Kolmatta viikkoa ketoosissa ja rasvan syöminen EI poista heikotusta!
Joskus kun olen ollut syömättä puoleen päivään ja sitten vedän kulauksen oliiviöljyä, niin kaiken järjen mukaan heikotuksen pitäisi poistua!
Vaan eipä poistu. Tämä todistaa, että ketoosi ei toimi tai minun kroppani ottaa jopa kolmen viikon jälkeen kaiken energian proteiineista.
Kommentit (11)
Ketoosissa tulee syödä säännöllisesti ja juoda paljon. Tuo sinun tapa on aika extremeä, suosittelen jotain muuta kuin paljasta oliiviöljyä. Syö 3 tunnin välein, ja mieti vaikka ackd tai cambridge tai nutrilett -tuotteita avuksi.
Eikö juuri julkaistu tutkimus missä oli todettu ketoosin aiheuttavan sydän vaivoja? Itse söisin ihan normaalisti. Paljon liikuntaa joiden ympärille hyviä hiilareita esim. Puuroa, riisiä, bataattia, porkkanaa jne. Olen normaali painoinen ja lihaksikas. Jos pudotan hiilarit pois niin laihdun, väsyn eikä riitä paukut esim. Salitreeniin ja pitkiin patikointi reissuihin.
Eikö juuri julkaistu tutkimus missä oli todettu ketoosin aiheuttavan sydän vaivoja? Itse söisin ihan normaalisti. Paljon liikuntaa joiden ympärille hyviä hiilareita esim. Puuroa, riisiä, bataattia, porkkanaa jne. Olen normaali painoinen ja lihaksikas. Jos pudotan hiilarit pois niin laihdun, väsyn eikä riitä paukut esim. Salitreeniin ja pitkiin patikointi reissuihin.
Ja mitähän syöt yleensä päivän aikana tuon oliiviöljyn lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän syöt yleensä päivän aikana tuon oliiviöljyn lisäksi?
Pelkkää oliiviöljyä, koska rasvallahan ketoosissa laihdutetaan?
Hiilihydraatit on riippuvuutta aiheuttava aine siinä missä alkoholikin. Voi mennä jopa kuusi viikkoa ennen kuin oireet helpottavat.
Vierailija kirjoitti:
Ketoosi on humpuukia. Elimistö ei koskaan voi käyttää pelkästään rasvaa energianlähteenä, aina lähtee myös lihaksia ja paljon!
Mieti kuin järkevä väittämäsi on evoluution valossa? Olisiko ihmislaji edes täällä jos ketoosissa lähtisivät läskin sijaan lihakset? Ei oltaisi selvitty.
Mä ajattelin alkaa syömään pelkästään kimpaleen lihaa tai kalaa päivässä, kuten hyvinä entisaikoina maailman alkupuolella. Toimiikohan?
75-85% päivän energiasta rasvasta, loput proteiinista ja hiilihydraateista. Muista suola.
Ketoosi on humpuukia. Elimistö ei koskaan voi käyttää pelkästään rasvaa energianlähteenä, aina lähtee myös lihaksia ja paljon!