Kahvi saa aikaan mielisairautta!!!!
mulla ainakin ihan sairaan levoton ja vihainen olo kun 2 kuppia juon kahvia, ensin muka virkistää mutta pian monta tuntia ihan sekopäinen feelis
Kommentit (25)
En itse juo kahvia, mutta maniaa sairastava kaverini kokee kahvin aiheuttavan lieviä maniakohtauksia.
Two typical characteristics of depression are anhedonia (the inability to feel pleasure) and a lack of motivation.
If coffee helps increase motivation and the ability to feel pleasure by binding to adenosine receptors, this might explain its long-term effect on depressive disorder.
Riistäytyi tuo kahvinkeitto ihan käsistä kesälomalla. Aamuisin piti saada jo eka annos, lisäksi oli kahvitaukoja puutarhatöiden lomassa, päiväkahveja ystävien kanssa, kahvimaistajaisia, juhlakahveja etc. Niin vaan jäi putki päälle. Liityin kahviholistit tukiryhmään, en voi edes mennä työpaikan kahvihuoneeseen repsahtamisen pelossa. Jos vain olisin tiennyt riskit ennen ensimmäistä kahvikuppia..
Puoli pannua nyt suoritettu tänään. Yritän myös hiukan jättää pois loppupäivän juominkeja, eli pyrin aamupainotteeseen kahvinkittaamiseen.
Hullu olin onneksi jo ennestään, tuntuu hyvin kotoiselta olotila kaikin puolin.
☕ 🐌