Oletko erehtynyt jotain henkilöä homoseksuaaliksi noloin tai muuten ikävin seurauksin?
Heteroksi on moni luullut virheellisesti, olen kuullut näitä tarinoita, mutta millaisia tilanteita teillä on tästä asetelmasta?
Minua nolottaa kun luulin julkihomoksi yhtä työpaikan uutta miestä, ja tällä viikolla kuulin hänen puhuvan vaimostaan. Onneksi en ehtinyt sanoa mitään homouteen viittavaa. Nyt en enää edes näe häntä niin homomaisena. Outoa!
Kommentit (26)
Yleensä tuohon liittyy se, että joku levittää oman ennakkoluulonsa pohjalta muille juorua heteron homoudesta.
Juorujen levittelijät eivät nykyään osaa ollenkaan päättää sättisivätkö kohdettaan miestennielijäksi vai lesboksi mutta kaikkea on tullut nähtyyn. Miten milloinkin kullekin sopii näköjään se paljastaa kaiken. Ja välillä liian kova menemään miehiin ja hetken päästä ihan liian rajoittunut muka , ei voi kuin nauraa.
Päättäisivät nyt millaista perätöntä laukovat.
On asioita, joihin olen tuloksettomasti pyytänyt saada täältä vastausta (Ellei tuloksena pidetä kasaa ennakkoluuloja ja vielä astetta voimakkaampia ennakkoluloa).
Ensinnäkin se, mistä ihmiset,jotk akertovat mm. AvLlla, kuinka erottavat (näkevät, haistavat, tuntevat kuulevat what ever) ihmisestä "heti" tai "välittömästi" ihmisten seksualisen kokeneisuuden ja/tai kokemattomuuden; vähintään sen kenellä on mahd. poikuus tai neitsyys tallella - ja kenellä ei.
Ja toine on tämä nyt jo edellä kysymystä sivuava. Mstä ihmeestä, joka tulee katukuvassa sattumalalta vastaan, niin miten tai kuinka voi erottaa varmaksi kenenkään sukupuolsien suuntautuneisuuden. - Mikä on tällainen ___tutka?
Minua on luultu joskus lesboksi, eikä siinä mitään sillä olen bi. Se on sitten toinen asia onko asiallista olettaa puolituntemattomasta jotain niin että kohde tajuaa tuon oletuksen. On myös oletettu, että harrastan seksiä tosi kevein perustein ja oikeasti minulla on ollut vain 1 ainoa seksikumppani.
Bi on homofiili koska duunaa omaa eli samaa sukupuolta.
Yleensä homojuttuja levittävillä on tarve nolata ja nöyryyttää joku, etenkin kilpailijanaan pitämänsä. Tai sitten epävarma tai arka tyyppi pyrkii siirtämään epäilyt, toisten ja itsensä, pois itsestään syyttämällä muita.
Ja muinaiset kaananilaiset ,mukaan lukien heprealaiset (sodoma ja gomorra) sekä arabit (laittomasti tietysti), kiinalaiset, afrikkalaiset.