Mitä teette laivalla jos ette biletä?
Kaverini meni happamaksi kun sanoin lähteväni viikonloppuna laivalle. Tykkään juoda ja "vaihtaa vapaalle" enkä pokaile varattuja. Tod. näk. kaverini on kateellinen kun on itse perheellinen eikä pääse minne vaan mutta mitä siellä laivalla sitten sinkkuporukalla tekee jos ei biletä? Syö itsensä kipeäksi?
Kommentit (29)
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Bongailen merilintujen muuttoa. Ihailen uljaita ja rohkeita merimetsoja js sääskiä.
Ihailet uljaita ja rohkeita hyttysiä?!
Matkustan laivalla vain, jos on pakko. Kuten silloin, kun tulen Suomeen autolla. Risteilyt jollain purkilla Suomen ja Ruotsin välillä on niin mennyttä päivää!
Käyn syömässä á la carte-ravintolassa, buffettiin minua ei saa kirveelläkään. Sen jälkeen ostoksille, jos satun tarvitsemaan jotain, pelkästä ostamisen ilosta en osta. Yleensä ostan muutaman suomalaisen lehden ja lueskelen niitä, saatan käydä vielä yömyssyllä ennen hyttiin vetäytymistä.
Kiipeän lavalle huutamaan esiintyjälle.
Vierailija kirjoitti:
Matkustan laivalla vain, jos on pakko. Kuten silloin, kun tulen Suomeen autolla. Risteilyt jollain purkilla Suomen ja Ruotsin välillä on niin mennyttä päivää!
Käyn syömässä á la carte-ravintolassa, buffettiin minua ei saa kirveelläkään. Sen jälkeen ostoksille, jos satun tarvitsemaan jotain, pelkästä ostamisen ilosta en osta. Yleensä ostan muutaman suomalaisen lehden ja lueskelen niitä, saatan käydä vielä yömyssyllä ennen hyttiin vetäytymistä.
On se hyvä että on olemassa teitä moderneja ja parempia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se hyvä että on olemassa teitä moderneja ja parempia ihmisiä.
Hän nyt kumminkin vastasi kysymykseen, vaikka pikkuisen oli humblebragia mukana.
Joskus nuorena tuli laivoilla biletettyä, nyt ei tulisi mieleenkään. Käydään kaupoissa, syömässä hyvin (jossain muualla kuin ruuhkaisessa buffetissa), kävellään kannella, oleskellaan loungessa (riippuen hytistä), luetaan kirjoja, katsotaan telkkaria, jos laivalla sattuu olemaan joku mielenkiintoinen esitys, käymme katsomassa sitä. Risteilemme Hki-Tukholma -väliä, ja aamulla Tukholman kaunista saaristoa on mukava ihailla. Tukholman päässä on kiva pyöriä kaupungilla pirteänä, käveltyä tulee todella paljon. Ja toiseen suuntaan sitten sama ohjelma. Yleensä emme mennessä nauti lainkaan alkoholia, mutta paluumatkalla saatamme ottaa viiniä tai olutta, fiiliksestä riippuen. Risteily on oikein mukavaa.
Töitä, jos pystyy. Muuten löhöilen hytissä, ja katson etukäteen ladattuja Netflix leffoja tai sarjoja. Ja tietysti jossain kohtaa käyn syömässä.
Vedän yleensä helikopteria buffetissa.
Minkälaisilla laivamatkoilla te oikein olette käyneet?