Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna tulee veronpalautukset. Tiedättekö mihin käytätte?

Vierailija
05.08.2019 |

Oon itse haaveillut tietystä Pradan laukusta jo kohta 10v ja ajattelin ostaa sen vihdoin.

Mutta nyt tulin toisiin ajatuksiin kun luin Metti ketjua missä tuomitaan merkkilaukut. Eikö ole kuitenkin parempi yksi hyvä kuin useampi huono laukku? En tiedä vain olenko Pradan arvoinen kuitenkaan...

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama satanen tulee ja menee säästötilille. Haaveilen oikomishoidosta, ja nyt kun olisi kohta se reilu pari tonnia että voisi varailla aikaa yksityiselle, niin totta kai ensi kuussa jään työttömäksi ja säästörahat menee elämiseen. Piuuuf.

Vierailija
42/49 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilille tulee nippanappa toista tonnia. Jäin juuri äitiyslomalle eli ihan elämiseen tulevat menemään, lyheneepä asuntolaina normaalisti vähän pidempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan laskut, laitan rahaa säästöön lapselle ja koitetaan saada meille aikuisillekin pahan päivän varalle. Sitten tilaan muutamalla kympillä lankoja pitkästä aikaa ja loppuraha käytetään ihan elämiseen. 

Vierailija
44/49 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan sadan gramman kultaharkon

Vierailija
45/49 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulijo, menijo.

Vierailija
46/49 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mullekin tuli jo jokin aika sitten. Alballe tiedoksi, on miehen nimen ottamisesta hyötyä naisellekin. Muuten olisi pitänyt odotella rahojani takaisin vielä kuukausia, tyttönimi alkoi Y:llä. :D

Vierailija
47/49 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä opiskelijana minulle ruhtinaalinen tonni menee todellakin säästötilille, käytän äärimmäisessä hädässä. Jos äärimmäistä hätää ei tule joululomaan mennessä, saatan käväistä ihan ulkomailla. 

Vierailija
48/49 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämiseen menee

Vierailija
49/49 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan visalaskun pois, katson itselleni uuden polkupyörän, käytettynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi