Millaisia te miehet olette kun rakastutte nopeasti? Voitteko tuntea todellista rakkautta salaman lailla ja halua kiintyä heti? Naistenkin kokemukset kiinnostavat.
Onko salamarakkaus todellista? Voiko ihminen päättömänä rakastua, niin että kaikki jäävät melkein toissijaiseksi siltä istumalta. On vain me kaksi ja halu rakentaa elämä yhdessä.
Tätäkö se on kun ihmiset muuttavat nopeasti yhteen jne?
Vai onko tämä jonkin oman vajavaisuuden täyttämistä mahdollisuuden tultua.
Yksi mies on minuun niin rakastunut, ettei saa minua mielestäni eikä voi olla kertomatta tätä ja tulevaisuudenhaaveita. Myöskin konkreettisesti tehnyt kaiken sen eteen, että unelmat toteutuvat ja laittanut minut todistetusti ensimmäiselle sijalle elämässään.
Itse olen myöskin kiinnostunut mutta en kovin impulsiivinen näissä asioissa enkä syty niin nopeasti ja palavasti kuin minulta ehkä odotetaan. Rakastan myös omaa elämääni hyvin paljon eikä minulla ole tarvetta kiirehtiä suhteissa vaikka välittäisin sekä unelmoisin myös yhteisistä asioista.
Kommentit (26)
Ihastua voi päätäpahkaa, mutta rakkaus vaatii jo enemmän aikaa ja tutustumista... Olen ihastunut monestikin, mutta harva niistä on ihan rakkaudeksi muuttunut edes pitkällä aikavälillä... Rakastin exääni syvästi, mutta rakkaus ei ollut molemminpuolista ja sen kyllä huomasi ja siinä rytäkässä satutin itseni pahasti.
Minulle tuollainen yli-innokkuus ja jopa painostava käytös on turn off. Jos joku on muutaman kuukauden jälkeen valmis muuttamaan saman katon alle ja haaveilee jo häistä ja lapsista, niin ei se voi olla todellista. Siinä on ihmisellä yleensä epätoivo ja kiire saavuttaa jotain "normaalia". Siellä on varmaan ystävät lisääntyneet ja menneet naimisiin ja haluaa sitten itselleenkin samanlaisen elämän. En usko, että kyse olisi aidosta rakkaudesta.
Onhan noita palavan rakastumisen tarinoita ollut aina. Nykyään niitä harvoin näkee, mutta kyllä niitä vielä joskus tapahtuu. Vähän aika sitten luin yhen jutun missä joku sanoi että on ollut useita suhteita mutta on ollut totaalisen rakastunut vain kerran, katseet kohtasi ja tiesi että tuo on se. Erosivat koska eri haaveet, sanoi ettei sen jälkeen tulleet suhteet oo tuntunu enää miltään, joten on ihan tyytyväinen itekseen. "Täyttymys" on jo koettu.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita palavan rakastumisen tarinoita ollut aina. Nykyään niitä harvoin näkee, mutta kyllä niitä vielä joskus tapahtuu. Vähän aika sitten luin yhen jutun missä joku sanoi että on ollut useita suhteita mutta on ollut totaalisen rakastunut vain kerran, katseet kohtasi ja tiesi että tuo on se. Erosivat koska eri haaveet, sanoi ettei sen jälkeen tulleet suhteet oo tuntunu enää miltään, joten on ihan tyytyväinen itekseen. "Täyttymys" on jo koettu.
Lisäisin siis vielä omaan kirjotukseen; ei siis pelkka katseiden kohtaus tarkoita että tuntisit toisesta kaiken, tai että suhteenne olisi syvä. Mutta siis sellaisia suhteita on joillain ollut jotka on ollu todella ravisuttavia, on monesti alkaneet tällä tavoin. Ehkä sen jotenkin vaistoaa että tuossa on nyt joku minulle sopiva ihminen. Tiedä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuollainen yli-innokkuus ja jopa painostava käytös on turn off. Jos joku on muutaman kuukauden jälkeen valmis muuttamaan saman katon alle ja haaveilee jo häistä ja lapsista, niin ei se voi olla todellista. Siinä on ihmisellä yleensä epätoivo ja kiire saavuttaa jotain "normaalia". Siellä on varmaan ystävät lisääntyneet ja menneet naimisiin ja haluaa sitten itselleenkin samanlaisen elämän. En usko, että kyse olisi aidosta rakkaudesta.
Ai. Mieheni oli kaveripiirin ensimmäinen isä ja ukkomies. Kihloissa oltiin 2,5 kuukauden päästä tapaamisesta ja häät vuotta myöhemmin. Avioliitto on kestänyt 20 vuotta.
Niin ja siis totta kai ennen tuota pitää olla kiinnostunut, koskea, sanoa että tykkää mutta pitää se sellaisena kepeänä. Ei suunnitella tulevaisuutta, koska et edes tunne ihmistä kunnolla jos et tiedä hänen huonoja puoliaan.