Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teetkö ruoan parissa töitä? Onko tämä tuttua?

Vierailija
05.08.2019 |

Puuhailet työpaikan keittiössä. Sinulla on oma laukku keittiössä, toisaalla oma kännykkä latauksessa ja olet ripotellut muitakin omia tavaroitasi laukusta ympäri keittiötä? Sinulla on töitä. Teet töitä niin, että käyt jääkaapilla, käyt kännykällä, sitten viet jotain ja käyt kännykällä, tuot jotain ja käyt kännykällä. Kun joku muu tulee keittiöön, näytät kiireiseltä, onhan sinulla vähän siellä ja täällä jotain kesken ja toivot, että ei huomattaisi, että olit työajalla taas kännykällä. Minäpä huomasin!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo keittiössä aikaa sellaiseen, saatan vilkaista jos viesti tulee. Aina ei ehdi edes tauolle.

Vierailija
2/6 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään sellaista alle 30v. Työntekijää en ole vuosiin nähnyt kahvilan keittiössä joka pystyisi olemaan erossa puhelimesta työajan. Joka ainoalle pitää asia erikseen tehdä selväksi eikä siltikään aina onnistu. Ne ei vaan pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. Miten tämä liittyy erityisesti keittiöalaan?

Outoja tällaiset keskustelunavaukset, jotka on selvästi suunnattu jollekin tietylle henkilölle. Miksi et sano hänelle suoraan vaan kommunikoit vauvapalstan kautta? 

Ja vastauksena kysymykseen: ei, en vahtaa puhelinta työaikana. Tauolla saatan selata tai vahdata muulloin, jos odotan puhelua (esim. lääkärin soittoaika). 

Vierailija
4/6 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienessä kahvilassa töissä ja leivotaan itse kaikki tuotteet ja saadaan päättää itse mitä leivotaan. Selaan puhelinta kyllä siellä takana kun etsin ideoita ja reseptejä ja katselen sitä reseptiä puhelimesta samalla kun leivon. Että, et voi tietää mitä se työntekijä sillä puhelimella tekee...

Vierailija
5/6 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano suoraan, koska olin potentiaalinen asiakas. Katselin lasikaton läpi ylemmästä kerroksesta, että miten eri keittiöissä toimittiin ja valitsin itselleni siistin ruokapaikan. Paikka, jossa katsottiin koko ajan kännykkään ei vakuuttanut siisteydellään.

ap

Vierailija
6/6 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on lasikatto töissä, niin katsotteko koskaan, että katsotaanko teitä sieltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän