Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa paras tatuointi liike koko suomessa?

Vierailija
05.08.2019 |

Olen kysellyt Savon alueelta tatuointeja joka liikkeeltä. Jokaisella sivuilla hehkutetaan että aikaa varatessa suunnitellaan kuva ja saa tietää hinnan että tietää mistä maksaa.
Kuitenkin kysellessä eivät ole osannut sanoa hintaa kuin suunnilleen. Tällaiselle "köyhälle" on väliä maksaako se 200 vai 500e loppujen lopuksi. Ja olisi kiva kun liikkeelle menee niin tietää paljonko varaa rahaa mukaan.
Eli kun kuvan suunnittelusta ei olla edes puhuttu, eikä hintaakaan osata kunnolla kertoa niin päätin että matkustan suomessa minne tahansa liikkeelle josta saa varmasti asianmukaista palvelua.
Suositelkaa siis liikettä jossa asiakaspalvelu on kohdillaan. Eikä niin että tyrkätään aika ja sanotaan tervetuloa eikä sitten edes tiedä millainen kuva loppujen lopuksi on ja paljon se maksaa. (Savon liikkeet siis kyselty eli muualta suomesta)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tino's Tattoo (Kuopio), siellä on nyt vielä vähän aikaa hollantilainen vieras tatuoimassa joka on ihan superhyvä. Tijtse de Vries.

Edelleenkin savon alueen käynyt läpi. Eikä se asiakas palvelu siellä sen kummepaa kuin muuallakaan. Ei oltu ees kiinnostuttu millainen tatuointi. Sillä on aika paljon väliä kun tatuointia meinaa ottaa että onko tatuoija kiinnostunut vai ei.

Ap

Eli sulla on jo kuva tiedossa minkä haluat laittaa? Koko, värit ja sijainti? Ja silti eivät halua palvella?

Ettet vaan olis näitä "haluan tatskan mutten tiedä minkä laita vaan joku kiva mistä itte tykkäät" 

Tai vielä ärsyttävämmin: "haluaisin tatuoinnin norsusta - paljonko maksaa?" :D 

Kyllä, kaikki olisi mielessä valmiina. Tarvitsisin vain suunnittelu apua (mitä luvataan sivuilla) ja hintaa mutta ei sellaista tarjota.

Vastaus on viesteihin tylsä ja lyhyt esimerkiksi: hinta suunnilleen 200-500e

Mitä sitten odotan vastaukseski? Esimerkiksi: Tule käymään liikkeellä niin suunnitellaan kuvaa ja katsotaan hintaa. Tms .

Vierailija
22/26 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tino's Tattoo (Kuopio), siellä on nyt vielä vähän aikaa hollantilainen vieras tatuoimassa joka on ihan superhyvä. Tijtse de Vries.

Edelleenkin savon alueen käynyt läpi. Eikä se asiakas palvelu siellä sen kummepaa kuin muuallakaan. Ei oltu ees kiinnostuttu millainen tatuointi. Sillä on aika paljon väliä kun tatuointia meinaa ottaa että onko tatuoija kiinnostunut vai ei.

Ap

Eli sulla on jo kuva tiedossa minkä haluat laittaa? Koko, värit ja sijainti? Ja silti eivät halua palvella?

Ettet vaan olis näitä "haluan tatskan mutten tiedä minkä laita vaan joku kiva mistä itte tykkäät" 

Kyllä, kaikki olisi mielessä valmiina. Tarvitsisin vain suunnittelu apua (mitä luvataan sivuilla) ja hintaa mutta ei sellaista tarjota.

Mitä sitten odotan vastaukseski? Esimerkiksi: Tule käymään liikkeellä niin suunnitellaan kuvaa ja katsotaan hintaa. Tms .

Ei ne ilmaiseksi sulle ala sitä tatuointia suunnittelemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista myös liikunta... Itse olen aina ollut hoikka mutta raskauksien jälkeen oli pari vuotta löysä iso makkara. Aina voivottelin ja pari kertaa jo ajattelin että olen ikuinen rasvamaha. Kunnes tänä kesänä innostuin. En laske ruokia, syön mitä haluan. Mutta liikun, käyn kunnon hikilenkillä melkein päivittäin, lisäksi pyöräilen ja kuntoilen kotona. Kun olin taas väsymässä ja meinasin luovuttaa, huomasinkin että mahani ei enää leviä jokapaikkaan kun makaan kyljelläni vaan on tiukentut paljon. 2-3kk aikana, kun olen tehnyt töitä sen eteen. Innostuin niin paljon että olen jaksanut jatkaa. Haaveena olisi saada lihaksia koska olen niin hoikka käsistä ja jaloista että näyttää ihan rumalta.

Tais tulla väärään ketjuun :D

Vierailija
24/26 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei tietenkään, mutta jos olen pyytänyt apua niin en ala vonkaamaan vaan oletan että sitä tarjottaisiin kun sitä on pyydetty. Edellinen luotto tatuoijani aina oli innolla suunnittelemassa tatuointiani, maksoin 50e ja teki hyvää työtä. Aina ihana asenne: kuulostaa hyvälle, käviskö tällainen ja tälläinen ja laittoi kuvia mitä oli keksinyt ja sitten esitin toiveita ja päätin lopullisen kuvan.

Ap

Vierailija
25/26 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei tietenkään, mutta jos olen pyytänyt apua niin en ala vonkaamaan vaan oletan että sitä tarjottaisiin kun sitä on pyydetty. Edellinen luotto tatuoijani aina oli innolla suunnittelemassa tatuointiani, maksoin 50e ja teki hyvää työtä. Aina ihana asenne: kuulostaa hyvälle, käviskö tällainen ja tälläinen ja laittoi kuvia mitä oli keksinyt ja sitten esitin toiveita ja päätin lopullisen kuvan.

Ap

Mitä sun edelliselle luottotatuoijalle tapahtui? 

Vierailija
26/26 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinos tattoota en ainakaan kyllä suosittelisi.

Itsellä siellä otettu tekstitatuointi, kaksi sanaa. Pieni tatuointi, Hinta 170e, tehty vinoon ja toinen sanoistq ohuempaa kirjoitusta kuin toinen. Muualla olen käynyt ottamassa ja ei mitään moitittavaa. Tinolla tuntuu ylihinnoiteltua olevan ja kaikilla tatskaajilla ei sitä taitoakaan sinne tullessa ole selkeästi ollut..