Uusi tv-sarja Lätkä love
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Emilia on matkustanut omalla urallaan ympäri maailmaa, mutta puhuu ralli-englantia eikä ole syönyt sushia.
Ei se tee Emiliasta huonoa ihmistä, ettei hän ole syönyt sushia. Eivät kaikkia halua kokeilla koko ajan uusia elämyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Sirpalla on paha L-vika!
Mitä väliä, ei se haittaa. Sirpa on ihan ok juontaja tähän ohjelmaan.
Sirpan rooli tässä sarjassa hämmentää. Nuo välijuonnot ovat jotakuinkin turhia ja eikö kukaan ole kertonut hänelle ennen kuvauksia, että ylisuurista kuorista hampaissa olisi syytä luopua, koska ne haittaavat artikulointia..?
Vierailija kirjoitti:
Sirpan rooli tässä sarjassa hämmentää. Nuo välijuonnot ovat jotakuinkin turhia ja eikö kukaan ole kertonut hänelle ennen kuvauksia, että ylisuurista kuorista hampaissa olisi syytä luopua, koska ne haittaavat artikulointia..?
No, kyllä ohjelmaan joku juontaja tarvittiin, niin Sirpa sisäpiiriläisenä sopii siihen ihan hyvin. Eikä ainakaan minulla ole mitään vaikeuksia ymmärtää, mitä hän sanoo.
Kivasti ohjelmassa on aina Matias Myttysen sukunimi kirjoitettu Myttyen.
Olis nyt voinut ehkä nimien oikeinkirjoituksen joku tarkistaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas annettu pöljä nimi. Love? Saanks mä lovee sulta?
Miksei vaan ihan "Lätkärakkautta"?
Lovi ois tosiaan osuvampi. Lätkälovet.
Miksei LompakkoLove.
toivotaan että NHL kutsuis
Vierailija kirjoitti:
Emilia on matkustanut omalla urallaan ympäri maailmaa, mutta puhuu ralli-englantia eikä ole syönyt sushia.
Mitä sitten? Ei kaikki opi hyvin kieliä eikä kaikille maistu sushi. Oletkos itse syönyt valasta, haggista tai pässin kiveksiä?
Sussi on hyvaa ja Sirpan suun ongelmat aiheuttavat nakojaan pahan puhevian. Inhoittavaa. Tama ohjelma on aivan turha. Kenelle tallainen on tehty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Ei kaikki opi hyvin kieliä eikä kaikille maistu sushi. Oletkos itse syönyt valasta, haggista tai pässin kiveksiä?
Se on sussi, ei sushi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sussi, ei sushi.
Ei kun susi niinkuin Joonas sanoi.
Ihan säälittäviä lokkeja joka ikinen... miten vielä 2020-luvulla voi olla tuollaista.
Säälittää tuo Esmeralda-tyttö 😪
On hänelle liian epävakaata elämää vaihtaa joka vuosi ympäristöä. Unkarin jälkeen ovat jo muuttaneet tänä syksynä Saksaan...
Vierailija kirjoitti:
Niin ne rallikuskitkin on kierrelleet maailmaa mutta puhuvat rallienglantia ja aivan varmasti kaikki heistä eivät ole syöneet sushia, saati että pitäisivät siitä.
Ohjelma aiheutti myötähäpeän. Sirpa ei tod. ole esiintyjä ja muutenkin typerää pintaraapaisua. Alinalla kova ikävä mutta ei pystynyt lähtemään Japaniin ilman Seiskaa, noloa. Nyström on hieman kujalla. Sussi oli rimanalitus. Kuka tällaista tarvitsee ja haluaa katsoa.
Dplaysta katselin tätä ja muutama ajatus heräsi:
Miten nuo jääkiekkoilijat haluavat noin nuorena naimisiin ja perheen? Joku 25v. jannu harvemmin kai sellaisesta vielä haaveilee.
Karoliina oli ihana ja kielitaitoinen. Monta lasta ja silti oli oma ura Sveitsissä. Toisaalta tuntui kurjalta, ettei hän voi itse päättää, jatkaako siellä mukavassa työpaikassa.
Siitä tuleekin aasinsilta siihen, että jopa minä, kotirouvana elelevä, ihmettelen, kuka suostuu tuollaiseen elämään. Miehen pelit (!!) määrää, missä koti on milloinkin. Tuntisin itseni lähinnä palvelijaksi tuollaisessa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo jääkiekkoilijat haluavat noin nuorena naimisiin ja perheen? Joku 25v. jannu harvemmin kai sellaisesta vielä haaveilee.
Karoliina oli ihana ja kielitaitoinen. Monta lasta ja silti oli oma ura Sveitsissä. Toisaalta tuntui kurjalta, ettei hän voi itse päättää, jatkaako siellä mukavassa työpaikassa.
Siitä tuleekin aasinsilta siihen, että jopa minä, kotirouvana elelevä, ihmettelen, kuka suostuu tuollaiseen elämään. Miehen pelit (!!) määrää, missä koti on milloinkin. Tuntisin itseni lähinnä palvelijaksi tuollaisessa tilanteessa.
Pojat menevät nuorena naimisiin saadakseen palvelijan ja seuraa vieraaseen maahan. Joillakin pelaajilla on ollut äiti mukana kunnes ovat löytäneet vaimon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat menevät nuorena naimisiin saadakseen palvelijan ja seuraa vieraaseen maahan. Joillakin pelaajilla on ollut äiti mukana kunnes ovat löytäneet vaimon.
Jotain tällaista minäkin ajattelin. En vaan viitsinyt sanoa.
Etäsuhteetkin ihmetyttää; nuoret ja hyvännäköiset (suositut) ihmiset ovat kuukausitolkulla erossa toisistaan. Mikä suhde se on? Miten voi sanoa olleensa vaikka vuoden jonkun kanssa, jos on nähnyt vain muutaman kerran.
Sirpalla on paha L-vika!