Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain perinnöksi pienen summan rahaa enkä tiedä miten käyttäisin sen

Vierailija
04.08.2019 |

Perin 85000 euroa. Olen aina ollut köyhä. Luottotiedotkin menetin ylivelkaantumisen myötä jo 8 vuotta sitten. Olen maksanut velkani ja oppinut läksyni, mutta luottotiedot ovat puhtaat vasta kolmen vuoden päästä.

Minulla on kolme lasta ja olen totaaliyksinhuoltaja. Olen sairaslomalla kroonisen masennuksen takia. En tiedä kykenenkö enää koskaan menemään töihin. Ammatti on, ja yliopisto-opinnot ovat olleet kesken pitkään. Tuskin huolivat minua takaisin opiskelemaan, aloitin opinnot 2009 enkä ole saanut mitään aikaiseksi. Asun vuokralla, en omista mitään eikä velkaakaan ole. Mitään materiaa en kaipaa, lainaa en halua ottaa enää ikinä mihinkään, omistusasuntoa en halua, myöskään en uskalla sijoittaa koska en osaa, enkä halua ottaa riskiä että menetän rahat.

Haaveilen asumisesta jossain kaukana luonnonelmassa.. Ahdistun täällä pk-seudulla. En kestä elämän vaatimuksia ja kovia ihmisiä. Olen onneton täällä, mutta en oikein tiedä mitä tehdä. Lapsilla on kuitenkin koulut ja kaverit täällä. Mitä te tekisitte tuolla rahasummalla? Mitään turhaa en halua. Mieluummin haluan vain voida hyvin ja olla mahdollisimman vapaa yhteiskunnan vaatimuksista. Muutenkin olen jo 40-vuotias, joten nuoremmat ovat vieneet paikkani yhteiskunnassa jo aikaa sitten. Lapsille toki siirrän rahaa myöhempää varten.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithan sä laittaa nuo rahat vaikka määräaikaiselle pankkitilille kunnes keksit jonkun käyttötavan.Bigbank maksaa 0,7% korkoa tuommoisesta 6kk talletuksesta,käyttötileillä korot taitaa olla parhaimmillaan 0,1  .

Vierailija
22/23 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Tämä on siis summa joka minulle jäi käteen verojen jälkeen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pikku summa