Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista olet nähnyt, mitä ei ollut tarkoitettu silmillesi?

Vierailija
05.08.2019 |

Joku tapahtuma tms, jolloin silmäsi eksyivät väärään paikkaan väärään aikaan?

Kommentit (517)

Vierailija
181/517 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni tietokoneella oli näytönsäästäjänä alastomia naisia ja ala-asteikäisenä muistan kun se oli aika järkytys. Samaiselta koneelta löytyi kansio mikä oli täynnä alastonkuvia ja videoita. Myöskin tongin isän ja hänen naisystävänsä yöpöydän laatikoita ja löysin seksileluja. Muistan myös käytetyt kortsut roskiksessa.

Keskustassa keskellä kirkasta päivää näin kännisen naisen kun hän veti housut kinttuihin ja pissasi maahan. 

Ollessani 18-vuotias ja olin laitosapulaisena kesätöissä, näin kun muistisairas pappa veti käteen ruokasalissa. 

Ulkomailla Budapestissa näin kun katupenkillä oli kaksi juoppoa (mies ja nainen) ja mies srmetti naista. Olin niin järkyttynyt näystä etten tiennyt tapahtuiko tämä yhteisymmärryksessä vai oliko kyseessä raisk*us.  

Joskus Budapestissa satuin kävelemään suuren puiston penkkirykelmän ohi. Useilla penkeillä oli meneillään vaatteiden päältä tyydytys, ihme hinkkailuita. En usko että kaikki tunsi toisiaan vaan pareittain vietiin esileikkiä loppuun asti. En tiedä oliko tuo joku paikallinen erikoisuus, mutta kädet oli kovassa käytössä. Jotenkin viatonta, jotenkin ällöttävää.

Vierailija
182/517 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla näin korkea-arvoisen upseerin salaisen dokumentin, jossa oli päätöslauselma siitä, että Draken hävittäjät tullaan korvaamaan Horneteilla.

Tämä siis jo viikkoja ennen kuin asia vahvistettiin julkisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/517 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vaimoni alasti😵

Vierailija
184/517 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geokätköä hakiessa kiipesin lenkkipolun varrella olevaan puuhun, oli ojan toisella puolella. Sain kätkön logattua, mutta ennen kuin pääsin puusta alas, polulle puun kohdalle pysähtyi papparainen, joka vilkuili molempiin suuntiin tietä, veti kalun esiin ja virtsasi ojaan. Pysyin hipihiljaa puussa ja tuijottelin toiseen suuntaan, tilanne olisi ollut äärimmäisen kiusallinen, jos pappa olisi huomannut minut.

Vierailija
185/517 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini kävi rippikoulua, minä en. Olimme juoneet itsemme ensimmäistä kertaa kunnon humalaan, vaikka kaverilla oli joku rtippikouluun liittyvä tilaisuus illalla mihin piti mennä. No minä menin mukana, seilissä olimme molemmat. 

Kaverini vietiin johonkin sivummalle sieltä salista, ja näin miten pappi läpsi sitä naamaan ja heitti vielä vettäkin. Huusin täysillä "raiskaaja!" ja hoipuin seurakuntalaon ovesta ja menin hautuumaalle odottelemaan.

Vierailija
186/517 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin joskus mummoni aktissa. Toki olen nähnyt vanhempanikin. Enkä ole siitä traumatisoitunut. Pahinta lienee just netissä nähdyt eläinrääkkäysvideot.

Vierailija
187/517 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten näköjään monella muullakin, niin omien vanhempien petipuuhat, yäk! Jouduin näkemään kun henkilö m u r h a t t i i n.

Rajut petipuuhat sun vanhemmilla 😨

Vierailija
188/517 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni on keskiluokkainen, valtiolla töissä oleva mies. Äiti vitsailee että heidän tuloillaan voi korkeintaan haaveilla eläkepäivistä Somerolla. Olin kerran vanhemmillani koiravahtina heidän ollessaan matkoilla, ja lainasin isän ulkoilutakkia kun lähtettiin lenkille. Kun laitoin kakkapusseja taskuun, putosi taskusta paperinpala lattialle. Kyseessä oli ylinopeussakko, 15 päiväsakkoa ja yli 5000€ loppusumma. Ei täsmää mitenkään isän virkamiespalkan kanssa. En ole uskaltanut kysyä isältä mikä hyvätuloinen kakkosammatti sillä on.

Oho, 240 000 nettotulot vuodessa?

https://www.poliisi.fi/turvallisuus_ja_valvonta/sakkolaskuri

Vierailija
189/517 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metroaseman edessä keskellä kirkasta päivää ja ruuhkaista aikaa, humalainen nuori nainen pissalla. Olin omissa ajatuksissani ja yhtäkkiä edessäni nainen haarat levällään ja pillusta valuu pissaa. Hämmennyin.

Anatomian tietoisku: Pissa ei tule pilllusta.

Pilllu ei todellakaan tarkoita pelkkää emätintä, se on se koko sukuelin sisältäen vulvan virtsa-aukkoineen, häppärit jne.

Ai. Että kun mies haluaa pi**ua, hän ei tarkoita emätintä?

P!llun nuoleminen; onko emättimen nuolemista vai kuuluuko klitoris pakettiin? 

Vierailija
190/517 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmasosa kommenteista on sellasia missä ihmiset jaksaa urputtaa jostain emättimen osista. Googleta ja move on, tää on ihan väärä ketju sille keskustelulle!

Vierailija
191/517 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan yläasteella minun luokanvalvojani oli iäkkään puoleinen nainen, joka käytti työasunaan tweedjakkupukuja.

Kerran näin ruokalassa suoraan häneen hameensa alle, kun hän istui jalat harallaan syömässä. Hameen alta pilkisti sukkanauhat ja vaaleanpunaiset alushousut.

Varsinkin ne sukkanauhat olivat ihan järkyttävä näky 70-luvun lopun tytölle, joka oli aina käyttänyt sukkahousuja.

Vierailija
192/517 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin joskus mummoni aktissa. Toki olen nähnyt vanhempanikin. Enkä ole siitä traumatisoitunut. Pahinta lienee just netissä nähdyt eläinrääkkäysvideot.

Kenen kanssa hän oli aktissa? Missä asennossa? Hänen ikänsä silloin?

Vierailija
193/517 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan yläasteella minun luokanvalvojani oli iäkkään puoleinen nainen, joka käytti työasunaan tweedjakkupukuja.

Kerran näin ruokalassa suoraan häneen hameensa alle, kun hän istui jalat harallaan syömässä. Hameen alta pilkisti sukkanauhat ja vaaleanpunaiset alushousut.

Varsinkin ne sukkanauhat olivat ihan järkyttävä näky 70-luvun lopun tytölle, joka oli aina käyttänyt sukkahousuja.

Ei juma mikä näky varmasti on ollut. Mun fantasia on aina ollut tuollaista kypsempää opettaja naista päästä rakastelemaan. Oli jo yläasteella.

Vierailija
194/517 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmasosa kommenteista on sellasia missä ihmiset jaksaa urputtaa jostain emättimen osista. Googleta ja move on, tää on ihan väärä ketju sille keskustelulle!

Ai emättimen osista? Voitko luetella ne?

Vierailija
195/517 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vaimoni alasti😵

Olitko sinä alaati vai vaimo?

Vierailija
196/517 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurikerrostalon isossa ikkunassa nuori komea jätkä ru*kkaamassa jatkuvasti, oli joku itsensäpaljastelija.

Vierailija
197/517 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä muhinoi pikkusiskoni kanssa.

Vierailija
198/517 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kotibileissä yllätin illan isännän vieraan kanssa täysistä puuhista vessassa. Vessan ovi oli toki lukitsematta.

Kotini ikkunat ovat kadulle. Suoraan vastapäätä olevassa talossa asui nainen, jonka asunnossa oli parvi. Nainen tapasi pitää sälekaihtimia ja verhoja auki. Miesvieraiden ollessa kylässä asunnon valot sammutettiin, mutta parvelle jätettiin pieni tunnelmavalaistus tai yölamppu päälle. Nainen tuskin tajusi, mutta tuon tunnelmavalon ansiosta aktit näkyivät asuntooni todella suoraan ja hyvin valaistuina.

Tämän takia mulla on sälekaihtimet kiinni aina.

T. Parvilempijä

Vierailija
199/517 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä tekniikka-alan yrityksessä ja kerran menin pomoni kanssa käymään ko. paikassa ja tämä varoitti kyseisen firman ilmapiiristä. Naureskelin että kyllä minä nyt typerille vajakkiukoille pärjään. No, mentiin ovesta sisään ja koko about 40 m2 suuri eteisaula oli tapetoitu tissi- ja p*llukuvilla. Kokoustilassakin oli Jalluja vino pino. En voi ymmärtää, ja en sitäkään miksi entinen työnantajani kehtasi tehdä yhteistyötä tuollaisen sovinistipaskafirman kanssa. 

Vierailija
200/517 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan