Mitä sellaista olet nähnyt, mitä ei ollut tarkoitettu silmillesi?
Joku tapahtuma tms, jolloin silmäsi eksyivät väärään paikkaan väärään aikaan?
Kommentit (517)
Illalla ratikassa näin, kun käytävän toisella puolella istunut nuori ja kaunis nainen oksensi käsilaukkuunsa.
Tämä ei ollut tarkoitettu silmilleni, sillä nainen ilmiselvästi halusi antaa vaikutelma, ettei mitään erikoista tapahtunut. Eihän sille oksulle mitään voi, mutta ei kai se paha olo niin äkkiä tule, ettei voisi jäädä aiemmalla pysäkille? Ja jos on taipumus (tai raskauspahoinvointia) vetää liikaas skumppaa, niin pitää vaikka muovipussia mukana. Nainen poistui ratikasta parin pysäkin jälkeen ja käveli tyylikkäänä ulos - merkkikassi käsivarrellaan.
Auton alle jäänyt kissa. Siltä oli silmämunakin lähtenyt irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mies käveli kaupungilla prostituoidun kanssa. Näin tämän ajaessani autolla ohi.
Mistä tiesit prostituoiduksi?
Ensin pukeutumisesta ja valtavasta ikäerosta (tyttö näytti hädin tuskin täysi-ikäiseltä). Lopulta eromme jälkeen selvisi, että tämä nainen työskentelee maksullisena. Ex-mieheni vielä kehuskeli asialla minulle, että nyt saa ammattilaista.
Vaikka mies olenkin, niin en ole ikinä ymmärtänyt, että mitä kehumista on siinä että joutuu maksamaan seksistä. En ikinä alentuisi tuollaiseen, ei se seksi niin ihmeellistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Näitä ainakin kirjoitti:
Pahoinpitelyn, parisuhde riita, jossa mies uhkaavana karjuu kyyristyvälle naiselle, nuoriso ehkä 14-15 vuotiaat humalassa, 10 vuotiailla kaljakassi toinen tytöistä sanoi toiselle et valehtelin äidille et tuun sun luo yöksi
Parisuhderiita on yhdyssana! Tollo!
Pääsitpäs antamaan tälle palstalle kaiken sen, mitä sinulla annettavana on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ainakin se, kun lastenpsykiatrian osastolla lääkäri oli jättänyt potilaiden papereita näkyville. Onneks se näkijä olin minä eikä joku toinen, siellä oli paljon sellaista, mistä joku lapsellisempi ois voinut kuittailla toisille, pidätysongelmia tms.
En ymmärrä näitä tapauksia lainkaan, kun on VAHINGOSSA LUETTU papereita, jotka ei heille kuulu saatikka, kun ne ovat vielä SALASSAPIDETTÄVIÄ TIETOJA. Jos näet lääkärin pöydällä papereita niin ei niitä mennä lukemaan. Tässäkin tapauksessa selvästi asiakirjat on luettu vaikka on tiennyt ettei ne kuulu ko. henkilölle. Häpeä!
Ihminen on liian utelias eläin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ainakin se, kun lastenpsykiatrian osastolla lääkäri oli jättänyt potilaiden papereita näkyville. Onneks se näkijä olin minä eikä joku toinen, siellä oli paljon sellaista, mistä joku lapsellisempi ois voinut kuittailla toisille, pidätysongelmia tms.
En ymmärrä näitä tapauksia lainkaan, kun on VAHINGOSSA LUETTU papereita, jotka ei heille kuulu saatikka, kun ne ovat vielä SALASSAPIDETTÄVIÄ TIETOJA. Jos näet lääkärin pöydällä papereita niin ei niitä mennä lukemaan. Tässäkin tapauksessa selvästi asiakirjat on luettu vaikka on tiennyt ettei ne kuulu ko. henkilölle. Häpeä!
Jos esimerkiksi joku etsii luvan kanssa jotain tiettyä paperia niin eiköhän hän silloin silmäile kaikkia papereita sen verran, että löytää oikean. Jos esille on jätetty jotain mitä ei ole tarkoitettu toisten silmille niin vikahan ei ole siinä, joka sen sattuu lukemaan, vaan siinä, joka sen on varomattomasti jättänyt esille.
Silloinen esimieheni (perheellinen lestadiolaismies) suutelemassa taukotiloissa juuri aviomiehestään eronneen työkaverini kanssa. Heillä huhuttiin työpaikan juoruporukan mukaan olleen jo pitkään jotain sutinoita meneillään, ilmeisesti flirttailevan käytöksen perusteella, viettivät epäilyttävän paljon aikaa työpaikalla yhdessä ja välillä "katosivat" johonkin pidemmäksikin aikaa. Ja niinhän nillä nähtävästi todella oli jotain meneillään. En kertonut havainnostani kenellekään.
Erittäin väkivaltaisen xxx-videon, jäi kyllä niin pahat traumat että kyseisiä sivustoja käyttäviä ihmisiä kohtaan kunnioitus on tuhoutunut täysin, niiltä sivuilta voi löytää todella kammottavia asioita joita tehdään viihteen nimissä r**kkareille.
Teini-iässä näin vanhempani n...ssa intohimoisesti, vaihtoivat juuri parhaillaan asentoakin. Mutta miespuolisena tietenkin kiihotuin tästä ja vetelin... Naisia tuntuu useammin ällöttävän toisten seksihommat, vaikka ovat luonnollisia, joskaan eivät ehkä toisten silmille tarkoitettuja.
Vierailija kirjoitti:
Näin vanhemmat panemassa. Ja kuulin myös monena iltana. Kun kysyin että mikä tuo ääni on niin naureskellen vastataan, että isi hyppii. Hyi helve tti. Kysyin siis siksi että tajuaisivat että äänet kuuluu minun huoneeseen asti. Kun sanoin äidille suoraan etten halua kuulla enkä nähdä sellaista, hän raivosi ja heitti minut ulos kotoa yhdeksi tai kahdeksi päiväksi, en nyt muista tarkkaan koska hän on tehnyt noin useamminkin.. Kun palasin kotiin minä sain pyytää anteeksi.
Minulla tämä sama kun olin teini.
Sillä erotuksella että äitini toi baarista kotiin miehiä ja naisia p*nokavereiksi.
Kun huusin seinän taakse, että tahdon nukkua, ei mitään vastausta.
Kerran kun sanoin päiväsaikaan, että voitteko mennä muualle, nuo äänet ällöttävät, äitini suuttui ja käski muuttaa muualle tai olla puuttumatta tämän asioihin.
Tuolloin äitini oli tosin alkoholisoitunut ja näin aikuisena olen epäillyt hänen olleen psykoosissa.
Kerran tuli vahingossa "kostettua" äidilleni tuo kokemani, kun olimme mieheni kanssa äitini luona yötä ollessamme viihteellä suuremmassa kaupungissa. Kännissä paneskelimme vierashuoneessa ja aamulla hävetti siihen asti kunnes muistin mitä itse jouduin aikoinaan kuulemaan.
Mietin vain että siitäs sait :D
Vierailija kirjoitti:
Silloinen esimieheni (perheellinen lestadiolaismies) suutelemassa taukotiloissa juuri aviomiehestään eronneen työkaverini kanssa. Heillä huhuttiin työpaikan juoruporukan mukaan olleen jo pitkään jotain sutinoita meneillään, ilmeisesti flirttailevan käytöksen perusteella, viettivät epäilyttävän paljon aikaa työpaikalla yhdessä ja välillä "katosivat" johonkin pidemmäksikin aikaa. Ja niinhän nillä nähtävästi todella oli jotain meneillään. En kertonut havainnostani kenellekään.
Ja nuo ovat aina ensimmäisenä muita tuomitsemassa. Se taitaa olla vaan oman toiminnan peittelyä?
Vierailija kirjoitti:
Vuosia sitten näin Iso-Omenan seppälän sovituskopissa naisen paskantamassa lattialle.
Höpöhöpö, miessoli....
Postissa tuli kerran vieraan ihmisen esitäytetty veroehdotus, eli näin vahingossa täysin tuntemattoman ihmisen henkilö- ja verotiedot, huomasin tämän vasta kun olin avannut kuoren.
Olin siis muuttanut keväällä uuteen asuntoon juuri niihin aikoihin kun veroehdotukset tulevat. Postissa tuli veroehdotus, ja siihen kirjekuoressa olevan ikkunan päälle oli erikseen liimattu osoitetarra, jossa oli minun nimeni ja osoitteeni. Ajattelin vaan, että veroehdotukseen oli tulostunut vanha osoitteeni, ja postin lajittelukeskuksessa oli päälle liimattu uudet tietoni.
Avasin kuoren, ja aloin ihmettelemään kun verotettavat tulot ja omaisuus yms. eivät yhtään täsmänneet omien tietojeni kanssa, ja sitten huomasin että kyseessä oli aivan vieraan henkilön tiedot. Ainoa yhteinen tekijä oli etunimi. Ilmeisesti postin lajittelussa oli sählätty jotain osoitteenmuutosten tms. kanssa. Ilmeisesti myös oma veroehdotukseni oli lähetetty jollekin muulle, sillä minun piti erikseen pyytää kopiota verottajalta kun en sitä muuten saanut.
Moneen kertaan tässäkin todettu, ei ole hyvä että lapsena näkee aikuisten seksijuttuja. Eli älkää te traumatisoiko lapsia omilla seksijutuillanne.
Exäni pussailemassa kiihkeästi naapurimme kanssa, kun molemmat olivat koiria ulkoiluttamassa. Lähtivät kai muka eri aikaan, mutta jotenkin päätyivät yhteen ja vaihtamaan sylkeä.
Koirani ensimmäinen strondis. Ei ollu enää sen jälkeen söpö pieni puudeli.
Oliskohan silloin ollut vielä nykyinen? Ja suutelu oli yks tekijä että tuli ex?
Vierailija kirjoitti:
Näin valvontakameratallenteelta töissä tapahtuneen pahoinpitelyn. Katsoin sen uteliaisuudesta, koska pöydällä oli joku lappu, mistä se löytyy. Mutta tapaus oli niin ikävä (työntekijä sai turpaan), että jouduin katumaan sen katsomista.
Työntekijän pahoinpitely on työpaikallanne viihdettä?
Tuo korvanpurija ei varmaan saanut sakkoja kummempaa rangaistusta teostaan.