Kirpparimyyjille kysymys
Miksi osa myyjistä ei pese myymiään vaatteitaan, vaan ilmoittavat " on pari tahraa, lähtee varmaan pesussa"
"Pesu jää ostajalle"
Ostaako näitä vaatteita kukaan ?
Itse en kyllä ostaisi.
Kommentit (8)
Miksi mä niitä erikseen alkaisin pesemään, kun ostaja pesee ne kuitenkin...?
Oletan että vaate on pesty eikä tahra lähde pesussa. En osta.
Joskus käynyt niin että tuotteisiin tullut pesun jälkeen jotakin.Kerran esim tippui kirpparin pihassa maahan.Toisella kerralla joku tahmainen räkänokka lähmäsi tahran kun olin saanut kimpsut jo pöytään.En jaksa koko kirppariajatusta enään,kun niitä räkänokkia ja varkaita riittää.Annan hyväntekeväisyyteen suosiolla kaiken.Ja kyllä,ostaa moni riskilläkin.
Minä kun ostan kirpputorilta käytettyjä naisten pikkupöksyjä, niin edellytän niiden olevan pesemättömiä!
Kierrätetyt ( Kontti yms. ) vaatteetkin pitää olla puhtaita, niin miksi myydä likaisena ?
Kun mä itse oon ottanu pöydän ja myyny vaatteita niin kyllä oon pessy ne ensin ja laittanu tahranpoistajaa mutta kun sitten kumminkin on niitä kakaroita jotka ei edes osta mitään vaan niiden tarkoitus on vaan sotkea pöytää jossa ei mitään järkeä
Oon itse ostanu kirpparilta vaatteen jossa oli tahra mutta pesin sen ja laitoin siihenkin niin kyllä lähti tahra
Ulkovaatteissa, joissa on jotain teknisiä ominaisuuksia, jokainen pesu heikentää näitä ominaisuuksia. Koska jokainen varmasti ostettuaan vaatteen pesee sen, ennen kuin laittaa lapselle käyttöön, jätetään näin yksi kuluttava pesukerta pois välistä. Minusta se on ok, koska kuitenkin pesen vaatteen. En nyt tietenkään mitään kuraisia osta, mutta jos vaatteessa ei ole muuten näkyvää likaa, lukuunottamatta jotain yhtä tahraa, voin hyvin pestä vaatteen itse.
Pesuaineet, sähkö ja vaiva maksaa enemmän kuin se riepu.