Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko normaalilla anonyymillä blogilla tienata?

Vierailija
04.08.2019 |

Siis jos en omalla nimellä vaan anonyymisti tekisin sitä?

Enkä tarkoita että heti millit tulis taskuun vaan pientä taskurahaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogit alkaa olla niin last season, satsaa suoraan Instagramiin. Sinne voi kuvata muutakin kuin omaa hanuria.

Vierailija
2/6 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aika vähäistä on, mitä nykyään blogilla voi tienata, jollei sitä ihan ammattimaisesti ala tehdä ja osaa tehdä. Rahaa ei juurikaan suoraan makseta, eikä tavaroiden saaminen somenäkyvyyttä vastaan enää ole pinnalla. Vaivaan nähden ei ole kannattavaa. Joku uusi yrittijä voi onnistua, mutta samaan aikaan 5000 ei onnistu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäjuuri, anonyymina ja tylsänä et edes saa seuraajia

Vierailija
4/6 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri sai palkkaa blogista, jota hän kirjoitti aikakauslehden pyynnöstä. Häntä luettiin, joten hän sai palkkaa kirjoituksistaan. En tiedä kuinka paljon. Hän kertoi pyytäneensä mm. matkoja, majoituksia ja urheilusuja eri valmistajilta.

Minä kirjoitan blogia, mutta en ole tiennut kirjoittamalla. En edes osaisi pyytää mitään tuotteita.

Vierailija
5/6 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi.

Minulla on blogi itseäni ja muita kiinnostavasta aiheesta, ja tienaan sillä 50-400 €/kk. En varmaan pääse sillä miljonääriksi, mutta kiva sivutulo tämä on. Kun (yllätyksekseni) huomasin miten blogista melkein puolivahingossa alkoi tulla tuloja, perustin erillisen pienen blogin aiheesta netti-tienaaminen. Sinne olen kerännyt omat vinkkini jos kiinnostaa: https://mitentienatarahaanetissa.blogspot.com/

Vierailija
6/6 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Useimmat bloggaajat eivät tienaa koskaan senttiäkään. Useimmat niistä jotka tienaavat, ovat niitä joiden blogi nousi pinnalle/saivat näkyvyyttä jo 10 vuotta sitten kun bloggaaminen oli uusi juttu esim. WTD-Nata, Linda Juhola, MouMou jne. Uusilla yrittäjillä nykyään on paljon vaikeampaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän