Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista olet nähnyt, mitä ei ollut tarkoitettu silmillesi?

Vierailija
05.08.2019 |

Joku tapahtuma tms, jolloin silmäsi eksyivät väärään paikkaan väärään aikaan?

Kommentit (517)

Vierailija
241/517 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä s.juttu tämäkin, kun olin mielisairaalassa (hoidossa) yllätin mieshoitajan sieltä niiden toimistosta katsomassa mitäpä muuta kuin sitä itseään. Onneksi pelästyi. 

Harmi ettei ollut sellanen leuhka paskiaismieshoitaja, vaan juuri se mukava.

Varmaan ollut mieheni. Hän katsoi ja varmasti katsoo edelleen paljon p ornoa töissä ollessaan.

Vierailija
242/517 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P illu tarkoittaa kyllä sitä koko aluetta vulvineen päivineen.

Tästä näkyy nyt olevan kaksi eri kuppikuntaa.

Urbaanisanakirjassa sanalle on toistakymmentä eri henkilöiden antamaa merkitystä. Lähes kymmenen mielestä p*llu tarkoittaa juuri emätintä, yksi on selkeästi koko hävyn kannalla ja muut ovat tyyliin "naisen alapää, naisen sukupuolielin".

https://urbaanisanakirja.com

Hakekaa tuolta, jos kiinnostaa. Sensuuri näköjään tarttuu tuohon osoitteeseenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/517 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä oli eräs E:llä alkava puhelinmyyntifirma, joka myi liittymiä yms. Paikan esimiehinä toimi kaksi tosi pervoa ja täysin asiatonta miestä. Tänä päivänä he saisivat käytöksestään ahdistelusyytöksiä. Tästä on ehkä 10 vuotta aikaa. Toisella miehistä oli puoliso raskaana, en muista enää oliko heillä jo ennestään lapsia. Joku 30-35 kaveri. Meillä oli pikkujoulut firman tiloissa Kauppakadulla (sijaitsikohan Hemingwayn yläpuolella...), sieltä lähdettiin jatkoille johonkin baariin. Tätä en ollut itse todistamassa, mutta pari työkaveria päätti mennä baarista takaisin firman tiloihin jatkoille, ja mitäs sieltä löytyykään kun tää kyseinen esimies panemassa toista varattua työkaveria. Olivat yrittäneet mennä johonkin pöydän alle piiloon, mutta siellä se esimiehen kova kyr*ä pilkotti joka tapauksessa. Seuraavana työpäivänä tää esimies vannotti kaikkia asiasta tietäviä olemaan hiljaa. Me kyllä naurettiin sille. Muistan itse näistä tän firman pikkujouluista tältä esimieheltä kehotuksia stripata tms. Muakin pyydettiin tanssimaan pöydällä – en tanssinut. En ollut tossa firmassa kovin pitkään ja nykyään olenkin aika paljon paremmissa hommissa... Ihan järkyttävää pelleilyä toi puhelinmyynti- ja liittymäala ylipäänsä.

Vierailija
244/517 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jäi kiinni lapon katsomisesta. Takana pitkä avioliitto ja minä 5kk raskaana. Kumpa sen puhelimen kanssa salailun takana olisi ollut vain pettämistä tai muuta... ero tuli joka tapauksessa.

Toivottavasti ilmoitit myös poliisille. Toi ois kyllä ihan hirveää jos osuisi omalle kohdalle :/

Tuli kyllä viranomaisille tietoon siinä vaiheessa kun hain yksinhuoltajuutta. Tuomiota ei voine antaa kun kyse ei ollut hallussapidosta, levityksestä tai teoista, pelkästä katselusta. Hankkiutui kyllä omatoimisesti hoitoon, mutta ei sellaista uskalla lasten lähelle päästää. Tavallaan siis hyvä että kävi ilmi tällä tavalla, vaikka matto vedettiinkin jalkojen alta kun olin muutenkin erittäin haavoittuvassa tilassa.

Vierailija
245/517 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin 15-vuotiaana isäni hukuttautuneena meidän uima-altaasta.

No niin varmaan. Kukaan ei pysty hukuttautumaan altaaseen kun jalat yltää pohjaan, aistit ottaa vallan.

Vierailija
246/517 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin taannoin eräässä varsin yksinäisessä toimistotyössä. Kesäkaudella oli päiviä, jolloin tekemistä oli niin vähän, että sain päivän työt tehtyä muutamassa tunnissa. Lopun työpäivän käytin mm. toimiston siivoamiseen, edellinen työntekijä oli jättänyt paperit kaappiin ihan sekaisin jne.

Löysin dokumentteja esimieskeskustelusta, joissa käsiteltiin edellisen työntekijän asiatonta käytöstä työtoveriaan kohtaan, seksististä kiusaamista, irvailua, asiatonta koskettelua ym. Tunsin tämän minua edeltäneen työntekijän ja näin häntä silloin tällöin, oli samoissa maisemissa töissä, mutta eri hommissa. Mukavan, mutta hieman oudon oloinen mies, jota tietenkin katselin tämän jälkeen hieman epäillen. Hän tuskin olisi halunnut minun näkevän näitä papereita, mutta mitäs jätti ne lojumaan levälleen.

Vierailija
247/517 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin taannoin eräässä varsin yksinäisessä toimistotyössä. Kesäkaudella oli päiviä, jolloin tekemistä oli niin vähän, että sain päivän työt tehtyä muutamassa tunnissa. Lopun työpäivän käytin mm. toimiston siivoamiseen, edellinen työntekijä oli jättänyt paperit kaappiin ihan sekaisin jne.

Löysin dokumentteja esimieskeskustelusta, joissa käsiteltiin edellisen työntekijän asiatonta käytöstä työtoveriaan kohtaan, seksististä kiusaamista, irvailua, asiatonta koskettelua ym. Tunsin tämän minua edeltäneen työntekijän ja näin häntä silloin tällöin, oli samoissa maisemissa töissä, mutta eri hommissa. Mukavan, mutta hieman oudon oloinen mies, jota tietenkin katselin tämän jälkeen hieman epäillen. Hän tuskin olisi halunnut minun näkevän näitä papereita, mutta mitäs jätti ne lojumaan levälleen.

Ai niin, "paras" kohta unohtui: tämän edeltäjäni vaimo oli työtoverini (joo, pienet piirit pikkukaupungissa) ja mennyt vääntämään lapsiakin tämän seksistisen kiusaajan kanssa. Vähän outo tyyppi hänkin.

Vierailija
248/517 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmasosa kommenteista on sellasia missä ihmiset jaksaa urputtaa jostain emättimen osista. Googleta ja move on, tää on ihan väärä ketju sille keskustelulle!

Syytän sitä ensimmäistä, joka tuli pätemään ettei kusi tule pillusta. No niin, hys hys.

Vierailija
249/517 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuli katsottua "2 girls, 1 cup", ei olisi kannattanut. Ei pitäisi kenenkään katsoa moista.

Tekis mieli heti katsoa, mutta en haluavoida pahoin ja järkyttyä. Mikä tää on?

Kaksi naista syö kakkaa.

Olin utelias ja katsoin sen videon äsken.

Kakkaoletettua. Arvelen sen olevan oikeasti jotain muuta, ehkä suklaakastiketta.

Vierailija
250/517 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni peniksen työntymässä tyttöystävänsä vaginaan. Olin 13, yhdynnän osapuolet 17 ja 16.

Vierailija
251/517 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näin työkaverini menevän kehityskeskusteluun ja aukaisi pari nappia paidastaan ja tullessaan pois huoneesta pyyhki suupieliään talouspaperiin, sen jälkeen arvostus laski esimieheen ja kanssa työntekijään

Jepjep tosiaan näinhän sitä varmasti tekisi itse kukin, pyyhkisi suupielensä näytöstyyliin huoneen ulkopuolella....

Vierailija
252/517 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni peniksen työntymässä tyttöystävänsä vaginaan. Olin 13, yhdynnän osapuolet 17 ja 16.

Hyi stttana!

Vierailija
253/517 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin töissä tekniikka-alan yrityksessä ja kerran menin pomoni kanssa käymään ko. paikassa ja tämä varoitti kyseisen firman ilmapiiristä. Naureskelin että kyllä minä nyt typerille vajakkiukoille pärjään. No, mentiin ovesta sisään ja koko about 40 m2 suuri eteisaula oli tapetoitu tissi- ja p*llukuvilla. Kokoustilassakin oli Jalluja vino pino. En voi ymmärtää, ja en sitäkään miksi entinen työnantajani kehtasi tehdä yhteistyötä tuollaisen sovinistipaskafirman kanssa. 

Ei prkl että on häiritsevästi kirjoitettu, meni kerran käymään työpaikallaan ja pomo varoitteli ilmapiiristä??

Vierailija
254/517 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäni on keskiluokkainen, valtiolla töissä oleva mies. Äiti vitsailee että heidän tuloillaan voi korkeintaan haaveilla eläkepäivistä Somerolla. Olin kerran vanhemmillani koiravahtina heidän ollessaan matkoilla, ja lainasin isän ulkoilutakkia kun lähtettiin lenkille. Kun laitoin kakkapusseja taskuun, putosi taskusta paperinpala lattialle. Kyseessä oli ylinopeussakko, 15 päiväsakkoa ja yli 5000€ loppusumma. Ei täsmää mitenkään isän virkamiespalkan kanssa. En ole uskaltanut kysyä isältä mikä hyvätuloinen kakkosammatti sillä on.

Oho, 240 000 nettotulot vuodessa?

https://www.poliisi.fi/turvallisuus_ja_valvonta/sakkolaskuri

Yhden päiväsakon määräytymisperusteena toimivat tuomitun ansiotulot, pääomatulot sekä eräät vero­vapaat tulot. Kuukausitulon laskemisen ensisijaisena perusteena ovat sakotettavan viimeksi toimitetun verotuksen mukaiset tulot. Voi olla, että kirjoittajan isä on ansainnut edellisellä verotuskaudella hyvät osingot tai myyntivoitot, vaikka palkka olisi virkamiestasolla. On myös mahdollista, että isällä on pääomatuloja, tai vaihtoehtoisesti ulkomailla verotettua tuloa.

Jos kyseessä on eläkeikää lähentyvä virkamies joka toimii erityisasiantuntijana, voi kk-palkka olla ihan hyvin jossain 6000€ hujakoilla. Tällaisilla virkamiehillä on usein sivutoimia, joissa he hyödyntävät uransa aikana kehittynyttä ammattitaitoa ja verkostoja. Virkamies ei kuitenkaan saa sivutyösuhteessa käyttää hyödykseen tai ilmaista muille työnantajan ammatti- ja liikesalaisuuksia, tai harjoittaa kilpailevaa toimintaa työnantajansa kanssa. Tietyillä aloilla tätä lakipykälää kuitenkin rikotaan jatkuvasti, esim. juristitaustaiset virkamiehet tekevät hyvää tiliä omissa firmoissaan. Sote-uudistuksen yhteydessä yksityinen sektori on myös hyödyntänyt paljon virkamiesosaamista.

Vierailija
255/517 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäni on keskiluokkainen, valtiolla töissä oleva mies. Äiti vitsailee että heidän tuloillaan voi korkeintaan haaveilla eläkepäivistä Somerolla. Olin kerran vanhemmillani koiravahtina heidän ollessaan matkoilla, ja lainasin isän ulkoilutakkia kun lähtettiin lenkille. Kun laitoin kakkapusseja taskuun, putosi taskusta paperinpala lattialle. Kyseessä oli ylinopeussakko, 15 päiväsakkoa ja yli 5000€ loppusumma. Ei täsmää mitenkään isän virkamiespalkan kanssa. En ole uskaltanut kysyä isältä mikä hyvätuloinen kakkosammatti sillä on.

Oho, 240 000 nettotulot vuodessa?

https://www.poliisi.fi/turvallisuus_ja_valvonta/sakkolaskuri

Yhden päiväsakon määräytymisperusteena toimivat tuomitun ansiotulot, pääomatulot sekä eräät vero­vapaat tulot. Kuukausitulon laskemisen ensisijaisena perusteena ovat sakotettavan viimeksi toimitetun verotuksen mukaiset tulot. Voi olla, että kirjoittajan isä on ansainnut edellisellä verotuskaudella hyvät osingot tai myyntivoitot, vaikka palkka olisi virkamiestasolla. On myös mahdollista, että isällä on pääomatuloja, tai vaihtoehtoisesti ulkomailla verotettua tuloa.

Jos kyseessä on eläkeikää lähentyvä virkamies joka toimii erityisasiantuntijana, voi kk-palkka olla ihan hyvin jossain 6000€ hujakoilla. Tällaisilla virkamiehillä on usein sivutoimia, joissa he hyödyntävät uransa aikana kehittynyttä ammattitaitoa ja verkostoja. Virkamies ei kuitenkaan saa sivutyösuhteessa käyttää hyödykseen tai ilmaista muille työnantajan ammatti- ja liikesalaisuuksia, tai harjoittaa kilpailevaa toimintaa työnantajansa kanssa. Tietyillä aloilla tätä lakipykälää kuitenkin rikotaan jatkuvasti, esim. juristitaustaiset virkamiehet tekevät hyvää tiliä omissa firmoissaan. Sote-uudistuksen yhteydessä yksityinen sektori on myös hyödyntänyt paljon virkamiesosaamista.

60+ miehet ovat vielä monet kiinni puhumattomuuden kulttuurissa, ja raha-asiat on eritoten niitä joista ei edes vaimolle puhuta. Siskoni 65-vuotias appi kuoli viime vuonna yllättäen ja perunkirjoituksessa paljastui, että miehellä oli mittava varallisuus, metsään ja osakkeisiin sijoitettuna. Kukaan ei olisi uskonut. Leski vaihtoi rivarin merinäköalaan :D

Vierailija
256/517 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-mieheni suuteli baarissa toista naista... Menin kyllä kyselemään viereen, että mikä homma...

Minä menin joskus kinuamaan baarissa ex-poikaystävältä paria euroa, kun se juuri jotain riiteli nyksänsä kanssa. Huitaisi kädellään vain sen merkiksi että häivy siitä kakkakärpänen. :D

Onnistuin näkemään sanan "nyksä" enkä olisi halunnut tietää tätä sanaa.

Vierailija
257/517 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jäi kiinni lapon katsomisesta. Takana pitkä avioliitto ja minä 5kk raskaana. Kumpa sen puhelimen kanssa salailun takana olisi ollut vain pettämistä tai muuta... ero tuli joka tapauksessa.

Ihan järkyttävää... Mitä muuta tästä seurasi, ilmiansit varmasti viranomaisille? Onhan miehellä valvotut tapaamiset lapsen kanssa jos tapaa lasta ylipäätään? 

Vierailija
258/517 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama kokemus rippileiriltä joskus vuodelta 1984. Olin kovasti ihastunut yhteen isospoikaan, ja yhtenä päivänä kun istuimme ulkona, hänellä oli sellaiset 80-luvulla suositut kiiltävät, pienet urheilushortsit jalassaan. Toisesta puntista oli karannut toinen kives näkösälle. Jotenkin muistan vieläkin elävästi tuon tilanteen, jonkinlaisen nolouden ja sen tunteen, mikä jäi aina kun olin tuon isosen kanssa. Vieläkin aikuisena tuo on ensimmäinen muisto hänestä. :-)

Vierailija kirjoitti:

Istuin lapsena auton takapenkillä serkkupojan kanssa. Sillä oli sellaiset pikkuiset sortsit, ja kikkeli näkyi kokonaan puntista. En sanonut sille mitään, mutta koko matkan taisin aina välillä tuijottaa sitä kummallista klönttiä.

Vierailija
259/517 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten näin Iso-Omenan seppälän sovituskopissa naisen paskantamassa lattialle.

Vierailija
260/517 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni makasi sammuneena keskellä kylää.

Tai isäni kännissä nuorisolauman kanssa.

Kun olin itse teini. Tosi piristävä näky. 

Miettikää missä örvellätte juoppovanhemmat, varsinkin teinien vanhemmat.

Minustakin tuli juoppo, mutta hoidan juomiseni kotona keski-ikäisenä, enkä keskellä kylää.

Mä olen niiiin samaa mieltä. Kenenkään ei tarvi joutua hengailemaan/katsomaan kännistä vanhempaa. Mä muistan yhden pikkuveljen kaverin jonka äiti oli ihan pellit kiinni kännissä ja alkoi sit leikkimään että on tosi ’cool’ ja alkoi tarjoamaan kaljaa just tälle pikkuveljelleni, mulle ja muutamalle muulle. Muutamat otti sit kaljan tältä tädiltä, mutta mä muistan vieläkin sen puoliääneen sanotun ”äiti, älä viitti”.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän