Mies varastaa öisin mun peiton ja tyynyt
Todella ärsyttävää herätä yöllä kylmissään pää patjassa. Joskus mulla vielä menee hermot ja rullaan miehen sängystä lattialle. Oppiipa olemaan.
Kommentit (16)
Siirtykää nukkumaan omiin huoneisiin, pysyy peitot ja tyynyt omina eikä kuorsauskaan häiritse
Naulaa se peitto kiinni patjaan/sänkyyn niin ei varasta.
Mulla oli sama ongelma. Mies unissaan ryttäsi oman peittonsa ja tyynynsä lattialle ja nykäisi multa uudet. Monena yönä rehellisesti yritin rullata häntä lattialle, mutta hän on minua painavampi, joten se ei onnistunut. Päinvastoin, hän valtasi koko sängynkin, ja useampana aamuyönä löysin itseni nukkumasta yöpöydältä (ilman peittoa ja tyynyä).
Muutin omaan huoneeseen ja omaan sänkyyn. Seksielämäkin on muuten parempaa valveilla ollessa.
Meillä tuo loppui aikanaan siihen kun potkaisin miestä ja sanoin vaan että NYT JUMALAUTA SE PEITTO TÄNNE!!!
Aika pitkämielinen oot kyllä, et ole koskaan kysynyt että mitä se niillä kaikilla tekee ja eikös tuo tule aika arvokkaaksi kun joudut joka ilta uuden peiton itsellesi hommamaan?
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Meillä sama homma, tyynyjä tosin ei varasta, kun niitä on sängyssä öisin 5 ja minulla on 4, miehellä yksi. Siitä kärsii hiukan varastaakin, mutta aika harvoin enää nykyään niitä vie. Peittoa sitten kyllä vie, onneksi havahtuu helposti siihen kun nypin peittoa ja luovuttaa sen suosiolla minunkin käyttööni.
Kokeile ottaa monta tyynyä ja ottakaa vaikka omat peitot, jos sillä ongelma ratkeaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama ongelma. Mies unissaan ryttäsi oman peittonsa ja tyynynsä lattialle ja nykäisi multa uudet. Monena yönä rehellisesti yritin rullata häntä lattialle, mutta hän on minua painavampi, joten se ei onnistunut. Päinvastoin, hän valtasi koko sängynkin, ja useampana aamuyönä löysin itseni nukkumasta yöpöydältä (ilman peittoa ja tyynyä).
Muutin omaan huoneeseen ja omaan sänkyyn. Seksielämäkin on muuten parempaa valveilla ollessa.
Aika iso yöpöytä.
Tyttistä on kiva kiusata ja napata peitto itselle 😁 Voi sitten ottaa lopulta lusikkaan ja lämmittää 😉
Anna ukon maistaa omaa lääkettään ja vie siltä peitto!
Mä taas heitän peittoni miehen päälle. Sitä taitaa vähän ahdistaa. Kiukkuisena työntää peittoa takaisin.
Mulla on vaihdevuodet.
Jos se on tuollainen, tarkkaile pankkitiliäsi, jos se sieltäkin vähän tasailee. Kokemusta on...
Minä ompelin pussilakanasta ja aluslakanasta makuupussin. Mies ei saa napattua peitettä, koska se on kiinni aluslakanassa ja se taas on minun allani. Oli oikeasti hupaisaa, kun mies yritti nyhtää peitettä, mutta se ei siirtynyt päältäni minnekään.
Hanki sänkyyn 8 tyynyä ja 4 peitettä.