Onko turkulaiset itserakkaita?
Onko kenenkään muun mielestä ärsyttävää, että turkulaiset hehkuttaavat omaa kotikaupunkiaan ja sanovat Turkua Suomen kauneimmaksi kaupungiksi. En väitä, etteikö saisi olla ylpeä omasta kotikaupungistaan, mutta alkaa itsellä jo mennä hermo, kun koko ajan vain "minä olen turkulainen ja olen ylpeä siitä". Itse siis stadista kotoisin. En voi tietenkään yleistää.
Kommentit (29)
Tosin porvoolaisten dissaaminen niinkin suoraviivaisesti tuntemattomalla sim.pans.si agressiolla voi olla telepatiaa turun suunnalle kuin psykologiassa hehkutetaan porvoota. Tykkäähän turkulainen leijjailla marijuanan mielen voimalla telepaattisesti pilvissä.
turkuneito kirjoitti:
Ukko36 kirjoitti:
Kävin viime kuussa Turussa.
Täytyy kyllä sanoa, että ihmeellisiä maalaismöllejä olivat.
Tuijottavat ja seisovat keskellä kulkuväylää, ihan vaan möllöttämässä. Mitään eivät osaa sanoa, muuta kuin öh, mm ja joo.
Kaupunki kaunis, ihmiset ei.
Luulin et Lohja olis paha, mut kyl Turku vie voiton!
Höpöhöpö. :) Jos joku ihan mölli saapuu kaupunkiin, saatetaan ehkä vähän tuijottaa. Mutta ei muuten. Turkulainen on kiinnostunut lähinnä itsestään.
Joku nainen tuijotti minua noin vuonna 2005 Kertussa niin kauan, että selin minuun päin olevat, naisen seurueen jäsenet alkoivat kääntää päitään ja katsoa, että mitä se oikein tuijoittaa.
T: Savolaismölli
Vierailija kirjoitti:
Tosin porvoolaisten dissaaminen niinkin suoraviivaisesti tuntemattomalla sim.pans.si agressiolla voi olla telepatiaa turun suunnalle kuin psykologiassa hehkutetaan porvoota. Tykkäähän turkulainen leijjailla marijuanan mielen voimalla telepaattisesti pilvissä.
Niinkin että ei saa turusta puhua porvoossa jos turun herra on kummituksena porvoolaisessa talossa.
Tälläistä Turkulaista sielun puhdistamista. Näin ollen porvookin oli suomen räkänokka ainakin minun porvoon vierailulla. Ainakin apina söi cacao papuja. Olisin toivonut tarjoavan niitä enemmän ihmismäisyydellä kuin apinan historian tyyliin karibialta. Ei ole karibian syytä. Ei kaikki amerikkalaiset ole gorilloja...
Stanklicious olisi kyllä riittänyt kreatuuriin myös mutta ministroiminen on kyllä apinan heikkous.
Ehkä apinat karibiassa heittävät cacao papuja ympäriinsä mutta ei amerikassa.
Caribia on caribia ja anteeksi ollaan annettu jo.... tosin ei piraatteja enää!
Ei mitään ekotorial päiväntaasaja android green kaakaopapuja.
Onneksi john kerry meni laskuvarjolla pelastamaan sen kaakaopuun kuningattareen käsistä jotta ei olisi tullut android green värisiä kaakaopapuja. Hyviä niistä tuli maailman parhaimman kankaan loppukäsittelyllä. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää turkulaiset välittäkö savolaisjurpojen dissauksesta.
Savolaisia v*tuttaa kun asuvat keskelläsynkkää metsää.
Kyllä Kuopio voittaa Turun kauneudessa milloin vain. En keksi Turusta mitään erityisen kaunista Ruissalon kärkeä ja paria keskustan puistoa lukuunottamatta. Viihtyisä voi olla, mutta kauneudessaan ihan tavallinen suomalainen kaupunki eli lähinnä mukiinmenevä. Jopa Lahtikin on kauniimpi (ja kaupunkimaisempi).
Vierailija kirjoitti:
Stanklicious olisi kyllä riittänyt kreatuuriin myös mutta ministroiminen on kyllä apinan heikkous.
Ehkä apinat karibiassa heittävät cacao papuja ympäriinsä mutta ei amerikassa.
Caribia on caribia ja anteeksi ollaan annettu jo.... tosin ei piraatteja enää!
Ei mitään ekotorial päiväntaasaja android green kaakaopapuja.
Onneksi john kerry meni laskuvarjolla pelastamaan sen kaakaopuun kuningattareen käsistä jotta ei olisi tullut android green värisiä kaakaopapuja. Hyviä niistä tuli maailman parhaimman kankaan loppukäsittelyllä. Kiitos!
Anteeksi george bush meni laskuvarjolla pelastamaan sen kasvatuksen kuningattareen käsistä ja he nöyryyttivät häntä john kerryn kanssa joka tuli myöhemmin myös kankaan kanssa.
Minä myös lähetin afrikkalaiselle viestin facebookiin että hän kusee sen kaakaopuun juurille puhdasta vettä.
Tämä afrikkalainen kusi puhdasta vettä syötyään vain suklaakaakaopapuja jossain tämän kaakaopuun lähettyvillä.
Ottaa vain päähän kuin tarjoaa jollekkimn jotain niin niitä heitellään.
Ei ne sen arvoisia ole.
Vierailija kirjoitti:
turkuneito kirjoitti:
Ukko36 kirjoitti:
Tuijottavat ja seisovat keskellä kulkuväylää, ihan vaan möllöttämässä. Mitään eivät osaa sanoa, muuta kuin öh, mm ja joo.
Höpöhöpö. :) Jos joku ihan mölli saapuu kaupunkiin, saatetaan ehkä vähän tuijottaa. Mutta ei muuten. Turkulainen on kiinnostunut lähinnä itsestään.
Joku nainen tuijotti minua noin vuonna 2005 Kertussa niin kauan, että selin minuun päin olevat, naisen seurueen jäsenet alkoivat kääntää päitään ja katsoa, että mitä se oikein tuijoittaa.
No kai jotain savolaista turvenuijaa tuijotetaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
turkuneito kirjoitti:
Ukko36 kirjoitti:
No kai jotain savolaista turvenuijaa tuijotetaankin.
Onpas sinulla heikot sosiaaliset taidot. Jos ihminen on itseironinen, niin silloin häntä ei haukuta siitä samasta asiasta, josta hän juuri oli itseironinen. Savossa kaikki tietävät mm. tämän ja siksi siellä on viihtyisää.
Olen turkulaine ja sanon että turku on kaunis kaupunki mutta ei jos olet käyttänyt sananvapautta jotain turkulaista päättäjää kohtaan.
Päättäjät vaikuttavat räkänokkien mieleen ja joudut saamaan jonkun räkänokan tulemaan vastapuolelta tietä vastaan. Muuten ihan kiva kaupunki ja sen ihmiset. Tosin päättäjät räkänokillaan ja mielellään ovat maailman pahimmat mielen vaikuttajia, De Facto. En lähtisi sanomaan mistään aukosta joka meillä kaikilla on niin Turusta. Se ei ole hyvä juttu edes porvoolaisen mieleen. Räkänokka ei lähde räkänokalla ja niitä ei ole vain turussa.