Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävän tapa asettaa minulle "ansoja" jotta tietää puhunko totta tai missä liikun yms.

Vierailija
03.08.2019 |

Olen seurustellut puolisen vuotta miehen kanssa, ja nyt hänessä on viime aikoina ilmennyt piirre josta en pidä yhtään. On alkanut tehdä omien sanojensa mukaan pieniä "jekkuja" mutta minusta ne ovat lähinnä kyttäämistä.

Esimerkkejä tulee tässä. Mies oli iltatöihin lähdössä luotani ja mainitsin että eräs naispuolinen ystäväni tulee illalla ja käymme juoksulenkillä. Silloin oli laittanut purukumin korkokenkääni, että varmisti että tosiaan lähden juoksemaan enkä "iskemään miehiä baariin" Tämä tuli ilmi vasta myöhemmin kun tarvitsin korkkareita toiseen tilaisuuteen.

Sitten kerran mainitsin, että eräs tupakoiva ystäväni tulee kylään jolloin mies oli piilottanut tuhkakupin. Kotiin tultuaan kyseli, että no montakos tupakkaa *Marialla meni tänään. (Olin ottanut tyhjän tölkin tuhkakupiksi ja heitin sen *Marian lähdettyä roskikseen.

Kerran olin pessyt vessanpöntön ja sen kuivumaan rengas ylhäällä. Mies alkoi luokseni tullessa tivata että kuka äijä täällä on käynyt kuseksimassa hänen poissa ollessaan.

Jos vaikka kiharran hiuksia tai olen ostanut uuden huulipunan niin kysyy ilkeään sävyyn että ketäs olen menossa pane maan.

Voiko tuo käytös tuosta muuttua paremmaksi vai kannattaako minun luovuttaa ennen kuin juttu on edes kunnolla ehtinyt alkaa?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Älä ihmeessä jatka tuollaista seurustelua. Johan itsekin näet että mies on vainoharhainen. Jonakin päivänä tilanne muuttuu niin että alat kyseenalaistaa itseäsi. Ja sitten et enää pääse pois. Sairasta touhua tuo

Vierailija
2/45 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF

Miten voit kokea halua tuollaista kieroutunutta nyhveröä kohtaan??

Run like the wind.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta seurustelua vasta takana, ette asu yhdessä ja nyt jo on sairaalloisen mustasukkaisuuden selvät merkit ilmassa. Mitäpä itse luulet? 

Vierailija
4/45 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä narsisti

Vierailija
5/45 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmivaa!

Vierailija
6/45 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon kokemuksesta että valitettavasti tuollainen käytös ei parane ajan myötä tai keskustelemalla, vaan mitä pidemmälle suhde jatkuu, sitä pahemmaksi temput ja käytös muuttuu. Nykyään lähtisin suhteesta heti, jos huomaisin tuollaisia piirteitä miehessä. Ihmettelen suuresti, miten moni nainen alistuu miehen valtaan, ja lopputulos voi olla todella kamala ja surullinen.

Vierailija
7/45 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täältä kyselet neuvoja kun itsekin tiedät että mies on sekopää. Silti jatkatte, kun on toisaalta niin ihana?

Vierailija
8/45 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on provo, niin haista huilu. Sairaalloinen mustasukkaisuus ei ole leikin asia.

Jos taas ei ole, niin lähde äkkiä.

Vierailija
9/45 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sinulle hyvää materiaalia siitä, mihin tuo tulee menemään

https://www.vauva.fi/keskustelu/2564185/mustasukkaisen_kumppanin_sairai…

Vierailija
10/45 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue toi teksti, mieti, että mä kirjoitin sen, mitä sitten vastaisit mulle?

Vierailija
11/45 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytös ei tule muuttumaan. Yleensä tuollaiset piirteet tuppaa voimistumaan pahempaan suuntaan. Kannattaa luovuttaa. Suorastaan suosittelen tekemään niin.

Vierailija
12/45 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet epäluotettava. Sinua pitää valvoa.

Vierailija
13/45 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde kun vielä voit! 

Vierailija
14/45 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue ehdottomasti toi ketju minkä joku linkitti!

Vierailija
15/45 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakene ja äkkiä . Tuo käytös tulee vain pahenemaan ajan myötä. Miehesi on sairaalloisen mustasukkainen ja kontrolloiva. 

Vierailija
16/45 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon hyvästä miehestä. Saamme sitten parin vuoden päästä lukea lehtijuttuja "mustasukkainenmies päin rekkaa raskaana oleva vaimo kyydissään".

Vierailija
17/45 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta suhde mieluiten jo tänään. Tuollaisesta tilanteesta pitää päästä äkkiä pois.

Vierailija
18/45 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo tervettä ole. Aika hyvin ajateltu tuo purukumi korkokengässä muuten, aika kiero mieli pitää olla että tuollaista keksii.

Näillä sairaalloisen mustasukkaisilla muuten useimmin on itsellä sivusuhde/suhteita. Epäilevät siksi, koska luulevat että kaikki muutkin on samanlaisia pettäjiä kun itse. Ei heidän mieleen iskostu, että joku saattaa olla aidosti täysin rehellinen ja vilpitön.

Vierailija
19/45 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi olla jo vetämässä lenkkareita jalkaan.

Vierailija
20/45 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin, mitä tehdä. Tuo tulee koko ajan pahemmaksi.