Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnyttänyt nainen.

Onneton
05.08.2019 |

Olen synnyttänyt 24 vuotta sitten. En ole vieläkään päässyt eroon ikävästä muistosta. Synnytykseni oli teurastusta. Pidän itseäni epäonistuneena naisena. Mieheni ei halua minua enään. Seksi ei tunnu entiseltään. Olenkohan löysä ja inhottava. Painan 63kg ja olen 172cm pitkä. Voinko olla enää nainen. Rehellisiä vastauksia odotan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan siitä oletuksesta ettet ole trolli : vika on vain miehessäsi, jos jossain. Ei omakaan vaimoni ole ainakaan yhtään "vähemmän nainen" minulle vaikka useampikin synnytys takana. Eikä seksi sen huonommalta tunnu kuin ennenkään

Vierailija
2/10 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin olet nainen. Mene terapeutille juttelemaan ja ala arvostaa itseäsi enemmän, naiseutesi ei ole miehesi haluista kiinni. Olet mitä olet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinä nainen oletkin. Synnytys on valtava mullistus, jota miehenä en kokonaan pysty ymmärtämäänkään. Seksi on ihanaa aikuisen synnyttäneen naisen kanssa. Ei valittamista.

Vierailija
4/10 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kummastako ei tunnu entiseltään, miehestäkö? Miksi pitäisi tuntua aina samalta? Saman naisen kanssakin eri kerroilla tuntuu erilaiselta, riippuen varsin monista tekijöistä:

Naisen kiihotustila, paikat vaan on turpeammat ja liukkaammat, kun nainen on kunnolla kiihottunut!

Naisen mukanaolo naimapuuhissa vaikuttaa tosi paljon, lahna makaa paikallaan ja harvemmin tuntuu kovin hyvältä. Aktiivinen liikkuu mukana, käyttää lantiopohjan lihaksiaan ja muutenkin liikkuu. Erityisesti paikkojen jännittämin ulosvedon aikana ja rentoutus sisääntyöntyessä tuntuu hyvältä. Ellet osaa, hanki treenikuulia ja tee lantionpohjajumppaa, siitä on apua moneen muuhunkin ongelmaan.

Asento vaikuttaa miten tiukalta tuntuu. Jalat yhdessä tuntuu tiukemmalle, kuin levällään. Takaapäin tai nainen mahallaan tuntuu piukemmalta kuin muissa.

Kalun turtuminen. Jos nai kovin tiheään tai sitten tiukalla otteella pitää omaa kivaa, kalu äkkiä turtuu ja pimppa ei kovinkaan paljoa tunnu silloin. Saa kuin "polkea tulpatonta mopoa" käyntiin, ei lähde, eikä kuti irtoa..

Vierailija
5/10 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen synnyttäneet eivät tunnu niin hyvältä. Mitä enemmän on synnytyksiä takana sitä löysemmältä tuntuu.

Vierailija
6/10 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen synnyttäneet eivät tunnu niin hyvältä. Mitä enemmän on synnytyksiä takana sitä löysemmältä tuntuu.

Höpö höpö. Useamman synnyttäneen kanssa olleena voin vain todeta, että sopivan tiukkaa on. Ihme juttu sinänsä.

Vierailija
7/10 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä 24 vuotta kantanut noita traumoja? Ei ihme, että mieskin on saanut tarpeekseen. T: Neljän äiti ja viiden mummu

Vierailija
8/10 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt 24 vuotta. . Muutama sektio äiti on kehunut että säästyi alapää. Se on loukannut myös. Synnytyskokemukseen vaikutti sekin ettei saanut kipulääkettä mitään. Naisena tunnun olevani nolla. Mieheni kehui seksiä viimeksi 24 vuotta sitten. Parasta on ottaa ero että mieheni ei kärsi enää.

Vierailija
9/10 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneton kirjoitti:

Olen kärsinyt 24 vuotta. . Muutama sektio äiti on kehunut että säästyi alapää. Se on loukannut myös. Synnytyskokemukseen vaikutti sekin ettei saanut kipulääkettä mitään. Naisena tunnun olevani nolla. Mieheni kehui seksiä viimeksi 24 vuotta sitten. Parasta on ottaa ero että mieheni ei kärsi enää.

Ei kai siinä sitten muu auta, ellei halua muuttaa tilannetta. Pituus ja paino ei muuten vaikuta seksielämään, eikä ilmeisesti itsetuntoonkaan.

Vierailija
10/10 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo synnyttänyt 7 krt alakautta ja vieläkin yhtä tiukka 20v viimeisestä synnytyksestä kuin ennenkin. Pillun lihaskunnosta se on kiinni. Jos käytte pskkkalla niin jääkö putki auki, vai onko yhtä tiukka sen jälkeenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme