Mielipide: voiko tästä suhteesta tulla enää mitään?
Tilanne:
Toisen firman johtaja & minä (toisen firman leivissä. Tapaamme kokouksissa 1-2 x kk).
Touko- ja kesäkuu kuumaa flirttiä, whatsapp lauloi lähes päivittäin. Loma tuli heinäkuussa väliin, silloin viestittely asiallisempaa.
Loman jälkeen näimme ja kohtaaminen oli yhtä naurua, hyvää meininkiä ja ihanaa! Viestittely välillä asiallista, välillä pilkettä silmäkulmassa.
Kuitenkin; jos kirjoitan miehelle jotain omia asioitani (miten päiväni on vaikka mennyt), saan vastaukseksi hymiön tai ”kiva”/”hyvä”. Sitten puhuukin jo itsestään tai pyytää jotain työasiaa tai palvelusta (minäkin olen häneltä jotain pyytänyt ja saanut kyllä heti asiallisen vastauksen).
Eli viestittely selkeästi muuttunut asiallisemmiksi vaikka pilkettä on. Lisäksi ennen vastasi heti, nyt voi lukea & palata asiaan vasta myöhemmin...
Voiko tästä enää tulla mitään?
Kommentit (67)
Ap tässä: siis on viestitellyt kyllä koko loman ajan... mielestäni vain hieman asiallisemmin eli flirttiä selkeästi yrittää lopettaa.
Itse lopetin viestimisen ja katson tuleeko sieltä enää mitään.
Ap
Jos se kiinnostuu kun lopetat, miehet haluaa saalistaa...
No et ainakaan rupea roikkumaan. Miehet vihaa sitä. Jos lopetat viestittelyn mies luultavasti hätääntyy ja lähtee perään. Näin on.
Jos olisi ollut kiinnostunut niin olisihan se voinut yhtäläisesti viestitellä ja pitää yhteyttä. Ilmeisesti on ollut muuta kiinnostavampaa kiikarissa.