Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko joku jo ehtinyt rakastella luonnossa

Vierailija
28.05.2006 |

Onko joku jo ehtinyt tänä keväänä harrastamaan seksiä ulkona luonnossa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin mieheni kanssa kahdestaan vanhempieni kesämökilä viime viikonloppuna. Savusaunasta ulkona vilvoitellessamme saimme villin idean. Miltä seksin harrastaminen tuntuu trampoliinin päällä! Ja mahtavaaaaaah oli. Tosi mukavaa vaihtelua makkariseksille. Kokeilkaa!

Vierailija
2/7 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin.

käytiin myllykoskella lasten kanssa retkellä.(nurmijärvi)

lapset leikki ja heitteli jokeen tikkuja.

mä sain takaa päin puuta vasten piilossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis savusaunasta vilvoittelemaan... trampoliinille?? Siis tarkoitattko sellaista hyppyalustaako? Miten siinä voi harrastaa seksiä...? Ja miksi teidän savusaunan läheisyydessä on ylipäätään trampoliini??

Mielenkiintoista :-)

Vierailija
4/7 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu... metsän siimeksessä kauniin lammen luonna. vajaa kuukausi sitten kun oli lämpimiä ilmoja.

Vierailija
5/7 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivan kannella risteilyllä (oli kyllä pirun kylmä) ja edellisviikonloppuna venettä laitellessa siinä keulassa... luonnossa sekin, koska kuitenkin kauniin taivaan alla. :)

Vierailija
6/7 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsässä järven rannalla ja sitten teltassa - ulkonahan sekin on. Suositeltavaa vaihtelua =) Tämä on minun mielestäni sopivalla tavalla jännittävää, onneksi mies on samanhenkinen!

Vierailija
7/7 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kesämökillä ttrampoliini, siis sellainen missä lapset ja miksei vanhemmatkin voi hyppiä. Jos tarkennusta tarvit, niin ensin on mökki, pieni piha jossa trampoliini sijaitsee ja pihan toisella reunalla on savusauna. Haloo vai etkö ole itse saanut seksiä pihalla? Kateellinen vai? Niin ja miksi ei vois harrastaa seksiä. Tosi joustava alusta...