Tällä tavoin olen pitänyt ei-toivotut huomionosoittajat pois t. nainen
Esiinnyn vähän "outona" :D. Kaupassa on kerran illalla jääty seuraamaan pakastealtaalla. Huomasin ja "jäykistyin" paikalleni ilmeettömänä tuijottamaan tuotetta hieman liian pitkäksi aikaa pälyillen samalla ympärilleni. Tarkoitus on siis korostaa omia "outoja" piirteitä, esim. itsellä muutenkin taipumus jäädä pohtimaan mitä otan jne.
ps. teeskentely on tietysti väärin mutta hätävarjelu
Ei tuohonkaan liikaa kannata luottaa mutta yhtenä ideana. Tuon tilanteen jälkeen poistuin vielä muualle kun heidän kiinnostus lopahti.
Kommentit (15)
Todennäköisesti se oli kuitenkin myymäläetsivä...
Jos olisin tuossa tilanteessa se ”vastapuoli”, kuvaisin outoiluasi kännykällä ja laittaisin jonnekin hassujen videoiden sivustolle. Sieltä voisitte sinä ja kaverisi löytää näytteen pölhöilystäsi.
Mua nuorena lähestyi miehet iihan arjessakin. Minä taas olin erakko introvertti joka halusin olla rauhassa. Kehitin sellaisen vihaisen, v*ttumaisen perusluonteen, jotta minua ei lähestytä. Toimi varsin hyvin, sillä ilmeellä muut kuin joskus juopuneet tai ma_hanmuuttajat lähestyi, ei muut.
Luultavasti sua jo alunperin tuijotettiin outouden takia.
Ei tarvitse olla outo. Riittää ihan se, että käyttäytyy perussuomalaisten tapaan tylysti ja pitää ilmeensä norsunvttuna.
Ihanaa, sielunsisar!
Mä teen tuota myös tietoisesti. Katson kuka on riittävän sinnikäs:)
Jokunen pysynyt nyt hyvän matkaa kissa- hiiri pelissä:) katsotaan kuka selättää kenet, kjäh!
Kyllä Mä hälle taipuisin kun vaan rohkenisi lähestyy...
Kannattaa muljautella silmiään mielipuolisen näköisesti, mutista puoliääneen "ahrum, ahrum" ja naureskella kolkosti.
"Kaupassa on kerran illalla jääty seuraamaan pakastealtaalla."
Sinuahan se varmasti seuraa, eiköhän sekin ole mahdollista että se mies tarttes jotain sieltä pakastealtaalta ja sä satuit olemaan siinä samassa, EIKÖ OLE MAHDOLLISTA?
Samaa naiset sanovat kuntosalilla lähelle tulevista miehistä, eikö ole ollenkaan mahdollista että miehellä on juuri se liike seuraavana mielessään ollut jo ennen kuin hän edes tuli salille, nyt sinä vain satut olemaan juuri siinä viereisessä laitteessa/penkillä.
EI NE SUA SEURAA. NE VAIN TEKEE OMAA JUTTUANSA.
Miehiä aina epäillään, tämä on ikävää.
Ihan hyvin on toiminut kun ei katso päin ja välttää keskustelua. Ei tule tuntemattomat miehet juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
"Kaupassa on kerran illalla jääty seuraamaan pakastealtaalla."
Sinuahan se varmasti seuraa, eiköhän sekin ole mahdollista että se mies tarttes jotain sieltä pakastealtaalta ja sä satuit olemaan siinä samassa, EIKÖ OLE MAHDOLLISTA?
Samaa naiset sanovat kuntosalilla lähelle tulevista miehistä, eikö ole ollenkaan mahdollista että miehellä on juuri se liike seuraavana mielessään ollut jo ennen kuin hän edes tuli salille, nyt sinä vain satut olemaan juuri siinä viereisessä laitteessa/penkillä.
EI NE SUA SEURAA. NE VAIN TEKEE OMAA JUTTUANSA.
Miehiä aina epäillään, tämä on ikävää.
Missä kohtaa ap sanoi että stalkkeri on mies?
Minä kävelen spedekävelyäja päriselen samalla. Eipä miehet seuraa. Kokeilkaa murut tekin :)
Minä pierasen oikein kovaäänisesti ja röhönauran päälle.
onko sinulla hieman ongelmia?
jospa pakastealtaan tuote on sen verran kylmänä"sinulle" ettei halua seuraasi kun tyrkytät?
Vierailija kirjoitti:
onko sinulla hieman ongelmia?
jospa pakastealtaan tuote on sen verran kylmänä"sinulle" ettei halua seuraasi kun tyrkytät?
Sanoiko tämä meidän upea ap että itse on tyrkyttänyt?
Jospa se olisi ollut sun elämäsi mies/nainen ja nyt karkoitit sen.