Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesä 2019 alkaa olemaan paketissa ja syksy ovella. Mikä fiilis, miten kesä meni?

Vierailija
03.08.2019 |

Kesäteatterit ainakin täälläpäin sulkee esityksiä, koska koulut alkaa tulevalla viikolla jo.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesän sisällä. Joskus kävin kaupassa.

Vierailija
2/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä ole enää montakaan kuukautta, niin aletaan mennä jo kohti uutta kesää. Se tapahtuu jo ennen joulun odotuksen päättymistä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ollut koko elämäni kamalin kesä, eli ei kovin kaksisesti mennyt. Olen iloinen että aika kuluu eteenpäin ja saan väliä tapahtuneisiin asioihin vaikka ne kulkevatkin koko ajan mukana, kai lopun ikää.

Olen aina tykännyt sanonnasta ”this too shall pass”, ja toivon sydämestäni että se pitää tälläkin kertaa paikkansa.

Vierailija
4/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, mikä kesä? Kelit on ollut kuin syksyllä koko ajan, eli mun kesä on mennyt odottaessa sitä, että kesä alkaisi

Vierailija
5/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kesä alkaa elokuussa 😊

Vierailija
6/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

11c ulkona tänään. Piti pitää takkia että tarkenee 😁

Vierailija
7/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, mikä kesä? Kelit on ollut kuin syksyllä koko ajan, eli mun kesä on mennyt odottaessa sitä, että kesä alkaisi

Ai? Itse nautin suunnattomasti tästä viileydestä. Mikä tahansa on parempi kuin ne loputtomat tappohelteet viime kesänä.

Vierailija
8/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Itse nautin suunnattomasti tästä viileydestä. Mikä tahansa on parempi kuin ne loputtomat tappohelteet viime kesänä.

Ai? No, mä oisin todella mielelläni viettänyt kesää samanlaisessa ihanassa lämmössä kuin mistä viime vuonna saatiin nauttia.

Vierailija
9/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteeni oli olla ruskettumatta, se oli tänä kesänä helppoa täällä päin Suomea. Ostin tosin turhaan kesähameen.

Vierailija
10/37 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TAPPOHELTEET? Voi jestas sentään mitä tramatisointia.... Viime vuonna oli piiiitkästä aikaa kunnon kesäkelit ja tämä vuonna olikin sitten perinteisesti ihan paskat kelit

Vierailija
11/37 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
12/37 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nauttinu kun oon saanu kuunnella hellehullujen kitinää.

Vierailija
13/37 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesästä on kulunut 2/3. Ärsyttää ajattelu ettei elokuu olisi kesäkuukausi. Suomi kuuluu viileän ilmaston maihin, monet matkustavat tänne juuri sen takia. Olkaamme tyytyväisiä.

Vierailija
14/37 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? No, mä oisin todella mielelläni viettänyt kesää samanlaisessa ihanassa lämmössä kuin mistä viime vuonna saatiin nauttia.

Ketkä sai nauttia? Aika moni ei nauttinut. Ärsyttää koko sanamuoto.

Onhan tänäkin kesänä ollut helteitä.

Vierailija
15/37 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskin kesä ikinä. Minut jätettiin 10v liiton jälkeen ja päivät menee selviytymiseen.

Vierailija
16/37 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvät säät oli. Talveksi täytyy keksiä jotain. Muutan mahdollisesti ulkomaille.

Vierailija
17/37 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisessä ulkotyössä helteet oli sietämättömät. Nyt ihana viileys! Kesä meni kokonaan töissä, lomaa ei ollut.

Vierailija
18/37 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalia Suomen kesäähän tämä nyt on, yöllä 0-10 astetta ja päivällä saattaa nousta 10-15 asteeseen.

Vierailija
19/37 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sulla ei sitten olevalittamista. Tuota "viileyttä" kun Suomessa on normaalistikin ainakin 10kk niin ei todellakaan ole liikaa pyydetty, jos edes ne 2kk olisi lämmintä, ettei tarvisisi koko ajan palella. Villasukkia ja villatakkia saa etsiä päällensä näköjään tämänkin kesän.  Itseasiassa olisin kiitollinen, jos edes 2 viikkoa tarkenisi. 

Teillä viileyden ystävillä on itsekeskeinen tapa haluta vain koko ajan kylmää. Jos hetki on lämmintä, siitä valitetaan. Meillä lämmön ystävilla on vuodessa ehkä vain muutama lämmin päivä ja niistäkin sitten jaksatte valittaa. 

Vierailija
20/37 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on mennyt lämmintä odotellessa. Aina jos kesä on säiden puolesta huono (eli kylmä) niin kesää ei oikein ehdi ollakaan, kun vain odottaa, että milloin se alkaa ja sitten huomaa , että onkin elokuu puolessa ja kesä mennyttä.