Mikä ihme ihmisiä vaivaa? Kaljakellunnassa alta SATA ihmistä!
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000006195536.html?ref=HSLocalN…
Eli kauhealla vaivalla toiset näkee vaivaa, että järjestetään tällainen tapahtuma. Ja sitten alta sata vaivautuu paikalle. Mikä ihme ihmisiä vaivaa? Ollaan itsekkäitä.
Kommentit (17)
No niinpä. Nyt olis voinut kunnolla muovittaa ja roskata luontoa, niin ei.
Kauhealla vaivalla nähty vaivaa? Tällä tapahtumallahan ei nimenomaan ole ollut virallisia järjestäjiä, minkä seurauksena jätehuoltoakaan ei aiemmin ollut järjestetty. Nyt kun oli, oli myöhäistä, koska tapahtuman maine oli ehtinyt jo mennä, eivätkä ympäristötietoiset nykynuoret kehdanneet osallistua siihen.
oisko Vantaallekin otettu askel apinasta ihmiseksi?
Eikös virallinen luku ollut 600? Vai onko se tarkentunut sadaksi?
Mielestäni tuo on hauska juttu. Ja tosiaan, jos roskaaminen kuului edelliselle sukupolvelle, niin sekin hyvä juttu.
En ole itse osallistunut, vaikka vieressä asunnon. Ehkä just siksi. Olin samaan aikaan Kallion katubileissä. Aina ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Paitsi Kalliossa ei ruohoa osunut kohdalle. Ei minkään väristä.
No näyttäähän siellä porukkaa olleen:
Vierailija kirjoitti:
????
Sää ei ollut kovin hyvä, mikä varmaan rajoitti osallistumista, aiempina vuosina ollut paljon enemmän porukkaa. Olin itse myös ko tapahtumassa, muttei se kumiveneessä kelluminen pitkät housut ja huppari päällä ollut erityisen mieltäylentävää.
Olisivat menneet vaikka mieluummin jonnekin yksityiselle järvelle talkoovoimin sitten siivoamaan jälkeenpäin. En lähtis siihen paskajokeen kellumaan vaikka maksettaisiin.
No onhan tuo nyt kunnon juntti/wt tapahtuma.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi 2005 soitti ja halusi vain sanoa että hyvä meno!!!
Ihan samanlaisia surkeita juntteja olemme jokaikinen ihminen tämän maan päällä. Turhaa ja todella naurettavaa nostaa itseään muiden yläpuolelle arvostelemalla kanssaeläjiään hauskanpidosta. Juuri tämä tapahtuma ei kiinnostanut itseäni, alkoi vain ärsyttämään tämä jatkuva muiden ihmisten piikittely ja arvostelu. Eläkää ja antakaa muidenkin elää.
Vierailija kirjoitti:
XD
Kaljakellunta on taas ensi vuonna. Oletko sinäkin siellä?
Huono sää varmaan teki sen, ettei monia huvittanut lähteä.
Nolo tapahtuma.