Huomenna tulee veronpalautukset. Tiedättekö mihin käytätte?
Oon itse haaveillut tietystä Pradan laukusta jo kohta 10v ja ajattelin ostaa sen vihdoin.
Mutta nyt tulin toisiin ajatuksiin kun luin Metti ketjua missä tuomitaan merkkilaukut. Eikö ole kuitenkin parempi yksi hyvä kuin useampi huono laukku? En tiedä vain olenko Pradan arvoinen kuitenkaan...
Kommentit (49)
Tilille tulee nippanappa toista tonnia. Jäin juuri äitiyslomalle eli ihan elämiseen tulevat menemään, lyheneepä asuntolaina normaalisti vähän pidempään.
Maksan laskut, laitan rahaa säästöön lapselle ja koitetaan saada meille aikuisillekin pahan päivän varalle. Sitten tilaan muutamalla kympillä lankoja pitkästä aikaa ja loppuraha käytetään ihan elämiseen.
Heh, mullekin tuli jo jokin aika sitten. Alballe tiedoksi, on miehen nimen ottamisesta hyötyä naisellekin. Muuten olisi pitänyt odotella rahojani takaisin vielä kuukausia, tyttönimi alkoi Y:llä. :D
Työttömänä opiskelijana minulle ruhtinaalinen tonni menee todellakin säästötilille, käytän äärimmäisessä hädässä. Jos äärimmäistä hätää ei tule joululomaan mennessä, saatan käväistä ihan ulkomailla.
Maksan visalaskun pois, katson itselleni uuden polkupyörän, käytettynä.
Muutama satanen tulee ja menee säästötilille. Haaveilen oikomishoidosta, ja nyt kun olisi kohta se reilu pari tonnia että voisi varailla aikaa yksityiselle, niin totta kai ensi kuussa jään työttömäksi ja säästörahat menee elämiseen. Piuuuf.