Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletko että jo muutamassa vuodessa saattaa kehoposiitiviset Instassa ajaa hoikkien Victoria Secret mallien ohi suosiossa!

Vierailija
03.08.2019 |

Onko muita jotka seuraa Instassa vain kehopositiivisia?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei sano että kenenkään pitäisi ihannoida sairaalloista ylipainoa! Jokaisella saa edelleen olla nais- ja miesmakunsa ja jokainen saa edelleen itse pyrkiä esteettisesti näyttämään siltä kuin haluaa. Se että ylipainoisia kehoja näkyy mediassa ja somessa samalla lailla kuin niitä on tähän asti näkynyt vaikka uimahallissa ja kadulla, ei ole ylipainon ihannointia. Ylipainoiset haluavat vain elää rauhassa ilman huolitrollausta tai solvauksia ja pilkkaa. Kehopositiivisuus sisältää kehorauhan kaikenkokoisille, myös niin päin että kukaan ei ala laihalle henkilölle tyrkyttämään hampurilaisia tai haukkumaan riu'uksi.

Vierailija
22/38 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Jossain VS:lla varmaan voi toimia ohimenevänä ilmiönä.

Coco Chanel ja Karl Lagerfeld kääntysivät haudoissaan jos Chanelin näytöksissä kävelisi kehopositiivisia malleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä täytyisi saada miehillekin! Siis kyllähän tämä ensimmäinen varmasti myy paremmin pukuja kuin jälkimmäinen.

https://www.shutterstock.com/image-photo/fat-overweight-businessman-sty…

https://www.pinterest.com/pin/507358714248262756/

Vierailija
24/38 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia pitäisi seurata yhtään ketään instassa? Ja että sillä olisi mitään merkitystä siihen, miten itse pukeutuu tai miltä näyttää tai mitä itse tekee? Joo, oon varmaan vanha mutta en ymmärrä. Puen juuri sellaiset vaatteet ja kengät kuin itse tarvitsen ja omaan kroppaan sopii. Mitä hiton väliä jollain instajulkkiksen kropalla tai vaatteilla on?

Vierailija
25/38 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä kroppa, niin se sitten ei ole kehopositiivisuutta? Malleja sorretaan.

Vierailija
26/38 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei sano että kenenkään pitäisi ihannoida sairaalloista ylipainoa! Jokaisella saa edelleen olla nais- ja miesmakunsa ja jokainen saa edelleen itse pyrkiä esteettisesti näyttämään siltä kuin haluaa. Se että ylipainoisia kehoja näkyy mediassa ja somessa samalla lailla kuin niitä on tähän asti näkynyt vaikka uimahallissa ja kadulla, ei ole ylipainon ihannointia. Ylipainoiset haluavat vain elää rauhassa ilman huolitrollausta tai solvauksia ja pilkkaa. Kehopositiivisuus sisältää kehorauhan kaikenkokoisille, myös niin päin että kukaan ei ala laihalle henkilölle tyrkyttämään hampurilaisia tai haukkumaan riu'uksi.

Ymmärrän kyllä että monilla on paljon terveempi ja kauniimpi käsitys kehopositiivisuudesta, mutta valitettavasti näin ei ole kaikkien kanssa. Suomessakin on jo muutama kehopositiivisuusaktiivi sanonut, ettei kehopositiivisuus itse asiassa olekaan kaikille vaan marginalisoiduille vartaloille eli ylipainoisille ja vammautuneille. Normeihin sopivien vartaloiden esittäminen bodyposi hashtagin kanssa kuulemma on töykeää, koska se vie näkyvyyttä niiltä jotka sitä tarvitsevat enemmän. Amerikassakin alkaa hyvää vauhtia leviämään määritelmiä siitä, miten hoikemman vartalon haluaminen missään muodossa on "fatphobic". Liike alkaa valitettavasti muuttua ajan kanssa vain vihamielisemmäksi.

Vierailija
27/38 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehopositiivisuus tarkoittaa sitä, että jokainen saa olla sellainen kuin on. Ei tarvitse mahtua mihinkään muottiin. Kehoaan voi rakastaa, olipa se millainen hyvänsä. Minusta tämä on vain ihana asia ja varsin tervetullut some-aikana.

Vierailija
28/38 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä täytyisi saada miehillekin! Siis kyllähän tämä ensimmäinen varmasti myy paremmin pukuja kuin jälkimmäinen.

Käypä tutustumassa miesten alusvaatebrändi The Other Danish Guyn markkinointistrategiaan. Yritys on huomioinut nokkelasti kehopositiivisuuden miesten vaatteissa.

Vierailija
29/38 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehopositiivisuus tarkoittaa sitä, että jokainen saa olla sellainen kuin on. Ei tarvitse mahtua mihinkään muottiin. Kehoaan voi rakastaa, olipa se millainen hyvänsä. Minusta tämä on vain ihana asia ja varsin tervetullut some-aikana.

Älä viitsi, tiedät itsekin että tuo koskee vain ylipainoisia. Laihoja haukkuvat itsekin anorektikoiksi koska laihathan ovat kadehdittavissa "mallin mitoissa". "Ota vähän kakkua että saat lihaa luiden päälle". Aivan sama kuin normaalipainoinen sanoisi lihavalle että jätähän se kakkupala nyt syömättä, että laihdut.

Vierailija
30/38 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käypä tutustumassa miesten alusvaatebrändi The Other Danish Guyn markkinointistrategiaan. Yritys on huomioinut nokkelasti kehopositiivisuuden miesten vaatteissa.

Voisin kuvitella tavismiesten itse ostavan itselleen kalsareita. Ehkä he todellakin ostavat ylipainoisten mallien esittelemiä halpisalushousuja. Victoria's Secret on ehkä yrittänyt aiemmin olla vähän glamöröösimpi, mutta ehkä pitsihepenetkin näyttävät pullukan päällä omasta mielestään hyviltä. Eikä siinä mitään. Jos kaikki pullakatkin alkavat ostaa kalliita vaatteita, tuleepahan lisää rahaa valmistajille, vaikkei niillä räteillä ulkonäkö miksikään muutu.

Loppuviimein kun suomalainen kansanviisaus voi olla oikeassa, eli rumat ne vaatteilla koreilee. Kauniiden ei tarvitse.

Vierailija
31/38 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole hyväksyttävää tai ihailtavaa olla sairaalloisen lihava. Tällaiseen ei mikään kehopositiivisuuskampanja saa kasvattaa. Toki ihminen itse sen kroppansa kanssa elää ja kaikelle lihavuudelle ei voi mitään (esim. sairaudesta tai lääkityksestä johtuvalle) mutta se, että kun ihmiset muutenkin koko ajan lihovat ja lihavuus aiheuttaa oikeasti runsaasti terveysongelmia (sydän- ja verisuonisairaudet, tukielinsairaudet, syöpäriskin selvä nousu) ei ole syytä mitenkään tyrkyttää ja ihannoida, että jee, ihana olla juuri tällainen 160kg rohkea nainen. Kun ei edes oikeasti ole. Kun ihopoimut hautuu haavoille, ei pysty kävellä, kun polvet taipuu mutkalle ja tarvitsisi kuluneisiin polviin jo 40-v. proteesit mutta ylipainon takia ei voida edes leikata, ei pysty itse takapuolta pyyhkimään, raskaus on aina riskiraskaus ja sikiön seuranta ei ultralla onnistu, kun lapseen ei läskin taakse edes näe, lapsi kasvaa äidin lihavuuden takia liian isoksi ja päädytään sektioon, sappikivet ja närästys vaivaa, leikkaushaavat ei umpeudu, kun veri ei kierrä kuolioituneessa rasvassa eikä tohdita edes nukuttaa, hengitysongelmat vaivaa, kun pallea ei liiku läskin takia kunnolla jne. jne. Ei tämä ole mitään ihannoitavaa tai hyväksyttävää. Tämä on kärsimystä ja kipua aiheuttava ja aikaisempaan kuolemaan johtava sairaus.

Vierailija
32/38 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin muodista pelkästään kauneuden takia. Alusvaatteista viis, mutta jos muotikin menee pilalle, niin pöh.

Vierailija
33/38 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehopositiivisuus on myös ilmastopolitiikkaa. Miten joillain voi olla oikeus syödä monien edestä, ja näitä ylipainoisia kuljetetaan ympäri maapalloa erilaisilla välineillä.

Vierailija
34/38 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä hiton kehopositiivinen?

Mitä positiivista on ettei jaksa rappusia? Mitä positiivista on ettei mahdu lentokoneen penkkiin?

Vierailija
35/38 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ei ole hyväksyttävää tai ihailtavaa olla sairaalloisen lihava. Tällaiseen ei mikään kehopositiivisuuskampanja saa kasvattaa. Toki ihminen itse sen kroppansa kanssa elää ja kaikelle lihavuudelle ei voi mitään (esim. sairaudesta tai lääkityksestä johtuvalle) mutta se, että kun ihmiset muutenkin koko ajan lihovat ja lihavuus aiheuttaa oikeasti runsaasti terveysongelmia (sydän- ja verisuonisairaudet, tukielinsairaudet, syöpäriskin selvä nousu) ei ole syytä mitenkään tyrkyttää ja ihannoida, että jee, ihana olla juuri tällainen 160kg rohkea nainen. Kun ei edes oikeasti ole. Kun ihopoimut hautuu haavoille, ei pysty kävellä, kun polvet taipuu mutkalle ja tarvitsisi kuluneisiin polviin jo 40-v. proteesit mutta ylipainon takia ei voida edes leikata, ei pysty itse takapuolta pyyhkimään, raskaus on aina riskiraskaus ja sikiön seuranta ei ultralla onnistu, kun lapseen ei läskin taakse edes näe, lapsi kasvaa äidin lihavuuden takia liian isoksi ja päädytään sektioon, sappikivet ja närästys vaivaa, leikkaushaavat ei umpeudu, kun veri ei kierrä kuolioituneessa rasvassa eikä tohdita edes nukuttaa, hengitysongelmat vaivaa, kun pallea ei liiku läskin takia kunnolla jne. jne. Ei tämä ole mitään ihannoitavaa tai hyväksyttävää. Tämä on kärsimystä ja kipua aiheuttava ja aikaisempaan kuolemaan johtava sairaus.

En itse tunne mitään sääliä näitä läskejä kohtaan. Niitä on huvittava seurata liikenteessä

Vierailija
36/38 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Ei se läski siitä kauniiksi muutu vaikka kuinka hokisi miten on hienoa hikoilla ja taapertaa.

Painan 78 kiloa eli olen melko tyypillisen kokoinen suomalainen nainen. En hikoile enkä taaperra niin kuin ei suuri osa muistakaan, joilla on 10-15 kiloa ylipainoa. Olen hyvätuloinen ja pidän kauniista vaatteista. Joudun työni puolesta myös ajoittain edustamaan virallisemmissa tilaisuuksissa, joihin en oikein voi mennä jätesäkki päällä. Hölmöähän se olisi, jos vaatteita suunnittelevat yritykset jättäisivät edustamani kohderyhmän huomiotta.

Vierailija
37/38 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi olla myös kännipositiivisuus. Se on kato ihan okei olla räkäposkella alkon edessä maanantaina klo 10 aamulla. Hei mä laattaan eiks oo hienoo? Ihan positiivisen punainen naama ja tulevaisuus näyttää loistavalta.

Vierailija
38/38 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin eri asia kuin lihavuuden ihannointi, hyväksyminen ja trendinostatus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän