. -ohis-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut palstalla 90-luvulta alkaen ja kyllä viimeisimpien vuosien aikana taso on laskenut roimasti. Täällä esiintyy some loukkaamista, mennään henk.kohtaisuuksiin, jopa somekiusaamista jne.
Hyvät käytöstavat ja hienotunteisuus ovat vähentyneet.Minusta kommentit ja aiheet pitäisi julkaista vasta hyvåksymisen jäljeen, näin palsta siisteytyisi provoista.
Ja joo, olen vähentänyt täällä käymistä ja lähinnä tapan aikaani, kun sattuu sellainen hetki. Eikä täällä enää ole mielenkiintoisia keskusteluja, vaan lähinnä toisten syyllistämistå ja panettelua.
Ja paljon naisia syyllistäviä keskusteluja
Totta, mutta myös paljon miesviha provoja,
käärittynä kauniiseen pakettiin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä hyvä esimerkki, kuinka viime aikoina täällä ollaan toisille kommentoijille, niin ystävällisiä että. Se paistaa tännekin asti.
Ja eikö ap.llä ole samat oikeudet olla täällä, kuin sinullakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä hyvä esimerkki, kuinka viime aikoina täällä ollaan toisille kommentoijille, niin ystävällisiä että. Se paistaa tännekin asti.
Ja eikö ap.llä ole samat oikeudet olla täällä, kuin sinullakin?
Nämä ovat juuri näitä, jotka katsovat oikeudekseen määrätä, mitä muut saa sanoa ja kirjoittaa.
Heippa