Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä ihan vilpittömästi uskon, että lapsi voi olla myös ”ratkaisu”

Vierailija
03.08.2019 |

Olen kohta kolmekymmentävuotias. Minulla on hyvä parisuhde, mutta minulla on myös alkoholiongelma.

Alkoholiongelmani on ainoa syy, miksi parisuhteessa menee toisinaan sukset ristiin. Käytän alkoholia vain muutaman kerran vuodessa, koska se ei sovi minulle, ja koska mies ei halua että otan. Joka kerta, kun otan, seuraa riita ja ongelmia.

Pystyn siis olemaan selvin päin, mutta mitään tarpeeksi vankkaa kiintopistettä elämässäni ei ole, ettenkö aina välillä kokeilisi kepillä jäätä. Ikinä se ei olisi kannattanut.

Uskon, että jos tulisin raskaaksi ja saisin lapsen, kaikki ongelmat (tämä yksi ongelma) katoaisivat. Olen pohjimmiltani vastuuntuntoinen ja rakastava ihminen, joka pitäisin lapsesta hyvää huolta ja tarjoaisin sille turvallisen lapsuuden ja nuoruuden - ilman alkoholia.

Mutta kun ei tärppää.

Voiko lapsi olla myös ratkaisu? Ajatuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika helevvttin itsekäs syy hankkia lapsi...

Vierailija
2/3 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aika helevvttin itsekäs syy hankkia lapsi...

Ei se ole mikään syy, haluan lapsen koko sydämestäni, mutta samalla uskon, että lapsi ratkaisee ongelmat tullessaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty edes miehellesi tarjoamaan alkotonta elämää. Et pysty tarjoamaan yhtään kellekään mitään. Olet haihattelija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä