Pitää kai sitten myydä flow-lippu :(
Kolmen päivän lippu, jota en voikaan käyttää, kun sukulaiset, joita olin luullut ystäviksi, eivät muka voikaan tarjota yöpaikkaa. Harmittaa ihmisten itsekkyys. Ja ennen kuin alatte huutaa hotellista, katsokaapa Helsingin hintoja tulevana viikonloppuna. Ei sitten Curea eikä muutakaan iloa työttömälle joka oli luullut edes jotain iloa saavansa.
Kommentit (34)
Joo mäkin luin sen aloituksen että olit änkeämässä vauvaperheeseen kylään.
Paska provo :D
Vierailija kirjoitti:
Sukulaisellas on vastasyntynyt vauva ja ei jaksa kattella sun örvellystäs.
Ei ole vauvaa. Näin tuon toisen ketjun, mutta se sai minut vain avautumaan tilanteestani. En ole kyseisen ketjun ihminen. Minun sukulaiseni ovat lapsettomia ja näköjään vain suunnattoman itsekkäitä. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vauvaa. Näin tuon toisen ketjun, mutta se sai minut vain avautumaan tilanteestani. En ole kyseisen ketjun ihminen. Minun sukulaiseni ovat lapsettomia ja näköjään vain suunnattoman itsekkäitä. :(
Ihanaa olla lapseton kun voi olla itsekäs ja tehdä vapaa-ajalla mitä lystää.
Mitä sun festarointis kenenkään muun vastuulla on? Jos et älynnyt ajoissa järjestää majoitusta, oletit vaan, niin en itsekään huolisi kylään.
Millä syyllä peruuttivat yöpymisesi?
Ap jatkaa:
Viestittelimme koko viikonlopun. Yritin ystävällisesti ja yritin myös tarjoutua yhdeksi yöksi. Olisin sitten katsonut miten kaksi seuraavaa yötä. Mutta mikään ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Hassuinta on, että eivät edes kertoneet syytä. Perjantaina laitoin viestiä, että tulen tulevana perjantaina iltapäivällä. Rouva vastasi, että heillä ei voi yöpyä. Ei mitään syytä kertonut. En ymmärrä. Ei tästä ennemmin ollut puhetta, mutta olin olettanut, että ystävää autetaan.
Omenahotelli on suhteellisen edullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassuinta on, että eivät edes kertoneet syytä. Perjantaina laitoin viestiä, että tulen tulevana perjantaina iltapäivällä. Rouva vastasi, että heillä ei voi yöpyä. Ei mitään syytä kertonut. En ymmärrä. Ei tästä ennemmin ollut puhetta, mutta olin olettanut, että ystävää autetaan.
Pakko olla provo! Ei kukaan voi olla noin dille kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Liian kallis minulle. Miten jotkut eivät tajua, että kaikilla ei vain ole varaa edes siihen omenaan.
Mieti minkä summan tienaat kun myyt nuo liput! Työttömälle todella iso raha. Sillä saat ostettua ensi vuodelle liput ja pienellä säästämisellä myös majoituksen.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä.
Tähän lauseeseen kiteytyy koko ongelma.
Olitko menossa sinne festareille yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian kallis minulle. Miten jotkut eivät tajua, että kaikilla ei vain ole varaa edes siihen omenaan.
No, miten v*tussa sinulla on varaa festarilippuihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla provo! Ei kukaan voi olla noin dille kuin ap.
Tämän voisi ohittaa, mutta kysyn kuitenkin. Mikä nyt on erityisen dilleä? Mennä festivaalille? Tavata sukulaisia?
HALOO ET SINÄ NYT KENENKÄÄN KOTIIN VOI TUPPAUTUA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Olitko menossa sinne festareille yksin?
Kyllä. Paria tuttua oliisn nähnyt toki, mutta heillä on jo omat majoituskuvionsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, miten v*tussa sinulla on varaa festarilippuihin?
Säästin! Sehän tässä harmittaa, kun saa vähistä rahoista sääatettyä ja kaikki valuu hukkaan toisten itsekkyyden takia.
Siis hankitko sä ensin liput ja vasta sitten aloit kyselemään yöpaikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hostellista petipaikka isossa huoneessa?