Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko tällaiselle ryhmäliikuntatunnille kysyntää?

Vierailija
05.08.2019 |

-musiikki ja koreografia mutta ei mitään liian vaikeita askelkuvioita
-voi liikkua omalla kuntotasolla, ohjaaja näyttää helpon ja haasteellisen vaihtoehdon
-opettaja ei kyttää teetkö juuri oikein
-opettaja ei ole tekopirteä eikä pakota mihinkään, ei sano mitään "jaksaa jaksaa!" fraaseja
-tunnilla on mindfulness-tyyppinen loppurentoutus mutta ei mitään tekopyhää henkistelyä
-kohderyhmä keski-ikäiset ja vanhemmat naiset, ohjaaja ei ole supertimmi vaan kiinteä ja vähän muodokas kokoa 42

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ohjaaja ei ole missään vuorovaikutuksessa jumppaajien kanssa, niin eiko olisi helpompaa ja halvempaa sitten vain jumpata kotona youtube-videoiden perässä?

Vierailija
22/27 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ohjaaja ei ole missään vuorovaikutuksessa jumppaajien kanssa, niin eiko olisi helpompaa ja halvempaa sitten vain jumpata kotona youtube-videoiden perässä?

Meillä ei ole tilaa jumpata ja jos ei ole sosiaalista painetta, niin en tee mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen ohjaajan on vahdittava, että tehdään teknisesti oikein, jos on yhtään esim kiertävää liikettä. Itse tykkään myös, että pitää ohjaajan hiukan piiskata, ei pelkkää pusi pusi -meininkiä. Itse menen ryhmäliikuntaan nimen omaan ylittämään itseäni. Lusmuilla voin ihan itseksenikin.

Vierailija
24/27 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole tilaa jumpata ja jos ei ole sosiaalista painetta, niin en tee mitään. 

Asutte siis asuntovaunussa ja sulla ei ole yhtään itsekuria? Aika paska elämä :'D!

Vierailija
25/27 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kohderyhmä on 60+ ikäiset?

Vierailija
26/27 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin kiinnostua, jos olisi edullinen kurssi. 

Vierailija
27/27 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vuosikausia tehnyt näin, mutta joskus on ongelmana se, että olkkari on vain liian pieni enkä tykkää jumpata kun muut perheenjäsenet ovat kotona, kun esim lasten kaverit saattavat tulla koska tahansa tai puoliso haluaa katsoa telkkaria. Muutenkin jotkut laajemmat liikesarjat vaativat vähän enemmän tilaa.