Nyt se on sitten tehty: haen avioeroa koska mieheni ei halua lasta kanssani.
Yhteiseloa takana 6 vuotta. Mies puhui kauniisti aikoinaan miten lapsen yritys aloitetaan kunhan ollaan naimisissa. Paskat, ukko valehteli. Nyt kehittelee koko ajan uusia verukkeita miksi lapsen hankintaa on pakko lykätä hamaan hautaan asti. Vaan nyt saa mies huomata mitä oikein menettää kun lähden lätkimään. Huomenna tulostan avioerohakeuskaavakkeen ja pistän sen eteenpäin. Tällä hetkellä VIHAAN miestäni, joka on pilannut elämäni petoksellaan. Kärsiköön nyt kunnolla virheestään!!
Kommentit (26)
ja kun oot turvallisesti raskaana rv 12-16 ni ota kamasi ja lähde.
Älä turhaan tuhlaa aikaasi uuden kumppanin etsintään.
Näin saat pian vauvan ja pääset sitten miehestäsi eroon.
Ei tuo minusta kovin oikealta rakkaudelta kuulosta, ollakseni rehellinen. Mies joka sinua rakastaa haluaa kanssasi yhteisen kodin, haluaa kanssasi naimisiin ja haluaa toteuttaa sinunkin toiveitasi koska tyytyväisyytesi on hänelle tärkeä asia. Mies joka rakastaa naistaan haluaa myös lapsia naisensa kanssa (lukuunottamatta nyt jotain uuseperhe kuvioita tms).
Ennenkaikkea mies joka rakastaa naistaan on hänelle rehellinen.
Älä tuhlaa energiaasi vihaan.
Voimia!
mutta luulen että jätän tuon kiristämishomman väliin, ja totta puhuen seksi mieheni kanssa ei voisi vähempää kiinnostaa (vaikka muuten se onkin ajatuksissa näin oviksen aikaan).
Saa äijä jäädä ruikuttamaan, huomenna pakkaan laukkuni (tai ajan miehen kämpästä ulos).
ap
Vierailija:
Olen sitä sitten mielelläni! Mä uskon vielä aitoon rakkauteen ja omalle kohdalle se on osunut. Yhdessä ylä- ja alamäet!
Mutta kuinka oikein se on vauvaa kohtaan? Eikö hänellä ole oikeus tulla siitetyksi niin että molemmat vanhemmat haluavat hänet?
Ja kuinka pitkälle sellainen parisuhde kuitenkaan kestäisi?
Kyllä jokainen nainen ansaitsee miehen joka haluaa lapsia. Usko pois, niitä miehiä todella on vaikka oletkin varmaan menettänyt vähäksi aikaa luottamuksesi miehiin. Onnea ratkaisullesi!