Yhdyntäkivut ja uuden miehen raivokohtaus... Apua kaivataan.
Olen tapaillut tätä miestä parisen viikkoa ja olemme yrittäneet yhdyntää joitain kertoja. Olen kertonut hänelle menneisyydessä tapahtuneesta raiskauksen yrityksestä ja vaikeuksistani rentoutua täysin seksissä. Tuntuu, että en pysty avautumaan kunnolla ja yhdyntä sattuu. Siinä noin neljännen tai viidennen yrityksen (nämä yritykset olivat tapahtuneet eri päivinä) jälkeen mies sai raivokohtauksen. Hän oli vielä vielä sisälläni kun tunsin, että "ok, nyt se taitaa olla vihainen". Heti kun hän poistui sisältäni alkoi silmitön raivo. Hän avasi talon oven ja meni ulos huutamaan (talo on maalla ja naapureita ei ole ihan lähettyvillä). Säikähdin hänen reaktiotaan ja aloin itkemään. Mies on keski-ikäinen, mutta musta tuntui, kuin olisin katsellut lapsen kiukkukohtausta sen jälkeen kun hänen vanhempansa on kieltänyt häneltä uuden lelun.
Miten tästä eteenpäin? Hän ei vahingoittanut minua fyysisesti. Juttelimme tapahtuneesta jälkikäteen ja hän selitti reaktionsa jotenkin näin: "ajattelin, että olet sellainen hieno nainen, joka ei antaudu helpolla, vaan pikkuhiljaa ja tämä on naisellista peliä sun puolelta". Hämmennyin aika lailla selityksestä, sillä olin jo kertonut menneisyydestäni ja vaikeuksista rentoutua ja luottaa toiseen seksissä. Kysymys ei siis todellakaan ollut mistään "pelien pelaamisesta".
Tämän episodin jälkeen mun on entistä vaikeampi luottaa häneen ja rentoutua hänen seurassaan. Pelkään uutta raivokohtausta. Ja ei edes pelkästään, mitä tulee seksiin, vaan tuleeko hän raivoamaan aina kun on ongelmia jonkin asian suhteen? Mitä te tekisitte tällaisessa tilanteessa?
Kommentit (37)
Ap:n kannattaa elää selibaatissa sinkkuna loppuelämänsä.
Ansaitset paremman miehen. Mitä pidempään suhde jatkuu, sen hankalampaa on irtautua eli parempi ennemmin kuin myöhemmin. Mies vasta vilautti omaa persoonaansa. Parin viikon jälkeen jokainen yrittää vielä antaa itsestään silotellun kuvan. Mitä lie olisi parin vuoden jälkeen... pahimmassa tapauksessa huuto ei riittäisi
Oot vuoden nussimatta ja teet jotain ihan muuta. Ei kai noi kivut miestä vaihtamalla hokkuspokkus häviä.
Sanon nyt suoraan: mies kuulostaa potentiaaliselta raiskaajalta. Häivy äkkiä ennen kuin traumatisoidut lisää.
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa yhdessä ja jo noin monta yhdyntäyritystä? Ettehän tunne vielä toistanne kunnolla. Miksi ihmeessä jo yritätte yhdyntää. Ei ihme ettei onnistu. Ensin tutustutaan ja rakastutaan, sitten voi luottaa ja onnistuakin. Jättäisin kyllä tuollaisen miehen, joka ei jaksa odottaa.
Parahin van Herbert, toisin kuin silloin 30-luvulla, nykyään on ihan yleistä että esiaviollista seksiä harrastetaan huom.: nitrot valmiiksi) jo ensimmäisillä treffeillä! Sen lisäksi sitä harrastetaan nykyään pääasiassa ilman lisääntymistarkoitusta ja se on ihan laillista ja sosiaalisesti hyväksyttyä myös naisille.
Tällainenkin miesvihasatu uppoaa mammoihin? Voi jeesus
Tarviiko sitä jokaiselle miehelle heti kertoa koko menneisyytensä.
Kannattaisi tutustua ensin mieheen, onko luottamuksen arvoinen.
On miehiä jotka jopa halveksivat naisia, jotka ovat joutuneet saman kohteeksi sinä.
Täytyykö naisten aina pilata kaikki suurella suullaan.?
Sairas mies. Lopeta suhde nyt ennen kuin mies alkaa pahoinpitelemään.
Jätä tuo äijä, äläkä ala seksihommiin seuraavan kanssa noin pian, siis jos sanot parin viikon tapailun jälkeen jo menneesi sänkyyn.
Minä nyt tyhmänä ihmettelen, että kahden viikon jälkeen yritetään seksiä jo noin monta kertaa. Siis kaksi viikkoa. Ja ap:llä taustallaan vielä ikäviä kokemuksia. Eikö sun ap kannattaisi vähän hidastaa vauhtia. Ehkä se seksi ei kuitenkaan ole se ensimmäinen asia mitä pitää uuden ihmisen kanssa kokeilla.
Ja miehen reaktio... No ei ole kehumista. Mutta harva mies on kovin hyvin ottanut jos kokee sängyssä olevansa jotenkin huono. Siitähän tässä on kyse, mies kokee ettei ole tarpeeksi haluttava tai osaava.
Juu ilman muuta jätät, tuo on ihan sairas reaktio häiriintyneeltä ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Tällainenkin miesvihasatu uppoaa mammoihin? Voi jeesus
Sinäkö kuvittelet, ettei tuollaisia miehiä ole olemassa? Yksikään mies ei voi tehdä mitään pahaa, viattomia pikku nallekarhuja kaikki?
Eräs pienimunainen mies sai raivarin, kun ei saanut minulle orgasmia. Ap:n tapaus on vielä häiriintyneempi.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin, koska tuo ei ole normaalin ihmisen käytöstä:(
Jättäisin aapeen, ei tuollaisella naisella tee mitään ja mikä vi*un suhde se on jos ei edes panemaan pysty.
Aapee on varmasti muutenkin rasittava prinsessa ja joka asiassa vain minäminäminä.
Hoitaisit pään kuntoon ennen mitään miehen etsintää.
Kerrankin voin sanoa: jätä se sika!
Aivan järkyttävää käytöstä.