Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsittämätön väsymys...

Vierailija
04.08.2019 |

Mä olen aivan kuullut koko ajan. Kaikki kävely on tuskaa, pelkkä hereilläolo väsyttää. Rauta-arvot ok ja kilpirauhanen. Painoa kertynyt ja ylipainoa on. Johtuuko väsymys siitä? Vai siitä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja korjaukset kuullut = kuollut

Vai siitä = vain siitä

Vierailija
2/12 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon oppinut itsestäni aika pelottavan jutun.

Normaalisti mua ällöttää katsoa verisiä väkivaltavideoita, alkaa oikein heikottaa ja kuvottaa ja väsyttää. Normaalisti en niitä siis katso, tietenkään, enhän minä hullu ole. Mutta huomasin että jos oikein ajan itseäni hulluun kiihkoon mieleni sisällä niin pystyn saamaan sairasta nautintoa ja iloa niiden veriväkivaltavideoiden katselemisesta, oikein innostun ja tahdon itsekin mennä satuttamaan ihmisiä (en kuitenkaan mene). Kun lopetan videon katselemisen tuollaisen kiihkon jälkeen niin olen todella piristynyt, paljon energisempi kuin yleensä, mahtavan voimakas olo joka pysyy yllättävän pitkään.

Mä nyt en sitten tiedä haluatko sä käyttää tuollaista tekniikkaa saadaksesi energiaa. Mä luulen että mä en enää liiemmin uskalla tuota kokeilla.

Ja jos joku nyt meinaa sanoa että mä olen psyko paatti niin mä en itseasiassa usko. Mulla on sellainen teoria että meidän kaikkien ihmisten sisältä kyllä löytyy tuollainen sairas väkivallasta nauttiva ja energiaa saava kolkka, jos me vain tarpeeksi itseämme tutkitaan. En vain tiedä kannattaako itseään tutkia ihan niin paljon. Tosiaan, harrastan nykyään paljon itsetutkiskelua terapian takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sokerit?

Vierailija
4/12 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verensokerit tai uniapnea?

Vierailija
5/12 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummin päin sokerit väsyttää? Alhaalla vai korkealla? Mulla on ollut vuosi sitten vähän koholla. Miten uniapneaa voi todeta?

Vierailija
6/12 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniapneasta tietoa kenelläkään?

Vierailija
7/12 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiva elimistössä villiintynyt. 

Vierailija
8/12 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rauta-arvot ok." Viitteiden puolesta vai ihan oikeasti? Ethän puhu vain hemoglobiinista?

Vierailija
9/12 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä oli ferritiini? Viitearvoissa voi olla silti puute.

Vierailija
10/12 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mitä oli ferritiini? Viitearvoissa voi olla silti puute.

Ja tulehdus voi nostaa ferritiiniä, eli mitä oli samalla mitattu CRP?

Vierailija
11/12 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti mua ällöttää katsoa verisiä väkivaltavideoita, alkaa oikein heikottaa ja kuvottaa ja väsyttää. Normaalisti en niitä siis katso, tietenkään, enhän minä hullu ole. Mutta huomasin että jos oikein ajan itseäni hulluun kiihkoon mieleni sisällä niin pystyn saamaan sairasta nautintoa ja iloa niiden veriväkivaltavideoiden katselemisesta, oikein innostun ja tahdon itsekin mennä satuttamaan ihmisiä (en kuitenkaan mene). Kun lopetan videon katselemisen tuollaisen kiihkon jälkeen niin olen todella piristynyt, paljon energisempi kuin yleensä, mahtavan voimakas olo joka pysyy yllättävän pitkään.

Mä nyt en sitten tiedä haluatko sä käyttää tuollaista tekniikkaa saadaksesi energiaa. Mä luulen että mä en enää liiemmin uskalla tuota kokeilla.

Ja jos joku nyt meinaa sanoa että mä olen psyko paatti niin mä en itseasiassa usko. Mulla on sellainen teoria että meidän kaikkien ihmisten sisältä kyllä löytyy tuollainen sairas väkivallasta nauttiva ja energiaa saava kolkka, jos me vain tarpeeksi itseämme tutkitaan. En vain tiedä kannattaako itseään tutkia ihan niin paljon. Tosiaan, harrastan nykyään paljon itsetutkiskelua terapian takia.

Varmaan adrenaliinia saa muullakin nostettua, vaikka benji-hypyllä.

Vierailija
12/12 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä seuraavalla kerralla, kun katsot jotain sarjaa tai leffaa, tuollaiseen väkivaltakohtaukseen uhriksi oma lapsesi, puolisosi, vanhempasi tai joku muu oikeasti sinulle tärkeä henkilö...niinpä, et enää koskaan voi saada nautintoa väkivaltaviihteestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä