Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itku orgasmin jälkeen

Vierailija
04.08.2019 |

Mua kiinnostais tietää, että mistä voi johtua itku oikein hyvän orgasmin jälkeen. Jotain hormoneita kai siinä vapautuu joo, ja kroppa ja pää menee sekasin, mutta se on himpan kiusallista. Mulle on nyt käyny näin jo muutaman kerran, mutta hölmöä, kun joutuu sitten vakuuttelemaan toiselle, että oon oikeesti elämäni oloissa, ja kaikki on ihan hyvin.

Muita itkiksiä? Ootteko te löytäneet jotain ymmärrettävää syytä, vai ihanko vain hormonien piikkiin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen itkijänainen täällä hei! Tutustuin ilmiöön kymmenisen vuotta sitten kun ensimmäinen, seksin saralla todella epätyydyttävä avioliittoni päättyi ja päädyin sänkyyn tämän nykyisen mieheni kanssa. Seksi oli ihan uskomattoman mahtavaa, ja aika usein lopuksi purskahdin itkuun. En osannut edes kauheasti hävetä kun olin niin tokkurassa useiden orgasmien jälkeen!

Itkun lisäksi olen usein meinannut pyörtyä ja olen saanut myös dramaattisia päänsärkyjä. Itkua ei ole tullut enää muutamaan vuoteen, ja huonoon oloon olen yrittänyt kehittää hengitystekniikkaa. Orgasmien aikana unohdan usein hengittää, joten ihmekös tuo jos vähän huippaa. Vielä nykyäänkin niitä silti tulee, ja mies loikkaa avaamaan ikkunaa ja kiikuttaa vettä kun huomaa että nenänpääni vaalenee.

Joskus seksin jälkeen tulee myös aivan ihmeellisiä muistoja ja erikoisia mielleyhtymiä, ihan kuin olisi pilvessä tai kännissä. Kai se orgasmi on aivoille aikamoinen myllerrys.

Vierailija
2/21 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoniryöppy sen tekee joillekin heikkopäisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydpäistä ihmistä vain huono seksi ja katumus itkettää.

Vierailija
4/21 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa käynyt itselle. Ensin miehen kanssa joka sai minulle o:n, jonka olin viimeksi saanut miehen kanssa joskus teininnä, hän oli vain niin hyvä suuhommissa, ja tilanne oli niin yllättävä että itku tuli. Toisen kerran nykyisen mieheni kanssa, koska hän oli vielä tuota miestä taitavampi. silloin myös päätin että vien tämän miehen vihille, koska tämän paremmaksi ei enää mene.

Vierailija
5/21 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on nimenomaan mielihyvähormonien yliannostus, joka itkettää. Koettu.

Siinä ikäänkuin kiepsahtaa yli sietokyvyn reunan ja putoaa, hyvällä tavalla.

Vierailija
6/21 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydpäistä ihmistä vain huono seksi ja katumus itkettää.

Sanoo kontrollifriikki, joka ei osaa laueta.

Vierailija
7/21 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormoniryöppy sen tekee joillekin heikkopäisille.

Voi surku, et näköjään ole ikinä kunnolla nauttinut.

Tiedoksesi; aivojen mielihyvähormonit erittyvät tahdosta ja aivokuoresta riippumatta. Aivokuori on rationaalisen ajattelun keskus. Sulla lienee häikkää mantelitumakkeessa, kun et kestä omia tunteitasi.

Vierailija
8/21 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itken aina kun tulee ns. ylivuoto eli "squirttaan". Ei koskaan tapahdu ensimmäisen orgasmin aikana, vaan seksin pitää jatkua niin kauan että saan 3 tai 4 orgasmia, jonka jälkee tuo tapahtuu. Tuntuu tajuttoman hyvältä ja kuitenkin siltä että seksi pitää lopettaa heti. Jos se kuitenkin jatkuu niin tulee squirtti ja itku, sille ei voi mitään ja tietty ekoilla kerroilla se hävetti. Nyt kun mieheni tietää, niin hän voi jatkaa edelleen välittämättä itkuistani.

Ja useimmiten tilanne tulee eteen jos käytetään vibraa tai dildoa.

Vierailija
9/21 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeudun sit näihin heikkopäisiin, sillä itku tulee helposti seksin aikana. Olen

Muutenkin herkkis. Mutta kovapäinen:)

Vierailija
10/21 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiaattien yliannostus kyseessä.

Vierailija
11/21 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi itkijä. Joskus tulee noita itkukohtauksia seksin aikana. Itku tulee kun tuntuu TODELLA hyvältä ja tuntee syvän yhteyden miehen kanssa. En ole ikinä edes tajunnut hävetä ja mieskin vaan ekalla kerralla kysyi että onko kaikki hyvin, ymmärsi että hormonit ne myllertää ja tuntuu vain niin hyvältä. Tuon ensimmäisen itkun aikana vain itkin "tuntuu niin hyvältä älä lopeta yhyhyy" :D

Vaikka en usko että mies todella oikeasti ymmärsi miltä tuntuu, tuskin tulee tuntemaan samanlaista fiilistä. :D

Ekalla kerralla kyllä hieman itsekin säikähdin jälkeenpäin tuota tunteiden purkautumista, ennen ei tuollaista ole ollut. Tämän nykyisen miehen kanssa vain. Kai siinä on sitä jotain ja toisen kanssa voi olla täysin oma itsensä.

Vierailija
12/21 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokenut saman, kun koin silloisen kumppanini kanssa niin järjettömän ihanaa seksiä ja läheisyyttä, aivan tajuttoman ihana orgasmi. Itketti laukeamisen jälkeen, koska olo oli niin rentoutunut, voipunut, kirjaimellisesti toivottoman ihana 😄 Vaikea selittää. Miehille tiedoksi, jos nainen akaa itekä ja pystyy parilla sanalla toteamaan, että kaikki on hyvin, on se vain suuren suuri kohteliaisuus, että hän itkee. Ei sille oikein voi mitään. Kannattaa ottaa kainaloon ja olla lähellä, ottaa itku vastaan. Keho ja mieli on laukaissut kaiken ulos ja se on vain upea juttu, mitä nainen ei unohda. Se voi toki naista itseäänkin yllättää, ainain minua yllätti, miksi itkettää, antaa tulla vain. 🥰

Vierailija
13/21 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus o:sta purkautuu samalla taustalla oleva paha tai erittäin hyvä olo, mistä tulee itku. Joskus olen vain liiankin onnellinen ja siitä itken o:n jälkeen.

Vierailija
14/21 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se itku ole sellaista onnesta itkemistä kuin esim. liikuttuminen suvivirrestä. Se kumpuaa jostain syvältä ja on hallitsematon, ihan kuin orgasmi itsessään. Mahtava tunne.

Vierailija
15/21 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myös käyny noin. Hämmentävää.

Vierailija
16/21 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ilalla viimeksi. Nauttikaa immeiset hyvästä seksistä koko ikännne.

T.mummeli 70+

Vierailija
17/21 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itselle, mutta joskus seurustelin hetken miehen kanssa joka joskus itki kuin pikkulapsi seksin aikana. Hiukan surrelalistinen olo kun mies panee ja itkee ihan ääneen.

Vierailija
18/21 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saatan itkun lisäksi myös nauraa. Rakastelu ja orgasmi vaan koskettavat niin syvältä ja tunteet ryöpsähtää yli äyräiden - hyvällä tavalla.

Vierailija
19/21 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran käynyt noin. Olisko e-pillereillä ollut osuutta asiaan. Mä olin niiden johdosta siihen aikaan muutenki sekasin kuin seinäkello.

Vierailija
20/21 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sekopäitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi