Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin omalla rahallani terassille sohvaryhmän. Mies sai hepulin.

04.08.2019 |

Olen jo pitkään halunnut terassille sohvaryhmää. Nyt meillä on vain pieni kirpparilta ostettu pöytä ja sekalaisia tuoleja.

Tänään löysin netistä juuri sopivan sohvan ja pöydän sopivaan hintaan. Näytin kuvaa miehelleni, joka närkästyneenä totesi, ettemme tarvitse moista. Rupesi myös osoittamaan mieltään, ettei koskaan suostu istumaan sen ääressä eikä aio auttaa sen paikoilleen saamisessa. Sanoin, että ostan sen kuitenkin. Alkoi mökötys ja äyskiminen.

Mietin muutaman tunnin ja ostin sohvaryhmän. Saankohan nauttia siitä yksin?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?? Onko se aina tollanen?

2/52 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein. Monesti se on kyllä joutunut myöntämään, että ostokseni tai hankintani ovat olleet ihan järkeviä.

En vain ymmärrä, miksi pitää vetää herne nenään, jos haluan parantaa jotain kodissamme. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika !

Vierailija
4/52 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ominaisuus miehessäsi on sen verran rakastettavaa, että siedät moista?

Vierailija
5/52 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, valloittaa parhaan paikan sohvalta :)

Vierailija
6/52 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain on vikaa, onko se sinussa kun olet suuhteessa tuollaisen kanssa, vai oletko jotenkin syyntakeeton kumppaninvalinnassa? Minäkin olen ollut suhteessa mitätöivän naisen kanssa, ja otin tästä opikseni, otatko sinä omastasi?

7/52 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kuitenkaan ihan avioeron paikka. Harmittaa vaan, että pitää nostaa meteli moisesta asiasta.

Olen kyllä niin itsepäinen, että tiesi varmaan minun pitävän pääni. Saan sen sohvan kyllä viriteltyä ihan itsekin. AP

Vierailija
8/52 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tret vanhoilla kalusteilla. Kuka kuljettaa ostoksesi. Kuka siellä terassilla istuu. Kenen terassi?

9/52 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain on vikaa, onko se sinussa kun olet suuhteessa tuollaisen kanssa, vai oletko jotenkin syyntakeeton kumppaninvalinnassa? Minäkin olen ollut suhteessa mitätöivän naisen kanssa, ja otin tästä opikseni, otatko sinä omastasi?

Ei hän ole mitätöivä. Jostain syystä tässä sohvaryhmän ostossa oli nyt jotain epämieluista. Se ei todellakaan ollut kallis, ja sopii mielestäni terassillemme hyvin. AP

Vierailija
10/52 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Saankohan nauttia siitä yksin?”

Toivottavasti!! 😊

11/52 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tret vanhoilla kalusteilla. Kuka kuljettaa ostoksesi. Kuka siellä terassilla istuu. Kenen terassi?

Terassi on sen verran iso, että entinen pikkupöytäkin sinne vielä mahtuu. Muutamasta vanhasta tuolista ehkä joutuu luopumaan. Ostos tulee pihalle toimitettuna. Terassilla istun enemmän minä. Terassi on ihan yhteinen. AP

Vierailija
12/52 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä15594 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole mitätöivä. Jostain syystä tässä sohvaryhmän ostossa oli nyt jotain epämieluista. Se ei todellakaan ollut kallis, ja sopii mielestäni terassillemme hyvin. AP

Tuo oli esimerkki huonosta kumppanista. Miksi teit edes tämän ketjun, kun ilmeisesti kyseessä on vain tämä yksittäinen tilanne, mitä haet tällä?

Vierailija
13/52 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei pitänyt hankkimasi sohvaryhmän  ulkonäöstä?

Itse tekisin tuollaisen hankinnan yhdessä valiten. Meillä on molemmilla aika tarkka maku, onneksi samansuuntainen. Mutta en ostaisi terassille sohvaa kysymättä puolison mielipidettä.

Vierailija
14/52 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli puolisosi sanoo selvästi että ei halua yhteiseen kotiinne jotakin ja saman tien otat ja hankit sen? Jos toinen ei halua jotakin, kyllä silloin pitää neuvotella asiasta eikä jyrätä toisen mielipidettä.

Vierailija
15/52 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi mies, ei halua osallistua kuluihin, koska mitään "ei tarvita"?

Vierailija
16/52 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen koti, joten ehkä mies haluaisi yhdessä pohtia kalustehankintoja.

Pitäisi kalustaa niin, että kumpikin viihtyy.

Vierailija
17/52 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän hän halunnut keskustella vaan ryhtyi kiukuttelemaan ja kielsi koko sohvaryhmän tarpeen olemassaolon. Aivan kuin hän sen päättäisi mitä kotiin tarvitaan. Ap teki oikein kun osti ryhmän joka tapuksessa.

Vierailija
18/52 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän hän halunnut keskustella vaan ryhtyi kiukuttelemaan ja kielsi koko sohvaryhmän tarpeen olemassaolon. Aivan kuin hän sen päättäisi mitä kotiin tarvitaan. Ap teki oikein kun osti ryhmän joka tapuksessa.

Ja vielä kun käytti omia rahojaan eikä yhteisiä niin ei pitäisi miehellä mitään nokan koputtamista.

Vierailija
19/52 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopputulos on se että päädytään ostamaan miehen valitsemat kalusteet tai muuten mies mököttää? :D

20/52 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ei pitänyt hankkimasi sohvaryhmän  ulkonäöstä?

Itse tekisin tuollaisen hankinnan yhdessä valiten. Meillä on molemmilla aika tarkka maku, onneksi samansuuntainen. Mutta en ostaisi terassille sohvaa kysymättä puolison mielipidettä.

Ei syynä ollut sohvan ulkonäkö. Jos jäisin odottelemaan hänen ostohaluaan, sitä sohvaa ei tulisi ikinä. Mainittakoon vielä, että emme ole mikään nuori pari, vaan mieheni on jo eläkeikäinen. Haluaisin keretä sillä sohvalla istumaan muutaman vuoden. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä