Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaikkea olisitkaan saanut aikaan jos olisit

Vierailija
04.08.2019 |

käyttänyt kaiken vauva-forumilla tuhlaamasi ajan jonkin oikeasti hyödyllisen tavoitteen saavuttamiseen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman AV:ta en olisi käyttänyt aikaani mihinkään hyödylliseen. Ennen AV:tä käytin aikani muilla keskustelupalstoilla. Ennen nettiä katsoin telkkaria ja luin ilmasijakelu- ja iltapäivälehtiä. 

Ihminen tarvitsee työn ja opiskelun lisäksi myös rentoutumista.

Vierailija
2/5 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ varmaan tuijottaisin seinää, jos en palstailis. Nyt mä sentään teen jotain ja näytän tärkeeltä. Luulenpa, että näppistaidotkin on parantunut näiden vuosien saatossa. Lisäksi mä olen aika ajantasalla mitä tässä maailmassa tapahtuu, kun palstailen.

Seinää tuijotellessa olisin vaan tuijottanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua edes miettiä. Olisin varmaan saanut paljon hyödyllistä aikaiseksi. Nyt se kaikki on vain historiaa.

Vierailija
4/5 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saavuttanut tavoitteeni ja saanut aikaan paljon hyödyllistä siitä huolimatta, että välillä palstailen. AV on minulle sama kuin hömppäsarjojen tuijottelu tai vastaava joillekin. Sellaista "aivot narikkaan"-viihdettä, jolla saa kaiken tärkeän ja tavoitteellisen hetkeksi unohtumaan. Aivot tarvitsevat joskus lepoa, jotta jaksavat panostaa niihin hyödyllisiin asioihin tehokkaasti. 

Vierailija
5/5 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla voi polkea kuntopyörää.